ممنون پدربزرگ عزیز اما جریان این طوری نیست که با یه تعویض سیم کارت مشکل حل بشه شاید بدتر هم بشه..اما ازتوجهتون خیلی خیلی ممنونم
ببخشید الاچیق رو دردلی کردم.
کل کلش با شماها
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
ممنون پدربزرگ عزیز اما جریان این طوری نیست که با یه تعویض سیم کارت مشکل حل بشه شاید بدتر هم بشه..اما ازتوجهتون خیلی خیلی ممنونم
ببخشید الاچیق رو دردلی کردم.
کل کلش با شماها
بهار.زندگی (سه شنبه 06 تیر 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
اینا اطلاعات سوخته است
استراتژی ما به صورت خودخواسته لو رفته
منتظر تاکتیک های غیر منتظره ما باشین:)
meysamm (دوشنبه 05 تیر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
نوشته اصلی توسط خارپشت
فعلا که تعداد ما بیشتره! :)
بعد هم خوشم میاد از تک و تا نمیافتین! استراتژیتون که لو میره میگین خود خواسته
فکر کنم اون که خلاف قوانین عمل کنه باید منتظر چوب فرشته و اعلام های آقا حامد باشه!
بعدا می بینیم با جنگ نرمتون کی جرات نمیکنه پاشو بگذاره تو باغ :D
این بی دل کجاست؟
حالا که کل کل جون گرفته نیست! نازی هم نیست!
بهار تو از دپ در بیا!
اینا 3 تایی زورشون رسیده به 1 نفر اما من کم نمیارم. بیا همکاری با من
تا آخرین قطره شارژم از تمامیمت خانوما دفاع می کنم
بعد هم جناب خارپشت این مثل آدم و انسان وار که گفتین یعنی چی؟![]()
مگه تاحالا مثل چی حرف میزدین؟
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقا حامد؟این آقای خارپشت داره هی تیغ میندازه! ما درخواست خلع سلاح ایشون رو داریم!
فرشته آی فرشته بیا اینجا! خانوما همه با هم![]()
bahar.shadi (سه شنبه 06 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
دیدن بی دل چشم بصیرت میخواد! الکی نیست که! پست 177نوشته اصلی توسط bahar.shadi
بی دل (سه شنبه 06 تیر 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
میبینم که خارپشت پستهای خلاف قوانین تالار در ور میکنه..ای اقا حامد فرشته مهربون بیایید اینجا..فکر کردن هر کی به هر کیه
وقتی فرشته مهربون گرفتت و پاهاتو فلک کرد و با خط کش زد به کف پات بعد تو تالار بعنوان اغتشاشگر چرخوندت حساب کار دستت میاد.
اون وقت ازاین استفاده میکنییا این
و ما هم![]()
بهار.زندگی (دوشنبه 05 تیر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
خانم بی دل پیام خصوصی پر شده است
خانم بی دل در تالار خیلی زحمت می کشد خیلی تشکر قدردانی می کنم به افتخار دست بلند بزنید
![]()
محمدابراهیمی (دوشنبه 05 تیر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
بهارم چی شدی؟
نبینم دل بهارم غمگین باشه! این آقایون رو ول کن عزیزم
با پیام خصوصی راه مقابله با یک مزاحم تلفنی بی .... بهت می گم عزیزم
ناراحت نباش!
یادته تو تاپیک ترس هام بهم یاد دادی چطوری رفتار کنم؟ یک مزاحم تلفنی داشتم که غریبه بود همین ماه پیش!
اشتباه گرفته بود منو با کسی گویا! منم انقدر جوابش رو ندادم که بی خیال شد! نه اس ام اس نه زنگ!
خیلی ممنونم ازت. دیگه از جواب دادن به شماره های ناشناس نمی ترسم و جراتمندانه با مزاحم برخورد می کنم.
بهترین شیوه مقابله با مزاحم تلفنی سکوته و اگر آشنا بود راههای دیگه هم هست که بهت میگم. مثل برخوردای قانونی
![]()
bahar.shadi (دوشنبه 05 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
نوشته اصلی توسط بهار66
نوشته اصلی توسط maryam123
بهار جان! تا دلت بخواد سند دارم رو کنم که اونیکی مد نظر شماست با مد نظر بقیه فرق فوکوله! منتها فعلا همین یکی رو از مریم 12345...داشته باش تا بعد! آخه بابا جان شما اینروزا با خودت درگیری داری، اعصابت خط خیه، روح و روانت آزرده است، فکرت مغشوشه، روحیه ات سوهانزده است، زندگی روی تلخ و زشتشو بهت نشون داده، دو دستی چسبیدی سفت فرمونو گرفتی از دستت در نره یهو، اونوقت بهت میگن شالتو درست کن! دههههه! یعنی چی آخه؟!!! اینقدر زندگی برای آدم تیره و تار بشه بعد یه عده اینجا از خودشون مسخره بازی در کنن؟ خوب معلومه که تو با اون اعصاب ات که الان ریختن تو قوطی نمیتونی اینجا رو تحمل کنی خوب بابا جان عزیز من خواهر من، نیا باااااغ! باور کن من جای تو بودم الان رفته بودم پیش کیوان بهش گفته بودم اون نوار داریوشش رو یه خورده زیاد کنه با هم مینشستیم یه دل سیر برای این دنیای نامراد لا مروت اشک میریختیم. بقول خردمندی که میگه:
حالا از توی اینهمه اراذل و اوباش (از صالحان و بزرگان عذر میخوام، خودشو میگم) یه بچه مثبت هم سروکله اش بالاخره تو این باغ پیدا شده، اگه گذاشتین اونم صالحان بمونه؟نوشته اصلی توسط keyvan
بهار شادی آبروی هر چی بانوانه بردی!!! اون بنده خدا میگه: ولو کره النسا شما میای چی جوابشو میدی... وای مادر! من زیر بار یک همچین ننگ و رسوایی هرگز نخواهم رفت! هیهاااااات!من تابستون تموم بشه از اینجا میرم! تا پاییز هم بر نمیگردم! دلم برای تالار تنگ خواهد شد! دل اعضا تالار برای من خیلی تنگ خواهد شد، من به مدیر همدردی خیلی کمک کردم، مدیر همدردی خیلی به من نیاز دارد!!! نه دیگه راه نداره، اصرار نکنید، من آخر تابستون تا اول پاییز رو حتما میرم مرخصی، و خیلی هم ناراحتم حالا شما فکر کنید ناراحت نیستم! خدا حافظ ای تالار! البته در مدتی که نیستم حتما ارسالهای جدید رو چک میکنم و پست جدید هم ارسال میکنم که به مدیر همدردی کمک کرده باشم. دیگه خدا حافظ! برا من گریه نکنید! تالار سرعتش افتضاااااااح بوده، افتضاح تر هم شده! ایم تالاره که ما داریم؟ بقول بزرگی:
پشتیبانی فنی تهدید باید گردد!
محمد محمد حمایتت میکنیم!
بی دل (سه شنبه 06 تیر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
بی دل جاننوشته اصلی توسط بی دل
وقتی داشتم پست میزدم نبودی عزیزم! :) وگرنه چشم بصیرت فراوونه عزیز دل.
بعد هم پاک نا امید می کنی آدم رو ها!حالا که همه آقایون بهم هجوم آوردن عوض همراهی سوتی
میگیری گزک میدی دستشون :D یکخورده متحد باش دیگه دختر خوب :)
بهار 66 جونم
قول میدم دیگه اینجا چیزای خوب خوب بنویسیم...من به خاطر دل بهار66 انصراف میدم
میدونی چرا اینجا اینجور شده؟ چون به قول آقا حامد
یادشون رفته بیش از 2 پست غیر مشاوره ای جایز نیست! حق با آقا حامده.
هدف تالار نباید فراموش بشه..ما رفتیم دوستان
خدا نگهدار
باغ شش دنگ مال آقایون تا کیف کنن تنهایی دور هم
بای بای
bahar.shadi (سه شنبه 06 تیر 91)
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
لازم شد یه سند رو کنم:نوشته اصلی توسط bahar.shadi
نوشته اصلی توسط بهار66
آقای /خانوم پشتیبانی فنی!
بابا حالا ما یه چیزی گفتیم شما بدل نگیر!
این دفعه چهارمه که پست میزنم ارسال نمیشه و از بین میره!!!
منم میرم به جمع اعتصاب کنندگان می پیوندم!
محمد محمد حمایتت میکنیم
بی دل (سه شنبه 06 تیر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)