به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 19 از 35 نخستنخست ... 91011121314151617181920212223242526272829 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 181 تا 190 , از مجموع 341
  1. #181
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    آدم هایی هستند که بودنشون
    حتی مجازی به آدم آرامش می ده
    دوستیشون برات حقیقی میشه
    و یهو میشن یه قسمتی از زندگیت
    آدم هایی که با تمام مجازی بودنشون سهم بزرگی تو حقیقت و دوستی های تو دارن
    قدرشونو بدونیم

  2. 17 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    keyvan (دوشنبه 21 آذر 90)

  3. #182
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    این روزها اصلا خوب نیستم...اصلا

    تاحالا شده فکر کنین که تو تنهایی رها شدین؟...الان این حس رو دارم با این که اطرافم شلوغه

    انگار آخر دنیاست ...نمیدونم چرا اینجوری شدم بچه ها


  4. 11 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 20 آبان 90)

  5. #183
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام بهار جان. چرا توی تاپیکات نمی نویسی که مشکل چیه؟
    شاید کمکی از دستمون بر بیاد.

    =======================

    منم این روزا ناراحتم.
    چند روزه بد جوری این فکر افتاده تو سرم که اگه ازدواج کنم دیگه شاید نتونم بیام اینجا.

    هنوز خبری نشده، کمتر وقت میکنم بیام.
    دلم واسه اینجا تنگ میشه :(


  6. 10 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (شنبه 21 آبان 90)

  7. #184
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 اسفند 91 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    423
    امتیاز
    5,445
    سطح
    47
    Points: 5,445, Level: 47
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 105
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    3,495

    تشکرشده 3,519 در 509 پست

    Rep Power
    58
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    نقل قول نوشته اصلی توسط keyvan
    آدم هایی هستند که بودنشون
    حتی مجازی به آدم آرامش می ده
    دوستیشون برات حقیقی میشه
    و یهو میشن یه قسمتی از زندگیت
    آدم هایی که با تمام مجازی بودنشون سهم بزرگی تو حقیقت و دوستی های تو دارن
    قدرشونو بدونیم
    کیوان عزیز این جملتون رو باید با طلا نوشت.

    همینجا توی همدردی دوستای زیادی پیداکردم که هرکدوم درجای خودشون برام عزیزند و
    فراموش نشدنی.اما یکی واقعا قسمتی اززندگیم شده ،یکی که سهم بزرگی در قلب من داره
    یکی که فرشته من شده.



  8. 5 کاربر از پست مفید داملا تشکرکرده اند .

    داملا (دوشنبه 21 آذر 90)

  9. #185
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 اسفند 95 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    792
    امتیاز
    10,009
    سطح
    66
    Points: 10,009, Level: 66
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,528

    تشکرشده 4,871 در 817 پست

    Rep Power
    97
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام دوستاي عزيزم... يك مدتي كم بهتون سر زدم... دلم واسه شما و حتي خودم تنگ شده... احساس مي كنم از خودم دور شدم... شايد بگيد چرا؟ اما واقعا گفتني نيست... فقط براي من دعا كنيد. من دارم از خودم دور مي شم...

  10. 10 کاربر از پست مفید سرافراز تشکرکرده اند .

    سرافراز (شنبه 21 آبان 90)

  11. #186
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 شهریور 94 [ 23:38]
    تاریخ عضویت
    1389-12-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    5,807
    سطح
    49
    Points: 5,807, Level: 49
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,748

    تشکرشده 1,724 در 298 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام
    من یه مدت که چیزی نمینویسم یا تالار نمیام،وقتی دوباره برمیگردم انقدر احساس غریبی بهم دست میده که خدا میدونه!
    منم حالم یه مدتیه بده،این
    روزا،دیگه خیلی خیلی بده،حالم از این دنیا و بعضی محتویاتش بهم میخوره!


    خلاصه که دلم گرفته ای دوست،هوای گریه با من.
    الان که بازار دعا کردن گرمه،منم یه خواهشی دارم ازتون،اگه
    ارتباطتون با خدا برقرار شد همه گرفتارارو دعا کنین،ثواب داره


    خب مثل اینکه یکم زیادی انرژی منفی دادم،باید یجورهایی جبرانش کنیم:

    دختر مهربون ایشالله بسلامتی،فک کنم قرار بود خواستگار قبلیت دوباره بیان،اومدن؟چی شد؟
    عزیزم کاش همه ناراحتی ها اینمدلی باشه که ادم بخاطر فعل محبوب و شیرین ازدواج:)(البته اگه درست انتخاب کنیم و الا میشه یکی از بدترین اتفاقات زندگیمون)
    کمتر بیاد اینجا.
    نگران نباش با اقای همسر صحبت میکنیم
    اجازه بدن در شبانه روز لابلای امور منزل،یه چند دقیقه ای هم به اینجا سر بزنی :D،اصلا خدا رو چه دیدی،شاید ایشون رو هم اینجا عضو کردیم،دو تایی صبح تا شب اومدین اینجا،مشاوره دادین



    خانم بهار غمگین جان،امیدوارم که دیگه هیچوقت
    احساس تنهایی به این شدت نکنی و خیلی زود ازین اوضاع و احوال بیرون بیای،هر چند که گاهی
    تنهایی برا ادم لازمه

    تاحالا شده فکر کنین که تو تنهایی رها شدین؟...الان این حس رو دارم با این که اطرافم شلوغه
    راستی با این حرفت،من یاد این جمله افتادم فک کنم از شریعتی باشه:
    از تنهایی به میان مردم گریزم و از مردم به تنهایی پناه برم!



    سرافراز عزیز،امیدوارم که هر چه زودتر به خویشتن خویش برگردی،و
    با خودت غرببه نباشی


    حالا که اینجام بزارین با چند نفر هم یه صحبتی داشته باشم :D
    سبکتکینگل،امیدوارم زندگی جدید و مجردیتو خوب و اگاهانه پیش ببری و دیگه کمتر از گذشته
    یاد بکنی و حسرتشو بخوری،انشالله در زندگی جدیدتون منهای هم،هم تو و هم همسر سابقت خوشبختر از
    سابق بشین


    من نمیدونم چرا تا قبل از کشف شدن هویت جناب اریا،فک میکردم ایشون خانومن:D،البته حس ششم
    بهم میگفت که ایشون اشنا هستن و با محیط تالار اشنایی
    دارن و حرفه ای هستن،نگو اریکسه.
    پس ما کی
    ایشونو دوباره با اسم arix خواهیم دید؟؟؟


    بالهای صداقت عزیز،دکتر سارا بانو و بیدل محترمه،کجایین شماها،چرا نیستین،یا
    کم پیدایین؟؟؟!!!نمیگین ادم
    دلش میخاد چند تا پست درست درمون بیشتری تو این تالار از شماها هم ببینه :)

  12. 9 کاربر از پست مفید shayana تشکرکرده اند .

    shayana (شنبه 21 آبان 90)

  13. #187
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام به همه دوستای خوب و همدردم

    بهار حالش خوبه خوبه دختر مهربون عزیزم

    خوب مسئلم رو باید خودم در ذهنم حل کنم و تقریبا خودمم که باید با دنیای واقعیت ها کنار بیام

    و بپذیرم که همه تو روزهای سخت منو تنها گذاشتن و یاد بگیرم که روزهای سخت واسه ساخته

    شدن من و امثال منه...این روزهای سخت واسه اینه که یاد بگیرم که ارزش و گوهر وجودی آدمها

    تو روزهای سخت شناخته میشه و من لایق بهترینها هستم پس نباید غصه چیزهایی که ازم

    گرفته شد رو بخورم چرا که حتما قراره چیز بهتری نصیبم بشه!

    کمی تطابق با دنیای واقعیت ها سخته اما من تقریبا دارم موفق می شم

    بچه ها به نظرتون من با 25 سال سن واسه مدیریت یک مجموعه خیلی جوونم؟ بعد از رفتن

    نامزدم مجبور شدم تنهایی این مسئولیت رو به جای اون به دوش بکشم.

    گاهی حس می کنم که بخاطر سنم و دختر بودنم زیاد منو جدی نمی گیرن.

    اما هر چی که هست به همه ثابت می کنم که بهار کم نمیاره و بالاخره اهدافش با تلاش و

    پشتکار محقق می شن!

    واسم خیلی دعا کنید!

    واسه همتون دعا می کنم




  14. 10 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (شنبه 21 آبان 90)

  15. #188
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: حال و احوال یاران همدردی (3)

    سلام به اعضای خوب تالار و مدیران خوب تالار و مدیر خوب همدردی عیدتان مبارک
    من چند وقت به مرخصی می روم خیلی زو د به تالار بر می گردم چند وقت به مرخصی می روم دلم برای تالار و اعضای خوب تالار و مدیران خوب تالار ومدیر خوب همدردی خیلی تنگ می شود چندوقت در مرخصی هستم اعضای خوب تالار جا من در تالار پر می کند منتظر باشید به تالار بر می گردم اعضا تالار بهترین هستی براتون ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم
    به امید دیدار
    خداحافظ

  16. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (سه شنبه 24 آبان 90)

  17. #189
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    کم کم امده مسافرت می شوم

    سلام اعضای خوب تالار من در مرخصی هستم دوشنبه به سفر مشهد مقدس می روم نایب ا لزیاره هستم دعا می کنم
    به تالار بر می گردم 5 و 6 و 7 اذر ماه به تالار بر می گردم کار با جدیت شروع می کنم
    اعضا تالار خیلی دوستت دارم مدیران تالار و مدیر همدردی خیلی دوستت دارم
    براتون ارزوی موفقیت و سلامتی می کنم

  18. 9 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 28 آبان 90)

  19. #190
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: کم کم امده مسافرت می شوم

    محمد جان
    بعد از نماز صبح تا وقتی افتاب درمیاد ،
    انگار حرم اخر دنیاست !

    اونموقع برای من اختصاصی دعا کن

  20. 7 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (یکشنبه 29 آبان 90)


 
صفحه 19 از 35 نخستنخست ... 91011121314151617181920212223242526272829 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.