RE: لطفا منو راهنمایی کنید
شاد عزیزم.خیلی خوشحالم که بهتری و خوشحال ترم که میبینم هنوز دختران جوانی وجود دارند که منطقی فکر می کنند و در زندگی تابع احساسات زودگذر نیستند.عزیزم چرا به جای این فکرهای آزار دهنده به این روی قضیه فکر نمی کنی که تو توی اون دخترها برنده بودی و شوهرت تو رو انتخاب کرده!!خودت می دونی که تصمیم گرفتن برای ازدواج با مشکلات کنونی اجتماع ما نیاز به شهامت زیاد و علاقه ای داره که از دید اون مرد قابل چشمپوشی نبوده و نیست .پس سعی کن دیدتو عوض کنی.نگران آینده نباش ما در زمان حال زندگی می کنیم و نباید حالمونو با اافکار منفی آینده خراب کنیم.زندگی واقعی سرشار از جنبه ها و موضوعاتیه که مسایل مربوط به دوران مجردی واقعا توشون گمه.اینو چند سال دیگه خودت از من بهتر میفهمی.پس سعی کن توی هر دوره ای که زندگی میکنی ازش نهایت لذتو ببری بدون اینکه آسیب ببینی.بدون که پسری که در شرایط سخت کنونی جامعه ما تصمیم به ازدواج میگیره میخواد سالم زتدگی کنه ودیگه بقیه اش اصلا مهم نیست!!امیدوارم همیشه شاد باشی
[size=medium]بهترین راه برای پیش بینی آینده خلق آنست.[/size][size=large][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)