به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 18 از 50 نخستنخست ... 89101112131415161718192021222324252627283848 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 171 تا 180 , از مجموع 497
  1. #171
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1393-1-17
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    346
    سطح
    6
    Points: 346, Level: 6
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    34

    تشکرشده 36 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به امید بر طرف شدن مشکل همه دوستان همدردی من سوره واقعه رو میخونم انشاا...

  2. 4 کاربر از پست مفید پژمان1348 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  3. #172
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 29 مرداد 93 [ 15:10]
    تاریخ عضویت
    1393-1-25
    نوشته ها
    52
    امتیاز
    576
    سطح
    11
    Points: 576, Level: 11
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    84

    تشکرشده 76 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.من نیت 40شب برای سوره ی واقعه داشتم که امروز24امین روزهست که میخونم.واقعا معجزه میکنه.مخصوصاوقتی برای تصمیمی دو دل هستی مسیر زندگیتوبه سمت انتخاب درست میکشونه.فقط بایدازشب اول نیت کرد که هرچی صلاحه اتفاق بیفته وتوقلبت همه چیزوبه خدا بسپاری وکلا قلبت واز هرنوع علاقه و وابستگی به هرکدوم ازمواردی که توش مردد هستی پاک کنی

  4. 3 کاربر از پست مفید nasr تشکرکرده اند .

    باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  5. #173
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام به همه دوستان بخصوص صبوری عزیز، خدا قوت
    لطفا اسم من رو هم در لیست قرار بده، من دعای جامع دنیا و آخرت رو میخونم(اسم مشخصی در مفاتیح نداشت) اینکه اسم های خداوند در این دعا هست حس خوبی بهم میده اما نگرانم که شاید نتونم 40 روز همراه باشم

    دوستان پیشنهاد میکنم دعاهایی رو که میخونید رو از طرف امام زمان(عج) به حضرت عباس(ع) هدیه کنید، در کتابی خوندم که امام زمان(عج) ارادت خاصی به عموی بزرگوارشون دارن.

    دوستان لطفا علاوه بر دوستانی که اینجا اسمشون ثبت میشه برای همه بچه های همدردی دعا کنید، شاید خیلی ها نتونن اینجا اسمشونو ثبت کنن.

    متن دعا:

    از عمرو بن ابى المقدام روايت شده:حضرت صادق عليه السّلام اين دعا را بر من املا كرد،و اين دعا جامع دنيا و آخرت است، پس از حمد و ثناى خداى عزّ و جلّ مى‏گويى:

    اَللّهُمَّ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَليمُ الْكَريمُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْعَزيزُ الْحَكيمُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْواحِدُ الْقَهّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْمَلِكُ الْجَبّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الرَّحيمُ الْغَفّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الشَّديدُ الْمِحالُ

    وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْكَبيرُ الْمُتَعالِ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ السَّميعُ الْبَصيرُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْمَنيعُ الْقَديرُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَفُورُ الشَّكُورُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَميدُ الْمَجيدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَنِىُّ الْحَميدُ وَ

    اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَفُورُ الْوَدُودُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَنّانُ الْمَنّانُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَليمُ الدَّيّانُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْجَوادُ الْماجِدُ،

    وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْواحِدُ الاَْحَدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغائِبُ الشّاهِدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الظّاهِرُ الْباطِنُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِكُلِّشَيْئٍ عَليمٌ تَمَّ نُورُكَ فَهَدَيْتَ وَ بَسَطْتَ يَدَكَ فَاَعْطَيْتَ رَبَّنا وَجْهُكَ اَكْرَمُ الْوُجُوهِ وَجَهَتُكَ خَيْرُ

    الْجِهاتِ وَ عَطِيَّتُكَ اَفْضَلُ الْعَطايا وَ اَهْنَاُها تُطاعُ رَبَّنا فَتَشْكُرُ وَ تُعْصى رَبَّنا فَتَغْفِرُ لِمَنْ شِئْتَ تُجيبُ الْمُضْطَرّينَ وَ تَكْشِفُ السُّوءَ وَ تَقْبَلُ التَّوْبَةَ وَ تَعْفُو عَنِ الذُّنُوبِ لا تُجازى اَياديكَ وَلاتُحْصى نِعَمُكَ وَلايَبْلُغُ مِدْحَتَكَ قَوْلُ قآئلٍ.

    اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ رَوْحَهُمْ وَ راحَتَهُمْ وَ سُرُورَهُمْ وَاَذِقْنى طَعْمَ فَرَجِهِمْ وَ اَهْلِكْ اَعْدآئَهُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالاِْنْسِ وَ آتِنا فِى الدُّنْيا حَسَنَةً وَ فِى الاْخِرَةِ حَسَنَةً وَ قِنا عَذابَ النّارِ وَاجْعَلْنا مِنَ الَّذينَ لاخَوْفٌ عَلَيْهِمْ

    وَلاهُمْ يَحْزَنُونَ وَاجْعَلْنى مِنَ الَّذينَ صَبَرُوا وَ عَلى رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُونَ وَ ثَبِّتْنى بِالْقَوْلِ الثّابِتِ فِى الْحَيوةِ الدُّنْيا وَ فِى الاْخِرَةِ وَ بارِكْ لى فِى الْمَحْيا وَ الْمَماتِ وَالْمَوْقِفِ وَالنُّشُورِ وَ الْحِسابِ وَالميزانِ وَ اَهْوالِ يَوْمِ الْقِيمَةِ وَ سَلِّمْنى عَلَى الصِّراطِ وَ

    اَجِزْنى عَلَيْهِ وَارْزُقْنى عِلْماً نافِعاً وَ يَقيناً صادِقاً وَ تُقىً وَ بِرّاً وَ وَرَعاً وَ خَوْفاً مِنْكَ وَ فَرَقاً يُبَلِّغُنى مِنْكَ زُلْفى وَلايُباعِدُنى عَنْكَ وَاحْبِبْنى وَلاتُبْغِضْنى وَ تَوَلَّنى وَلاتَخْذُلْنى وَ اَعْطِنى مِنْ جَميعِ خَيْرِ الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ ما عَلِمْتُ مِنْهُ وَ مالَمْ اَعْلَمْ وَ

    اَجِرْنى مِنَ السُّوءِ كُلِّهِ بِحَذا فيرِهِ ما عَلِمْتُ مِنْهُ وَ مالَمْ اَعْلَمْ .
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  6. 6 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), nasr (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبا_2009 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  7. #174
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    عزيزاني كه اعلام حضور كردند.

    خودم (هنوز انتخاب نكردم)

    دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)

    فريبا جان(دعايمعراج)

    واحد عزيز(دعايتوسل)

    صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)

    بانو كامليا94(سوره واقعه)

    بانو del(دعایمکارم الاخلاق)

    شيده عزيز(آيه الكرسي)

    شيدا جان(آيه الكرسي) اگر درست متوجه شده باشم.

    بانو بهار_68 (حديث كسا)

    خانوم مصباح الهدي (دعاي توسل)

    earth عزيز(دعاي نور)

    مينوش جان(هنوز انتخاب نكردند)

    پاييز68 عزيز (
    آيه الكرسي)

    خانوم باران بهاري11 (هنوز انتخاب نكردند)

    بانو بي نهايت (سوره ملك)

    violet عزيز(آية الكرسي)

    خانوم شميم بهار(حدیث کسا)

    جناب .saber
    .(دعای مجیر)

    هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)

    خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)

    بانو زندگي موفق
    (آیه الکرسی)

    sama_t عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)

    خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)

    خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)

    جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)

    جناب پژمان1348(سوره واقعه)

    شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)

    ونفربعد شايد خود شما...





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  8. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  9. #175
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    اگه حمد و سوره را هم قبول میکنید منم هستم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  10. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), nasr (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), پونیو (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  11. #176
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    صبوری جونم از شنبه به خودم می گم که قضاوت نکنم و اعصابمو خورد نکنم تا 40 روز ولی دو روزه کردم!!
    سعی می کنم این مدت تا وقتی که نیاز نباشه جلوی فکرمو برای اینکه برداشت کنه و بعدم قضاوت بگیرم. و سعی می کنم که ارامش درونی همراه با شادی ام رو حس و حفظ کنم.
    البته سعی می کنم .

  12. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), پونیو (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  13. #177
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    صبوری جونم از شنبه به خودم می گم که قضاوت نکنم و اعصابمو خورد نکنم تا 40 روز ولی دو روزه کردم!!
    سعی می کنم این مدت تا وقتی که نیاز نباشه جلوی فکرمو برای اینکه برداشت کنه و بعدم قضاوت بگیرم. و سعی می کنم که ارامش درونی همراه با شادی ام رو حس و حفظ کنم.
    البته سعی می کنم .
    اين كه عاليه

    ولي چند تا نكته.

    شروع از چهارشنبه است دهم ارديبهشت .پس به خودت مرخصي نده

    هر روز حتي يك دقيقه بايد به نيتي كه داري عمل كني اگر موقعيتش پيش نيومد يك كار ديگه انجام بدي يا يك دعا از ته دل به نيت فردي كه اون روز بهش تعلق داره بكني.

    سعي كني فراموش نكني واگر روزي فراموش كردي وآخر شب يادت افتاد در حد اينكه اون فرد رو ياد كني(حتما لازم نيست اسمش يادت باشه) دعاش كني.

    - - - Updated - - -

    تقديم به مينوش عزيز

    خدا در دستیست که به یاری میگیری ،

    در قلبیست که شاد میکنی ...

    در لبخندیست که به لب مینشانی ...

    خدا در عطر خوش نانیست ، که به دیگری میدهی

    در جشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی

    و آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی ... !


    - - - Updated - - -

    عزيزاني كه اعلام حضور كردند.

    خودم (هنوز انتخاب نكردم)

    دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)

    فريبا جان(دعايمعراج)

    واحد عزيز(دعايتوسل)

    صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)

    بانو كامليا94(سوره واقعه)

    بانو del(دعایمکارم الاخلاق)

    شيده عزيز(آيه الكرسي)

    شيدا جان(آيه الكرسي) اگر درست متوجه شده باشم.

    بانو بهار_68 (حديث كسا)

    خانوم مصباح الهدي (دعاي توسل)

    earth عزيز(دعاي نور)

    مينوش جان(
    تمرين عدم قضاوت و تلاش براي آرامش)

    پاييز68 عزيز (
    آيه الكرسي)

    خانوم باران بهاري11 (هنوز انتخاب نكردند)

    بانو بي نهايت (سوره ملك)

    violet عزيز(آية الكرسي)

    خانوم شميم بهار(حدیث کسا)

    جناب .saber
    .(دعای مجیر)

    هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)

    خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)

    بانو زندگي موفق
    (آیه الکرسی)

    sama_t عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)

    خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)

    خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)

    جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)

    جناب پژمان1348(سوره واقعه)

    شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)

    جناب خاله قزي(سوره حمد و سوره توحيد)

    ونفربعد شايد خود شما... شايد الان اين تايپيك رو ببيني و بگذري ولي ميتوني تضمين بدي يه همچين موقعيتي برات پيش بياد.







    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...





    ویرایش توسط صبوری : یکشنبه 07 اردیبهشت 93 در ساعت 19:25

  14. 4 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), mahtaaab (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  15. #178
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 تیر 93 [ 18:53]
    تاریخ عضویت
    1392-11-08
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    498
    سطح
    9
    Points: 498, Level: 9
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    57

    تشکرشده 89 در 30 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام صبوری جان، خدا قبول کنه
    منم دعای هجدهم صحیفه سجادیه رو میخونم.
    قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را؛
    این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!

  16. 3 کاربر از پست مفید mahtaaab تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  17. #179
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام صبوری جون منم میخوام شرکت کنم .اما خیلی اهل خوندن دعا های مختلف نیستم .یهو یی دعایی که به ذهنم رسید ناد علی بود میخوام این دعا رو انتخاب کنم اگه قبول میکنید در کنارش رو رفتار و کارهام کنترل داشته باشم کارای خوب انجام بدم . اگه خدا قبول کنه دعاهای منو ! خیلی خوشحال میشم که کمکی کنم به دوستان تا به آرزوهاشون برسند .

  18. 3 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)

  19. #180
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 شهریور 02 [ 15:46]
    تاریخ عضویت
    1391-3-28
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    10,451
    سطح
    68
    Points: 10,451, Level: 68
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 399
    Overall activity: 37.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    340

    تشکرشده 500 در 154 پست

    Rep Power
    40
    Array
    با سلام و احترام
    اگه ممکنه اسم من رو هم به جمع دعا کنندگان اضافه کنید
    آیه الکرسی
    باسپاس


  20. 4 کاربر از پست مفید باران13 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), پونیو (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)


 
صفحه 18 از 50 نخستنخست ... 89101112131415161718192021222324252627283848 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.