چرا از طریق خانواده اقدام نمی کنی ؟
من فکر می کنم در این شرایط اگر از طریق خانواده بری جلو نتیجه بهتری خواهی گرفت .
تا نظر دوستان دیگر چی باشد .
تشکرشده 125 در 66 پست
چرا از طریق خانواده اقدام نمی کنی ؟
من فکر می کنم در این شرایط اگر از طریق خانواده بری جلو نتیجه بهتری خواهی گرفت .
تا نظر دوستان دیگر چی باشد .
آگرین (یکشنبه 27 دی 88)
تشکرشده 3 در 3 پست
مشکل اینه که خونواده ما سنتی هستند و بقیه اش هم خودتون میدونید
تشکرشده 125 در 66 پست
شما در این تاپیک خدا حافظی کردید فکر میکنم مایل به ادامه بحث نیستید ولی من چند سوال در ذهنم بود که می پرسم اگه خواستید جواب بدید که بتونیم به شما کمک کنیم در غیر اینصورت هم برای شما ارزوی خوشبختی می کنم .نوشته اصلی توسط ali1ty
خانواده شما سنتی هستند ، یعنی اینکه شما حتی نمی تونی به انها بگی به دختری علاقه داری ؟
در اطرافم پسرهایی دیدیم که به دختری علاقه دارند ولی حتی خجالت می کشند به خانواده خودشان در مورد ان دختر چیزی بگویند ...
نمیدونم مشکل شما از اینکه خانواده سنتی دارید چیه ؟میشه بیشتر توضیح بدید
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
يه خانواده سنتي هم به فكر تشكيل خانواده فرزندانش هست...اينكه خانوادتون سنتي هستند دليل قانع كننده اي براي طرح مطلب و مشورات با اونها نيست....
اگه واقعا موقعيت ازدوا و تشكيل يه زندگي رو دارين بايد از طريق خانواده اقدام كنين چون اگه بي گدار به آب بزني شايد اون خانم رو از دست بدي....
تشکرشده 3 در 3 پست
کمک بزرگی کردید از همه شما متشکرم.
بای ALI1TY
تشکرشده 3 در 3 پست
شما درست حدس زدید من در چنین شرایطی قرار دارم.از شما بخاطر کمک ممنونم .از این خدا حافظی هام زیاد میکنیم جدی نگیرید.
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام
مکررا در تالار همدری، به سئوالات مشابه این پاسخ گفته شده است. لطفا مطالب انجمن ارتباط دختر و پسر را مطالعه فرمایید.
به عنوان نمونه پاسخی که در موضوع ذیل داده شده است:
چگونه دوست دختر پیدا کنم!!؟
مدیرهمدردی (دوشنبه 28 دی 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)