سلام بر همگی
پیرو حرف رز زرد عزیز من میگم که من قسمتهایی که از این ختم قرآن برداشتم رو معنی اش رو هم میخوندم توی آخرین بخش که سوره طلاق و تحریم بود وقتی سوره تحریم رو خوندم برعکس همیشه که کلی احساس خوب بعد از اطلاع از معنی آیات پیدا میکردم این دفعه احساس خوبی پیدا نکرده بودم.
الان هم خیلی ناراحت هستم.لطفا شما هم معنی این سوره رو بخونید البته توی قرآن من یک چیزهایی توی پرانتز نوشته بود که معنی دقیق آیات نبود و بیشتر اونا اذیتم میکنه.نوشته بود یک روز حضرت محمد توی خونه یکی از زنهاش بوده و اون زن به جایی رفته بوده تا برگرده حضرت محمد با کنیزی که اونجا بوده خلوت کرده بوده که اون خانم سر میرسه و میگه چرا توی خونه من با این کنیز خلوت کردی و میره عایشه رو هم میاره و حضرت محمد در جواب به این دو زن میگه اصلا دیگه این کنیز از این به بعد به من حرام است.
حالا معنی تقریبی این سوره این هست که خدا به حضرت محمد میگه چرا چیزی که من بر تو حلال کردم تو بر خود حرام کردی و به حرف اون دو زن گوش کردی؟
اون چیزی که من رو ناراحت کرده اینه که من تا الان فکر میکردم حضرت محمد تنها برای کمک به زنهای مختلف صیغه شان میکرده ولی الان حس دیگه ای دارم.مورد دیگه ای هم که ناراحتم کرده اینه که چرا توی قرآن به حضرت محمد گفته شده چرا به عواطف زنهات توجه کردی؟(و اون کنیز رو به خود حرام کردی)
البته برداشت کلی من این بود.
کسی میتونه به من کمک کنه از این حس دربیام؟







پاسخ با نقل قول


)


علاقه مندی ها (Bookmarks)