با سلام
كاربران گرامي شب گذشته تالار به نسخه بالاتر ارتقاء يافت.
اعضاء گرامي اگر به خاطر اين ارتقاء تالار ، مشكلاتي را مشاهده كردند سريعتر در همين تاپيك گزارش كنند.
با تشكر
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
كاربران گرامي شب گذشته تالار به نسخه بالاتر ارتقاء يافت.
اعضاء گرامي اگر به خاطر اين ارتقاء تالار ، مشكلاتي را مشاهده كردند سريعتر در همين تاپيك گزارش كنند.
با تشكر
مدیرهمدردی (پنجشنبه 15 دی 90)
تشکرشده 902 در 220 پست
سلام
در تاپیک هایی که تعداد صفحات زیادی دارند، ترتیب شماره صفحات که بالا و پایین صفحه نوشته شده به هم ریخته.
green (پنجشنبه 21 بهمن 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
ضمن تشكر از گزارشي كه كرديد، نقص مذكور بر طرف شد.
مدیرهمدردی (پنجشنبه 21 بهمن 89)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
سلام و خسته نباشید
ظاهرا تعداد ارسالها افزایش یافته است(!)
تا دیروز تعداد ارسالهای من 490 و اندی بود و امروز متوجه شدم که بالغ بر 520 ارسال شده است.
علت چیست؟
هستی (یکشنبه 08 اسفند 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
هر چند وقت يكبار توسط نرم افزار تالار براي رفع عيب هاي احتمالي در شمارش پست ها، تاپيكها و .... دوباره شماري انجام مي شود. ديروز هم دوباره شماري تعداد موضوعات و پستها انجام گرديده و آمار تصحيح گرديده اند.
البته الان هم پستهاي شما را همان 490 و اندي مي بينمنوشته اصلی توسط blue sky
مدیرهمدردی (دوشنبه 09 اسفند 89)
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
آقای مدیر بخدا راست می گمممممممم!دیروز که اون پست قبلی رو زدم تعداد پستام دقیقا 523 شد!
من فکر کردم آی دی ام هک شده و یکی بنام من و به کام خودش 30 تا پست زده![]()
![]()
البته همین الان هم مطمئنم که تعداد پستهام از تعداد واقعشون یه کوچولو بیشتره. (چون تعداد پستهایی که اصلا تشکر نداشتم توشون 390 - 499 بیشتر شده. من حساب کتابشون رو دارم.)
تشکرشده 323 در 104 پست
خانم بلو اسکای این مساله ای که گفتید احتمالا به خاطر این پیش میاد که زمانی که پستی را ارسال می کنید تعداد پست هاتون در دیتابیس تالار یکی افزایش پیدا می کند اما با پالایش تالار توسط مدیران و حذف پست های غیر مرتبط تعداد پست های شما در دیتابیس تغییر نمی کند نتیجه این که تعداد پست های موجود و تعداد پست های ارسال شده متفاوت است که علت بازشماری پست ها هم باید همین جور مسائل باشد.
بنابراین مساله جدی ای به وجود نیامده است و می توانید اون را نادیده بگیرید!
تشکرشده 2,080 در 437 پست
با عرض سلام و احترام
من دوباره اومدم انتقاد كنم :D
يكي نيست بگه آخه بچه تو چه قدر پرر...
آقا اين آواتارها رو بزرگتر نشون بدين خيلي سايزش كوچولوئه. من هي مي خوام يه تصوير زيبا بذارم اينقدر كوچيكه كه اصلا از تصوير هيچي ديده نميشه
yasa (دوشنبه 23 اسفند 89)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
با سلام و تشکر از عیدی های سال 90
من امروز تا این ساعت به هیچ کس رتبه ندادم ولی نمی دونم چرا وقتی می خواهم رتبه بدهم پیغام میده "حداکثر رتبه را در این روز داده اید"
ممنون میشم پیگیری کنید
بالهای صداقت (سه شنبه 24 اسفند 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام
با تشکر از بالهای صداقت و arix که موارد مذکور را گزارش کردند، از طریق پشتیبانی فنی تالار پیگیری کرده و نتیجه را اعلام می کنم.
مدیرهمدردی (شنبه 28 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)