با سلام دختري هستم كه به تازگي(حدود يك ماه) با يك پسر آشنا شده ام كه فقط يكسال از من بزرگتر است. از لحاظ تحصيلات و محل كار و عقايد و قيافه و خيلي چيزهاي ديگه با هم تفاهم داريم ولي ديشب در بين حرفهاش يه جوري گفت كه تا حالا با هيچ كس رابطه جنسي نداشته البته بگم ها منم نداشتم ولي ناراحت شدم كه چرا به خودش اين جرات رو داده در اين مورد باهام حرف بزنه.
مي خواستم بدونم كه اين به چه دليل مي تونه باشه آخه يه ذره پسره ساده ايه البته بگم ها سنمون كم نيست بگم بچه است ولي من هم بهش فهموندم كه گفتن اين حرفش اشتباه بود و گفت كه معذرت ميخواد منظوري نداشته نظر شم چيه؟ لطفاً راهنمائيم كنيد








علاقه مندی ها (Bookmarks)