سلام به امید بر طرف شدن مشکل همه دوستان همدردی من سوره واقعه رو میخونم انشاا...
تشکرشده 36 در 16 پست
سلام به امید بر طرف شدن مشکل همه دوستان همدردی من سوره واقعه رو میخونم انشاا...
khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 76 در 32 پست
سلام.من نیت 40شب برای سوره ی واقعه داشتم که امروز24امین روزهست که میخونم.واقعا معجزه میکنه.مخصوصاوقتی برای تصمیمی دو دل هستی مسیر زندگیتوبه سمت انتخاب درست میکشونه.فقط بایدازشب اول نیت کرد که هرچی صلاحه اتفاق بیفته وتوقلبت همه چیزوبه خدا بسپاری وکلا قلبت واز هرنوع علاقه و وابستگی به هرکدوم ازمواردی که توش مردد هستی پاک کنی
باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 556 در 137 پست
سلام به همه دوستان بخصوص صبوری عزیز، خدا قوت
لطفا اسم من رو هم در لیست قرار بده، من دعای جامع دنیا و آخرت رو میخونم(اسم مشخصی در مفاتیح نداشت) اینکه اسم های خداوند در این دعا هست حس خوبی بهم میده اما نگرانم که شاید نتونم 40 روز همراه باشم
دوستان پیشنهاد میکنم دعاهایی رو که میخونید رو از طرف امام زمان(عج) به حضرت عباس(ع) هدیه کنید، در کتابی خوندم که امام زمان(عج) ارادت خاصی به عموی بزرگوارشون دارن.
دوستان لطفا علاوه بر دوستانی که اینجا اسمشون ثبت میشه برای همه بچه های همدردی دعا کنید، شاید خیلی ها نتونن اینجا اسمشونو ثبت کنن.
متن دعا:
از عمرو بن ابى المقدام روايت شده:حضرت صادق عليه السّلام اين دعا را بر من املا كرد،و اين دعا جامع دنيا و آخرت است، پس از حمد و ثناى خداى عزّ و جلّ مىگويى:
اَللّهُمَّ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَليمُ الْكَريمُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْعَزيزُ الْحَكيمُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْواحِدُ الْقَهّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْمَلِكُ الْجَبّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الرَّحيمُ الْغَفّارُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الشَّديدُ الْمِحالُ
وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْكَبيرُ الْمُتَعالِ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ السَّميعُ الْبَصيرُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْمَنيعُ الْقَديرُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَفُورُ الشَّكُورُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَميدُ الْمَجيدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَنِىُّ الْحَميدُ وَ
اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغَفُورُ الْوَدُودُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَنّانُ الْمَنّانُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْحَليمُ الدَّيّانُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْجَوادُ الْماجِدُ،
وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْواحِدُ الاَْحَدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الْغائِبُ الشّاهِدُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ الظّاهِرُ الْباطِنُ وَ اَنْتَ اللَّهُ لا اِلهَ اِلاّ اَنْتَ بِكُلِّشَيْئٍ عَليمٌ تَمَّ نُورُكَ فَهَدَيْتَ وَ بَسَطْتَ يَدَكَ فَاَعْطَيْتَ رَبَّنا وَجْهُكَ اَكْرَمُ الْوُجُوهِ وَجَهَتُكَ خَيْرُ
الْجِهاتِ وَ عَطِيَّتُكَ اَفْضَلُ الْعَطايا وَ اَهْنَاُها تُطاعُ رَبَّنا فَتَشْكُرُ وَ تُعْصى رَبَّنا فَتَغْفِرُ لِمَنْ شِئْتَ تُجيبُ الْمُضْطَرّينَ وَ تَكْشِفُ السُّوءَ وَ تَقْبَلُ التَّوْبَةَ وَ تَعْفُو عَنِ الذُّنُوبِ لا تُجازى اَياديكَ وَلاتُحْصى نِعَمُكَ وَلايَبْلُغُ مِدْحَتَكَ قَوْلُ قآئلٍ.
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَ رَوْحَهُمْ وَ راحَتَهُمْ وَ سُرُورَهُمْ وَاَذِقْنى طَعْمَ فَرَجِهِمْ وَ اَهْلِكْ اَعْدآئَهُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالاِْنْسِ وَ آتِنا فِى الدُّنْيا حَسَنَةً وَ فِى الاْخِرَةِ حَسَنَةً وَ قِنا عَذابَ النّارِ وَاجْعَلْنا مِنَ الَّذينَ لاخَوْفٌ عَلَيْهِمْ
وَلاهُمْ يَحْزَنُونَ وَاجْعَلْنى مِنَ الَّذينَ صَبَرُوا وَ عَلى رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُونَ وَ ثَبِّتْنى بِالْقَوْلِ الثّابِتِ فِى الْحَيوةِ الدُّنْيا وَ فِى الاْخِرَةِ وَ بارِكْ لى فِى الْمَحْيا وَ الْمَماتِ وَالْمَوْقِفِ وَالنُّشُورِ وَ الْحِسابِ وَالميزانِ وَ اَهْوالِ يَوْمِ الْقِيمَةِ وَ سَلِّمْنى عَلَى الصِّراطِ وَ
اَجِزْنى عَلَيْهِ وَارْزُقْنى عِلْماً نافِعاً وَ يَقيناً صادِقاً وَ تُقىً وَ بِرّاً وَ وَرَعاً وَ خَوْفاً مِنْكَ وَ فَرَقاً يُبَلِّغُنى مِنْكَ زُلْفى وَلايُباعِدُنى عَنْكَ وَاحْبِبْنى وَلاتُبْغِضْنى وَ تَوَلَّنى وَلاتَخْذُلْنى وَ اَعْطِنى مِنْ جَميعِ خَيْرِ الدُّنْيا وَالاْخِرَةِ ما عَلِمْتُ مِنْهُ وَ مالَمْ اَعْلَمْ وَ
اَجِرْنى مِنَ السُّوءِ كُلِّهِ بِحَذا فيرِهِ ما عَلِمْتُ مِنْهُ وَ مالَمْ اَعْلَمْ .
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), nasr (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبا_2009 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
عزيزاني كه اعلام حضور كردند.خودم (هنوز انتخاب نكردم)
دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)
فريبا جان(دعايمعراج)
واحد عزيز(دعايتوسل)
صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)
بانو كامليا94(سوره واقعه)
بانو del(دعایمکارم الاخلاق)
شيده عزيز(آيه الكرسي)
شيدا جان(آيه الكرسي) اگر درست متوجه شده باشم.
بانو بهار_68 (حديث كسا)
خانوم مصباح الهدي (دعاي توسل)
earth عزيز(دعاي نور)
مينوش جان(هنوز انتخاب نكردند)
پاييز68 عزيز (آيه الكرسي)
خانوم باران بهاري11 (هنوز انتخاب نكردند)
بانو بي نهايت (سوره ملك)
violet عزيز(آية الكرسي)
خانوم شميم بهار(حدیث کسا)
جناب .saber.(دعای مجیر)
هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)
خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)
بانو زندگي موفق(آیه الکرسی)
sama_t عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)
خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)
خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)
جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)
جناب پژمان1348(سوره واقعه)
شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)
ونفربعد شايد خود شما...
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شهراز (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود
اگه حمد و سوره را هم قبول میکنید منم هستم![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
صبوری جونم از شنبه به خودم می گم که قضاوت نکنم و اعصابمو خورد نکنم تا 40 روز ولی دو روزه کردم!!
سعی می کنم این مدت تا وقتی که نیاز نباشه جلوی فکرمو برای اینکه برداشت کنه و بعدم قضاوت بگیرم. و سعی می کنم که ارامش درونی همراه با شادی ام رو حس و حفظ کنم.
البته سعی می کنم .
khaleghezey (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), پونیو (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), باران بهاری11 (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
اين كه عاليهصبوری جونم از شنبه به خودم می گم که قضاوت نکنم و اعصابمو خورد نکنم تا 40 روز ولی دو روزه کردم!!
سعی می کنم این مدت تا وقتی که نیاز نباشه جلوی فکرمو برای اینکه برداشت کنه و بعدم قضاوت بگیرم. و سعی می کنم که ارامش درونی همراه با شادی ام رو حس و حفظ کنم.
البته سعی می کنم .
ولي چند تا نكته.
شروع از چهارشنبه است دهم ارديبهشت .پس به خودت مرخصي نده
هر روز حتي يك دقيقه بايد به نيتي كه داري عمل كني اگر موقعيتش پيش نيومد يك كار ديگه انجام بدي يا يك دعا از ته دل به نيت فردي كه اون روز بهش تعلق داره بكني.
سعي كني فراموش نكني واگر روزي فراموش كردي وآخر شب يادت افتاد در حد اينكه اون فرد رو ياد كني(حتما لازم نيست اسمش يادت باشه) دعاش كني.
- - - Updated - - -
تقديم به مينوش عزيز
خدا در دستیست که به یاری میگیری ،
در قلبیست که شاد میکنی ...
در لبخندیست که به لب مینشانی ...
خدا در عطر خوش نانیست ، که به دیگری میدهی
در جشن و سروریست که برای دیگران بپا میکنی
و آنجاست که عهد میبندی و عمل میکنی ... !
- - - Updated - - -
عزيزاني كه اعلام حضور كردند.خودم (هنوز انتخاب نكردم)
دختر بيخيال عزيز(دعايتوسل)
فريبا جان(دعايمعراج)
واحد عزيز(دعايتوسل)
صالحه عزيز(سوره مباركه حشر)
بانو كامليا94(سوره واقعه)
بانو del(دعایمکارم الاخلاق)
شيده عزيز(آيه الكرسي)
شيدا جان(آيه الكرسي) اگر درست متوجه شده باشم.
بانو بهار_68 (حديث كسا)
خانوم مصباح الهدي (دعاي توسل)
earth عزيز(دعاي نور)
مينوش جان(تمرين عدم قضاوت و تلاش براي آرامش)
پاييز68 عزيز (آيه الكرسي)
خانوم باران بهاري11 (هنوز انتخاب نكردند)
بانو بي نهايت (سوره ملك)
violet عزيز(آية الكرسي)
خانوم شميم بهار(حدیث کسا)
جناب .saber.(دعای مجیر)
هانيه_66 عزيز(سوره ی یاسین)
خانوم ستايش 92(دعای آیات اسم اعظم)
بانو زندگي موفق(آیه الکرسی)
sama_t عزيز( مناجات حضرت امیرالمومنین)
خانوم ستاره سربي( زیارت عاشورا)
خانوم آسماني_68(آيه الكرسي)
جناب عباس پور(دعاي پانزدهم صحيفه سجاديه)
جناب پژمان1348(سوره واقعه)
شهراز عزيز( دعای جامع دنیا و آخرت)
جناب خاله قزي(سوره حمد و سوره توحيد)
ونفربعد شايد خود شما... شايد الان اين تايپيك رو ببيني و بگذري ولي ميتوني تضمين بدي يه همچين موقعيتي برات پيش بياد.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ویرایش توسط صبوری : یکشنبه 07 اردیبهشت 93 در ساعت 19:25
khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), mahtaaab (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 89 در 30 پست
سلام صبوری جان، خدا قبول کنه
منم دعای هجدهم صحیفه سجادیه رو میخونم.
قدرتِ کلماتت را بالا ببر نه صدایت را؛
این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق !!
khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 437 در 171 پست
سلام صبوری جون منم میخوام شرکت کنم .اما خیلی اهل خوندن دعا های مختلف نیستم .یهو یی دعایی که به ذهنم رسید ناد علی بود میخوام این دعا رو انتخاب کنم اگه قبول میکنید در کنارش رو رفتار و کارهام کنترل داشته باشم کارای خوب انجام بدم . اگه خدا قبول کنه دعاهای منو ! خیلی خوشحال میشم که کمکی کنم به دوستان تا به آرزوهاشون برسند .
khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), شیدا. (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
تشکرشده 500 در 154 پست
با سلام و احترام
اگه ممکنه اسم من رو هم به جمع دعا کنندگان اضافه کنید
آیه الکرسی
باسپاس
khaleghezey (دوشنبه 08 اردیبهشت 93), meinoush (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), پونیو (یکشنبه 07 اردیبهشت 93), صبوری (یکشنبه 07 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)