به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 42
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    6,080
    سطح
    50
    Points: 6,080, Level: 50
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 743 در 213 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    مي مي عزيز ،

    من هم اوايل زندگيم تقريبا مشكلات تو رو داشتم و فكر مي كردم فقط بايد صبر كرد و همه چيز خودش خودبخود درست ميشه و دقيقا اين حرفهايي كه شوهرت به تو مي زنه حرفهاي شوهر من بود. همه اش هم مي گفت مي خوام خونه بخرم پول خرج نكن .چقدر تو ولخرجي مي كني . يه وقتهايي هم با قربون صدقه رفتن سعي در جلب اعتماد من مي كرد ولي وقتي مي ديد من از ترس دعواهاي اون چيزي نمي گم و سكوت مي كنم اوضاع روز به روز بدتر مي شد و از من طلب كار هم بود كه چرا اضافه كاري واي نمي ايستي برو صحبت كن بگو حقوقمو زياد كنين .خرجها سنگينه . زندگي سخته ببين همه دارن كار مي كنن و تو همش مي گي خسته شدم .

    خلاصه سرتو درد نيارم من هم يه تاپيك جداگانه باز كردم راجع به مشكلم . مشكل شما رو خوندم يه خورده اميدوار شدم كه يكي ديگه هم هست كه مشكل من رو داره فكرمي كردم فقط خودم هستم كه اين مشكل رو دارم .

    دوست خوبم اگه ممكنه بيشتر راجع به اوضاع زندگيت بنويس . ببينم تونستي كاري بكني و اوضاعت تغييري كرده .توي اين سايت دوستان خوبي هستند كه راهنمايي هاي خوبي مي كنند و مي توني به كمك اونها مشكلاتت رو حل كني .

    تو اين سايت مقالات جالبي داره در خصوص مهارتهاي ارتباطي كه فكر مي كنم خيلي به دردت بخوره .

    توصيه مي كنم اين لينك ها رو هم مطالعه بفرمائيد .

    http://www.hamdardi.net/thread-9866.html
    http://www.hamdardi.net/thread-9560.html
    http://www.hamdardi.net/thread-7531.html

  2. کاربر روبرو از پست مفید پريوش تشکرکرده است .

    پريوش (شنبه 22 اسفند 88)

  3. #12
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط پريوش
    مي مي عزيز ،

    من هم اوايل زندگيم تقريبا مشكلات تو رو داشتم و فكر مي كردم فقط بايد صبر كرد و همه چيز خودش خودبخود درست ميشه و دقيقا اين حرفهايي كه شوهرت به تو مي زنه حرفهاي شوهر من بود. همه اش هم مي گفت مي خوام خونه بخرم پول خرج نكن .چقدر تو ولخرجي مي كني . يه وقتهايي هم با قربون صدقه رفتن سعي در جلب اعتماد من مي كرد ولي وقتي مي ديد من از ترس دعواهاي اون چيزي نمي گم و سكوت مي كنم اوضاع روز به روز بدتر مي شد و از من طلب كار هم بود كه چرا اضافه كاري واي نمي ايستي برو صحبت كن بگو حقوقمو زياد كنين .خرجها سنگينه . زندگي سخته ببين همه دارن كار مي كنن و تو همش مي گي خسته شدم .

    خلاصه سرتو درد نيارم من هم يه تاپيك جداگانه باز كردم راجع به مشكلم . مشكل شما رو خوندم يه خورده اميدوار شدم كه يكي ديگه هم هست كه مشكل من رو داره فكرمي كردم فقط خودم هستم كه اين مشكل رو دارم .

    دوست خوبم اگه ممكنه بيشتر راجع به اوضاع زندگيت بنويس . ببينم تونستي كاري بكني و اوضاعت تغييري كرده .توي اين سايت دوستان خوبي هستند كه راهنمايي هاي خوبي مي كنند و مي توني به كمك اونها مشكلاتت رو حل كني .

    تو اين سايت مقالات جالبي داره در خصوص مهارتهاي ارتباطي كه فكر مي كنم خيلي به دردت بخوره .

    توصيه مي كنم اين لينك ها رو هم مطالعه بفرمائيد .

    http://www.hamdardi.net/thread-9866.html
    http://www.hamdardi.net/thread-9560.html
    http://www.hamdardi.net/thread-7531.html

    نقل قول نوشته اصلی توسط مي مي
    نقل قول نوشته اصلی توسط پريوش
    مي مي عزيز ،

    من هم اوايل زندگيم تقريبا مشكلات تو رو داشتم و فكر مي كردم فقط بايد صبر كرد و همه چيز خودش خودبخود درست ميشه و دقيقا اين حرفهايي كه شوهرت به تو مي زنه حرفهاي شوهر من بود. همه اش هم مي گفت مي خوام خونه بخرم پول خرج نكن .چقدر تو ولخرجي مي كني . يه وقتهايي هم با قربون صدقه رفتن سعي در جلب اعتماد من مي كرد ولي وقتي مي ديد من از ترس دعواهاي اون چيزي نمي گم و سكوت مي كنم اوضاع روز به روز بدتر مي شد و از من طلب كار هم بود كه چرا اضافه كاري واي نمي ايستي برو صحبت كن بگو حقوقمو زياد كنين .خرجها سنگينه . زندگي سخته ببين همه دارن كار مي كنن و تو همش مي گي خسته شدم .

    خلاصه سرتو درد نيارم من هم يه تاپيك جداگانه باز كردم راجع به مشكلم . مشكل شما رو خوندم يه خورده اميدوار شدم كه يكي ديگه هم هست كه مشكل من رو داره فكرمي كردم فقط خودم هستم كه اين مشكل رو دارم .

    دوست خوبم اگه ممكنه بيشتر راجع به اوضاع زندگيت بنويس . ببينم تونستي كاري بكني و اوضاعت تغييري كرده .توي اين سايت دوستان خوبي هستند كه راهنمايي هاي خوبي مي كنند و مي توني به كمك اونها مشكلاتت رو حل كني .

    تو اين سايت مقالات جالبي داره در خصوص مهارتهاي ارتباطي كه فكر مي كنم خيلي به دردت بخوره .

    توصيه مي كنم اين لينك ها رو هم مطالعه بفرمائيد .

    http://www.hamdardi.net/thread-9866.html
    http://www.hamdardi.net/thread-9560.html
    http://www.hamdardi.net/thread-7531.html

    سلام عزيم ، خوشحالم از تمام حرفاتون،راهنمايي هاتون و همدردي هاتون که يه جورايي واقعا با همدردي حالم بهتر ميشه،راستش تا حالا هيچ نتيجه مثبتي اتفاق نيفتاده و من چند روزيه که بد جوري بخاطر بي احترامي هاش،خساستش،زود رنج بودنش کلافه و غمگينم،فقط شده کارم خود خوري،در ضمن بخاطر همه خواسته هايي که داشتم و چون آدم شديدا زود رنج و خيلي هم يکدنده ايه ذهنيت بدي ازم داره،هميشه حق رو به خودش ميده چون تا حالا هر دعوايي که پيش اومده حالا تقصير من يا اون ،سريع اونه که قهر کرده تازه کلي فحش و ناسزا هم بارم ميکنه من هم از ترس اينکه مبادا کار بجاي باريک بکشه و يا دست روم بلند کنه پا پيش ميزارم و به قولي نازش رو ميکشم و هميشه دعواها اينطوريه که بخير و خوشي تموم ميشه،کاش از همون اول منم ميديد براش ارزشمند بودم مورد احترامش بودم عملا بهم نشون ميداد که منم شريک زندگيش هستم اون موقع بود که کار رو با اشتياق انجام ميدادم کار خونه رو با ذوق انجام ميدادم،ولي همش فکر ميکنم بي فايدس،ارزش نداره،چرا که معلوم نيست آينده من و زندگي ام چي ميشه،کاش ميشد بريم پيش مشاور ولي ميگه پول ميخواد خجالت نميکشي پول رو برا اينجاها خرج کنيم ما بايد پس انداز کنيم،هيچ راه حلي هم واقعا به ذهنم نميرسه که باهش چه جوري تا کنم تا سوء استفاده نکنه در ضمن تغيير هم بکنه.

  4. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    سلام عزیزم
    ببین شوهر تو هیچ مشکلی نداره و خسیس هم نیست فقط مشکلش اینه که در آینده زندگی می کنه که اگر من جای تو بودم به دید مثبت بهش نگاه می کردم.برعکس باید خوشحال باشی که شوهرت مقتصد و عقیده داره که ولخرجی نشه برای مدتی سعی کن همونی بشی که اون میخواد،کم خرج کن و پس انداز کن و خودت رو با هیچ فردی مقایسه نکن با همکارات مقایسه نکن داری کار خیلی اشتباهی می کنی. شوهرت با هیچ فردی مقایسه نکن اون خودش همونطوری که هست قبولش کن.وقتی مطیع شوهرت باشی تو رو میپرسته شک نکن و من به این جمله واقعا اعتقاد دارم وعملیش کردم وتو زندگیم واقعا آرامش دارم: دل کندن از دلبستگی ها یعنی هر لحظه خدا را حس کردن و به او نزدیک شدن یعنی آرامش. خودت رو گرفتار چشم و هم چشمی نکن همونطوری که شوهرت دوست داره زندگی کن تا آیندتون ساخته بشه و بپرستت.برای مدتی مطیعش باش و نتیجش ببین.بگو من فکرام کردم دیدم تو درست میگی و مثل تو خرج می کنم.هیچ چیز به اندازه زندگیت برات مهم نباشه.این قدر هم با افکار منفی خودت اذیت نکن.فقط آرامش داشته باش.آرامش تو یعنی آرامش شوهر

    به شوهرت به دید یک شریک تجاری نگاه نکن،اون شریک زندگی تو هست فکر نکن سرت کلاه میزاره این افکار خانمانسوز باور کن دارم جدی میگم.زندگی یک نردبان هست که باید پشت سر شوهرت بری بالا و اگر مخالفت کنی بگی من نمیام اون میره و ازت دور میشه و از اون پایین باید نگاش کنی و هر کاری که کرد نمیتونی کاری انجام بدی.فقط یه کار میتونی بتونی نردبان بندازی پایین تا اونم بیوفته که این یعنی مرگ عاطفه ها . پس اجازه نده کار به اینجاها برسه.

  5. کاربر روبرو از پست مفید همون شادزی تشکرکرده است .

    همون شادزی (پنجشنبه 24 تیر 89)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    6,080
    سطح
    50
    Points: 6,080, Level: 50
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 743 در 213 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    دوست خوبم ،

    توصيه هاي mamfred عزيز هم خيلي خوبه سعي كن تا جايي كه مي توني بهشون عمل كني .
    بايد اضافه كنم هر انساني يه حد و حدودي براي خودش داره كه خودش براي ديگران تعريف كرده و به مرور زمان اين حدود ميتونه تغيير كنه ولي بايد حواسمون باشه كه در هر شرايطي اين حد و حدود از جانب اطرافيانمون رعايت بشه .

    من يه مدته كه دارم رو اينها كار مي كنم . مثلا همسرت بايد بدونه درآمد تو نتيجه زحمت تو است اين در حاليه كه تو مسئول درآمد خونه نيستي و ميتوني از درآمدت هر مقدار كه خودت صلاح دونستي در خانه مشاركت كني . براي شروع بايد حتما يه حساب بانكي به نام خودت داشته باشي اگه ميتوني به شوهرت بگو محل كارمون گفتند بايد شماره حساب بدين براي واريز حقوق و ديگه حقوق دستي نمي دهند و شماره حساب بايد به نام خودمون باشه .

    سعي كن بيشتر به خودت و نيازهات اهميت بدي . تا وقتي كه تو به خودت اهميت ندي ديگران نيز تو رو ناديده مي گيرند .

    " تو می توانی از زندگی ات لذت ببری . زمانی که خودت شرایط تغییر را در خودت ایجاد کردی و ترسها را دور بریزی و از فرصت و قدرت انتخاب در تصمیم گیری هات درست استفاده کنی . " نقل قول از يه دوست خوب

  7. کاربر روبرو از پست مفید پريوش تشکرکرده است .

    پريوش (یکشنبه 04 بهمن 88)

  8. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    ضمن تشکر از همون شادزي عزيز که حرفاش تسکين دهنده خوبيه و اميدوارم همينجوري که ميگي بشه و همه اينا تصورات اشتباه من باشه، پريوش عزيز با توجه به حرفايي که زدي و اينکه تو هم مشکل منو داشتي خوشحال ميشم بيشتر راجع به نحوه کنار اومدن با مشکلت رو بهم بگي، يه چيزي هم که هست راجع به پيشنهادت، من حساب دارم که حقوقم رو هر ماه با عابر همراه همسرم بيرون رفتني يا خودش تنهايي سر ماه همه رو برداشت ميکنيم و مياريم تو خونه اون هم همين کار رو ميکنه و بعد تو دفترچه اي هر چيزي که خريد شد مينويسيم و ته مونده ميره به حساب اون، پس عملا حسابي به نام خودم که حقوقم رو ميريزن دارم ولي آخر هر ماه همش رو بايد بردارم و بيارم خونه.

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 آبان 89 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1388-5-20
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,634
    سطح
    37
    Points: 3,634, Level: 37
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    190

    تشکرشده 190 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    به نظر من که خیلی برنامه خوبی دارین از یک ریالی خرجی خبر داری و میدونی چی میشه. من و شوهرم برناممون عین شماست منتها من یک مقداری برمیدارم واسه خودم و همه رو میدم به شوهرم واسه قسط،دختر عمه خودم تمام حقوقش میده به شوهرش چون قسط دارن پس کار عجیبی نمی کنی که حقوقت با شوهرت یکی می کنی و خرج می کنید.از حقوقت همیشه یک مقدار جزیی بزار واسه تو جیب خودت.شاد باشی خانمی

  10. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    6,080
    سطح
    50
    Points: 6,080, Level: 50
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 743 در 213 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    مي مي عزيز ،

    دوست خوبم . كجايي . كم پيدايي . بيا بگو چكارا كردي . به چه موفقيتهايي دست پيدا كردي . اوضاع زندگيت تغييري كرده يا نه ؟

  11. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 دی 93 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1388-8-13
    نوشته ها
    302
    امتیاز
    6,606
    سطح
    53
    Points: 6,606, Level: 53
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    396

    تشکرشده 407 در 170 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط پريوش
    مي مي عزيز ،

    دوست خوبم . كجايي . كم پيدايي . بيا بگو چكارا كردي . به چه موفقيتهايي دست پيدا كردي . اوضاع زندگيت تغييري كرده يا نه ؟

    سلام،ممنون از اينکه احوالم رو جويا شديد،بد نيستم،فعلا تغييري حاصل نشده،نتونستم باهاش حرف بزنم،بهش هم گفتم بريم پيش مشاور ولي گفت تو که مشکلي نداري مشکل از منه،منم تا وقتي خودم نخوام و يا نتونم، مشاور به درد نميخوره،ميگه ميدونم بد عصباني ميشم ولي چيکار کنم بايد خودم رو خالي کنم،بعضي موقع ها هم که با هم خوبيم بهم ميگه تو خيلي خوبي و من خيلي بدم،مسئله حقوقم رو هم نتونستم بهش بگم چون مطمئنا فکر ميکنه به قول همون شادزي من شريک تجاريش هستم نميدونم چيکار ميتونم بکنم؟

  12. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 مرداد 93 [ 23:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-04
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    6,080
    سطح
    50
    Points: 6,080, Level: 50
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    743

    تشکرشده 743 در 213 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    دوست عزيز،

    سعي كنيد از مشاجره و دعوا با همسرتون حتي الامكان پرهيز كنيد .

    بهتون پيشنهاد مي كنم كتاب مردان مريخي ، زنان ونوسي را حتما مطالعه فرمائيد .

    روي رفتارهاي خودتون بيشتر تمركز و دقت كنيد . سعي كنيد بعد از هر بار دعوا و مشاجره پيش خودتون بشينيد و ببينيد چه چيزي باعث اين دعوا شده و يا اينكه چه حرفي يا حركتي اون رو ناراحت مي كنه و ديگه اون كار رو تكرار نكنيد .

    در ضمن رابطتون رو با شوهرتون صميمي تر كنيد خودتون رو بيشتر به اون نزديك كنيد و سعي كنيد مهارتهاي ارتباطي كه در اين سايت هم مقالات زيادي در اين زمينه آمده است در خود تقويت كنيد .

    راجع به خواسته ها و نيازهاتون با همسرتون صحبت كنيد و اون رو دوست خودتون بدونيد . تا ميتونيد احساسات منفي رو از خودتون دور كنيد كه احساس منفي فقط آدم رو ضعيف مي كنه و قدرت تصميم گيري رو از انسان سلب مي كنه .

    به نظر من تو زندگي نبايد خودتون رو با ديگران مقايسه كنيد و سعي نكنيد سطح زندگيتون رو با كساني كه با شما فاصله زيادي دارند برسونيد. چون وقتي خودتون رو تو زندگي عقب تر از ديگران ميدونيد در اين بين ممكنه كه به شوهرتون هم سركوفت بزنيد يا اون رو با مردهاي ديگه مقايسه كنيد.

    در صورت امكان مقالات اين سايت رو مطالعه كنيد . حتماتو روحيه تون تاثير مي گذاره .

  13. 3 کاربر از پست مفید پريوش تشکرکرده اند .

    پريوش (دوشنبه 05 بهمن 88)

  14. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: راه حل چيست؟

    با سلام
    من هم فکر می کنم اصولا وقتی بحث مادیات توی زندگی زناشوئی پایه و اساس میشه یه جورایی آدم ها رو از هم دلسرد می کنه، اما وقتی پای عشق و محبت و احترام میاد وسط خود به خود مسائل راحت تر و بهتر حل میشه و آدم ها با دید مثبت تر و بهتری به زندگی نگاه می کنن، و امیدوارانه تر و با گذشت تر!
    به نظر من اینکه شما دائم بخوای در مورد حقوق و مزایا و پول با همسرت صحبت کنی این همسرت خواهد بود که شما رو متهم به زیاده خواهی یا فردی که دلسوز به آینده و زندگی مون نیست میکنه! اما وقتی شما در مورد حق اینکه به عنوان یک زن باید مورد احترام و لطف و محبت همسرت قرار بگیری با ایشون صحبت کنی مطمئنا همسرت حرفی نداره که بزنه و این شما هستید که باید موضوع اصلی رو توی زندگی تون به سمت عشق و احترام و کم کم مسائل رو به سمت دست و دلبازی بکشونید نه اینکه موضوع اصلی زندگی تون رو مادیات و جمع کردن و پس انداز بدونید!
    به هر حال همه چیز و اگر زیاده روی نکرده باشم اساس تغییر توی این زندگی طرز فکر کردن شما و تغییر نگاه شما به مسائل و همین طور بر این تصمیم شما استواره که اساس زندگی تون رو چی قرار بدید! اینکه تنها به پس انداز کردن و حساب و کتابهای مادی رسیدگی کنید یا اینکه اصل عشق و عشق ورزی باشه و در کنار اون بتونید اگر مشکلی در زمینه خرج کردن با همسرتون دارید آروم آروم متقاعدش کنید که من هم دلم می خواد نه بدور از چشم تو و به صورت خودسرانه اما در کنار تو احساس با خریدن بعضی چیزهای کوچیک برای خودم هم احساس خوشبختی کنم و هم احساس استقلال!
    خانوم گلی! بهتر نیست شما به دنبال روشهایی در زمینه ی راه های جلوگیری از عصبانیت، روشهایی کنترل عصبانیت یا روشهای مهارتی برای نزدیک شدن بیشتر به همسرت باشی؟
    امیدوارم که منظور حرفم رو متوجه شده باشی!
    با آرزوی موفقیت و آرامش بیشتر

  15. 4 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    del (پنجشنبه 24 تیر 89)


 
صفحه 2 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. هدف از ازدواج چيست؟
    توسط AbtinAsk در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 خرداد 91, 20:06
  2. اولين قدم ازدواج چيست؟
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 15 مرداد 90, 15:33
  3. +با خانم ها. دلايل شما براي ازدواج چيست؟
    توسط ghasadak در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 دی 88, 17:01
  4. چرخه ي زندگي چيست؟
    توسط lord.hamed در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 05 تیر 88, 18:32
  5. خود ادم کيست؟
    توسط رميسا در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آذر 86, 14:26

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.