
نوشته اصلی توسط
همون شادزی
قبل از اینکه عقد کنیم شوهرم میگفت شیراز زندگی می کنیم و مامان اینا میگفتند نبرتت مرودشت ولی الان شرایط زندگیمون عوض شده و پول کافی برای اجاره خونه تو شیراز نداریم و میخواییم بریم مرودشت برای چندسالی زندگی کنیم تا پول پس انداز کنیم.ولی جرات اینو ندارم که به خانوادم بگم مطمئنم میگن دیدی گفتیم میبرتت مرودشت!دیدی گولت زد! بچت بدبخت شد؟امکانات نداره و حرفهای دیگه راستش هر محبتی و زحمتی که خانوادم برام کشیدن در جریان ازدواجم از دهنم در آوردن.با مامان نمیتونم حرف بزنم چون باهاش عین غریبه ها هستم و مسخرم میکنه و بقیه هم همینطور.تنها کسی که هست خالم که بارفتارشون کاملا مخالف و همش میگه نکنه فک کنی اشتباه کردی،شوهرت آقاست قدرش بدون و به زندگیت بچسب ولی همش نگرانم خیلی نگران شبا خوابم نمیبره.برام دعا کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)