بچه هاي نازنين
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
بچه هاي نازنين
parnian1 (دوشنبه 14 اردیبهشت 88)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
این هم یك نوع بومی سازی توالت فرنگی
این هم وقتی محتوای جالب را به شكل نادرست ارائه می دهیم(عدم مهارت ارتباطی)
این هم یه نمونه دیگه بی مهارتی در انتقال محتوایی (این به مهارت ارتباطی بر نمی گردد، به مهارت نگارش مرتبط هست)
مدیرهمدردی (جمعه 18 اردیبهشت 88)
تشکرشده 755 در 381 پست
وای.............عکسای بالایی چه جالبه
![]()
آرزو (چهارشنبه 23 اردیبهشت 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سارا بانو (پنجشنبه 24 اردیبهشت 88)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
میگن اینا لورل و هاردی در دوران پیری هستند .
کابین خلبان هواپیمای ایرباس A380
http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm
یک پاندای 75 روزه
digitalman (دوشنبه 23 آذر 88)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
این عکس در یک بیابان موقع غروب آفتاب گرفته شده درست از بالای سر شتر ها انچه به رنگ سیاه میبینید در واقع سایه شتر است .شتر های واقعی به صورت خطوط کمی سفید رنگ در تصویر مشاهده میشوند این عکس جایزه بهترین عکاسی از طبیعت را گرفته است .حالا یک بار دیگر با دقت نگاه کنید.
تابناک
digitalman (سه شنبه 24 شهریور 88)
تشکرشده 8,125 در 1,482 پست
سلام:
این کوچولو ها هم بچه های ناز من هستند..که من خیلی دوستشون دارم....گفتم شما هم ببینید..اسم اولی رز هست .....گفتم که اسمشم بدونید!!!!!
سارا بانو (جمعه 14 آبان 89)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
[img][/img]
digitalman (دوشنبه 06 مهر 88)
تشکرشده 1,247 در 437 پست
digitalman (چهارشنبه 08 مهر 88)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
آفرين ! اين بچه از همين كودكي مطالعه رو آغاز كرده ,ولي اين جا چرا؟!
اي بابا !چه قدر مي خوابيد ! خوابم گرفت !
![]()
setareh (چهارشنبه 22 مهر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)