به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 18 از 60 نخستنخست ... 8910111213141516171819202122232425262728384858 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 171 تا 180 , از مجموع 596

Hybrid View

  1. #1
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    فکور جان

    این baby که می بینی اصلا بزرگ نشده که حالا بخواد بیاد قاطی بچه ها. راستیاتش قبلنا همش تو باغ بودم ، معلممون هم خیلی ازم می پرسید "تو باغی ؟؟؟" مث اینکه تو باغ نیستیا !!! منم میگفتم نه بخدا تو باغم.

    بعد باغو فروختن و چون مجازی بود من آدرسشو گم کرده بودم تا امروز که صحبت انصراف از حمله بود و اینا که باغ رو پیدا کردم.

    آره یادش به خیر ، چقد خاطره ازش دارم
    کاش یکی بود که توی کوچه ها داد می زد:
    خاطره خشکیه، خاطره خشکیه
    اونوقت همه خاطرات باغ رو می دادم ،همونایی که ارزش گرفتن دمپاییِ پاره هم ندارن می ریختم تو کیسه و می دادم بهش و می رفت ردِ کارش

    بله فکور خانوم ، چن وقتی بود این روحم حسابی زمخت شده بود ، اومدم تو سونای باغ شاید یه کمی لطیف بشه

    بهرحال زندگی همیشه در جریانه فقط نمیدونم چرا ما رو در جریان نمی ذاره!

    حالا که با اومدن من باغ مشروعیت پیدا کرده ، پس وای به حال این شرع

    اگه مشکل جنسی فقط مختص آقایان باشه ، بدجنسی هم فقط مال ماست ، اما خوشبختانه هر دوجنس بد جنسی دارن ، البته این تیکه (پست 172) مال باغ نبود ، تو توبرم بود اومدم باغ یادم رفت ببرمش بیرون






  2. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (سه شنبه 23 آبان 91)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    انقده لجم میگیره نمیتونم یه جا پست بزارم
    الانم فقط اومدم هواخوری
    فکر نکنید تمهیدات جواب داده و از باغ رانده شدم
    عمرااااااا
    دستم بنده فعلا

    یه نفس عمییییییییق
    من خوبم تو خوبی
    من خوبم تو خوبی
    من خوبم تو خوبی!


    چن وقتی بود این روحم حسابی زمخت شده بود
    همه جور روحی دیده بودیم غیر روح زمخت که اونم به جمع ارواح اضافه شد












  4. 6 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (سه شنبه 23 آبان 91)

  5. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    آقای بی بی من نمیدونستم شما هم جزو بچه شیطونای باغ بودید در گذشته چون من خیلی مدت طولانی نیست که تو باغم و تو این مدت شما رو ندیده بودم

    راستش چون تو جمله اول آقایان بود فکر کردم جمله دوم هم از اون تبعیت میکنه

    خدایی من معتقدم بد جنسی توی ما خانمها بیشتر هست خود من اگه گاهی جلوی اون بخش وجودم که بدجنس و انتقام گیر هست رو نگیرم غوغا میکنه الان وقتی مثلا با خانواده همسرم جایی جمع میشیم وقتی بدجنسی یکی از خانمهای جمع (منظور خواهر شوهر محترمه هستش) ببینم اون بخش وجودی من فعال میشه و نقشه های گوناگونی رو به ذهنم میاره خیلی باید کنترلش کنم که خودشو نشون نده ولی به جاش همسرم خیلی خالصانه خوبی میکنه همیشه با شوق راجع به خانواده من صحبت میکنه فکر نکنم هیچوقت تا حالا فکر بدجنسانه ای به ذهنش رسیده باشه البته ناگفته نمونه که کسی تو خانواده ما اذیتش نمیکنه...

    حالا جالبیش اینجاست که من با این بخش درونی فعال ظاهرا به نظر ایده آل هم میام. مثلا چند وقت پیش همون خواهر شوهرم که گفتم برای دوست من از فامیلاشون یه خواستگار معرفی کرده بود اونوقت داشت به من میگفت به مادر پسره گفتم که زنداداش من اینقدر که خودش خوب و منطقی هست دوستاشم مثل خودش هستن ضمنا زنداداشم خیلی عاقله الکی از کسی تعریف نمیکنه خیالتون از بابت دختر راحت باشه

    واقعا آرزو میکنم در آینده عروسی که من پیدا میکنم این بخش فعال بدجنس رو نداشته باشه که بخواد سرکوبش کنه یا نشونش بده

  6. 4 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (دوشنبه 22 آبان 91)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    کیهههههههههههه

    کیههههههههههه

    کی منو بیدار کرد هان کی بود کجا فرار کردی بیا خودتو نشون بده

    دعوات نمیکنم برات شکولات آوردما کجایی بیا بیرون دالی دالی .

    وا
    وا
    اینجا چه خبره چرا باغ این شکلی شده برگها همه ریخته زمین

    این جای پای کیه تو باغ بی بی داداش با کفش رفتی تو چمنا نمیگی فرشته میاد جریمه بعدا واااای

    چرا تناب انداختی رو درخت نکنه میخوای تاب بازی کنی . نمیدونی خلاف قوانین باغه شاخه درخت میشکنه

    گناه داره ها .

    بیا داداش همه گی بریم. تو سنگر محمد اونجا دورهم باشیم خوش میگذرها

    آخ چقدر استخونام تلق تلوق میکنند .

    چه خوابی بودشا چسبید . من یه عادت بدی دارم یکی از خواب بیدارم کنه یک ساعتی گیج میزنم





  8. 8 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 23 آبان 91)

  9. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    227:

    بری بری بری...بری بری بری



    چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟


    گیر ندینااااااا
    دلم میخواد


  10. 7 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 23 آبان 91)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سهمیه تو هدر نده.

  12. 3 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (دوشنبه 22 آبان 91)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    سهمیه تو هدر نده.


    یکی بره این پدر بزرگو بن کنه تورو خدااااا

    من بابت تمام اشتباهاتم تو تالار و بیرون تالار و کلا تمام عمرم از همه تون عذر میخوام

    صورتی های محترم من شدیدا پشیمونم

    یکی بره شارژشو هدر بده

    چشام داره از کاسه در میاد



  14. 5 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (سه شنبه 23 آبان 91)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    پدربزرگ جان خوش آمدی که خوشمان آمد از آمدنت!

  16. 7 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (سه شنبه 23 آبان 91)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    نقل قول نوشته اصلی توسط فکور

    1. بی دل جان[/color] من قبلا ها خوندم ولی واقعا اینکه کسی نماز شب اصلا تا حالا خونده باشه یا نه چه ربطی به استخدام داره وقتی خدا واجبش نکرده به نظر من کسی دیگه هم اجازه نداره اجباریش کنه

    2. به به میبینم که آقای بی بی رو شیطان گول زده و اومدن قاطی بچه شیطونای این باغ.
    1. همینه که هست! والله فکور عزیز، از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان، اینروزها دیگه من خودمم به این فکر افتادم که در رابطه با کارگری که نیاز دارم، دیگه فقط از بین کارگران ماهری که حتما حتما واجبات و مستحبات دین رو بجا میارن انتخاب کنم. نماز شب که بخونند دیگه نور علی نور! دلیلش هم خیلی واضحه!

    2. به! کجای کاری؟! بی بی خود خود رفیق ناباب یا همان رووووووح شیطانی باغه! کجا بودی ببینی چه کروکودیلهایی مینداخت به جون بچه ها! حالا یه چند وقتی به اجبار نقش بچه مثبت رو ایفا میکرد! اما هر که او دور ماند زاصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش



    نقل قول نوشته اصلی توسط baby

    حالا که با اومدن من باغ مشروعیت پیدا کرده

    و صد البته با اون پستهای فیلسوفانه و سیاسی-جنگی ات، چقدر هم به باغمون مشروعیت دادی. یعنی کلا باغ رو پرتاب کردی به فضای مشروعیت و معنویت!

  18. 9 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (سه شنبه 23 آبان 91)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    واااااااااااااااااااااااا ای
    چه بارون باحالی داره میاد
    عجب هوای تووووووووووپی

    حالا همه با من شروع کنن


    بری بری بری...بری بری بری


  20. 9 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (سه شنبه 23 آبان 91)


 
صفحه 18 از 60 نخستنخست ... 8910111213141516171819202122232425262728384858 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.