دختر مهربون چرا من هر وقت افراد انلاين رو نگاه ميكنم شما هم در حال مشاهده افراد انلاين هستيد ؟يعني مرتب چك ميكنم (عجب آدم فضوليم) ميبينم شما هنوز اونجايين!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
دختر مهربون چرا من هر وقت افراد انلاين رو نگاه ميكنم شما هم در حال مشاهده افراد انلاين هستيد ؟يعني مرتب چك ميكنم (عجب آدم فضوليم) ميبينم شما هنوز اونجايين!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
گلنوش67 (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
سلام دختر مهربون ،
اماسوال های من.
1- به کدوم یکی از آرزوهات نرسیدی؟ و زمانش گذشته است.
2- یه روزی را تصور کن که عزیز ترین کسی که توی این دنیا داری به رحمت خدا رفته وب هشما خبر می دن چه کار میکنی؟
3- روز عروسیت دوست داری دست گلت چه رنگی باشه؟
4- چند تا بچه دوست داری داشته باشی؟
5- الگوت توی زندگی کی بوده؟
6- اگه موردی پیدا بشه کچل باشه و قدش هم کوتاه تر از تو باشه اما محسناتش زیاد باشه اجازه می دی بیاد خواستگاری و بهش فکر کنی؟
7- یه خاطره بگو که خدا را توش خیلی از نزدیک حس کرده باشی؟
8- یه خاطره بگو که خدا رو توش فراموش کردی وضربه اش را هم خوردی؟
9- یه انتقاد از خودت بکن؟
10- به نظرت تونستی در زمان کودکی درست حسابی کودکی کنی؟
11- به نظرت نسبت به یک خواستگار چند درصد می شه با جلسات خواستگاری و مشاوره به شناخت رسید؟
12- آیا به قسمت در ازدواج عقیده دارید؟
13 - نسبت به خواستگارهاتون در شما علاقه ای ایجاد می شه وبه راحتی می تونید آنها را فراموش کنید؟
14- ثریا را نگاه می کنید ؟ به نظرتون نزول داده بود؟ این همه بلا که سرش اومد حقش بود؟
15- نظرتون راجع به ماهواره چیه؟
16- نظرتون راجع به نماز چیه؟ نماز های مستحبی چطور؟
17- چه سواالی انتظار داشتید بپرسم و نپرسیدم؟
18- - یه دعای زیبا کنید؟
بی نهایت (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 4,006 در 737 پست
خب دختر مهربون جونم دوباره اومدم
تاثیرگذارترین اتفاق زندگیت؟
از چه آلات موسیقی خوشت میاد؟
-دوست داری نفر بعدی ، چه کسی روی صندلی بشینه ؟
-خوشگل ترین و زشت ترین حیوون؟
از ارتفاع میترسین؟
فیلم بهتره یا دیدن مسابقه فوتبال؟
شب هاساعت چندمیخوابید؟
صبح ساعت چندبیدارمیشید؟
اگه قرار باشه از یکی حلالیت بگیرین اون کیه؟
به سياست علاقه داري؟ چقدر بحث سیاسی می کنید؟
برنامه كودك نگاه مي كني؟
خوب فعلا كافيه اگه سوال ديگه اي هم يادم اومد و وقت بود میام مي پرسم
موفق باشي
فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی
یا دریای بیکران، زلال که باشی، آسمان در تو پیداست.
پاییزان (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 3,297 در 818 پست
سلام دختر مهربون.
سوالای من:
1-دینتو چقدر می شناسی؟چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟
2-به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟
3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟
4-نظرت راجع به کلمات زیر
خدا
مهدی(عج)
مدینه
کعبه
کربلا
قیامت
رجعت
5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟
6-اگه چادری هستی نسبت به مانتوئی ها چه حسی داری؟و یا بر عکس.آیا به فکرت می یاد شبیه اونا شی؟
7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟
موفق باشی![]()
رایحه عشق (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 6,121 در 1,114 پست
وای من از صبح رفتم تو سری قبلی صندلی داغ !دارم می گردم ببینم کیا قبلا نشستن!که دیگه بهشون نگیم!
چشمم در اومد :(
بعد فکر کردم چه کاری خوب،دوباره بشینن که خوبه؟یا اصلا فوقش می گیم بهشون اونهاهم می گن نه دیگه!والا
ما هم به زور می نشونیمشون
دخمل مهربون دو تا سوال شاید دوست نداشتی هر کدوم رو جواب نده:
1.اگر می تونستی نوع مرگت رو انتخاب کنی دوست داشتی دور از جون بعد از 120 سال چه جوری می مردی؟تصادف،حادثه سقوط هواپیما،بیماری،سکته،غرق شدن تو دریا....یا هرچی دیگه؟
2.قیافت رو دوست داری ؟منظورم به صورت کلی چهره ات رو دوست داری؟
3.اگر بهت می گفتن می تونی یکی دیگه باشی کی رو انتخاب می کردی؟
4.دوست داشتی بازیگر هالیوود می بودی؟یا کلا بازیگر معروف ایرانی؟
5.تا حالا شده الکی یکی رو دوست داشته باشی و الکی از یکی بدت بیاد تو تالار؟مثلا الکی نسبت به نام کاربری x حس خیلی خوبی داشته باشی یا الکی نسبت به نام کاربری y حس خوبی نداشته باشی.بدون اینکه پست خاصی ازشون دیده باشی که منجر به بروز این احساس شده باشه.
اگر بوده و میشه گفت بگو....
6. دوست داری عروسیت مجلل باشه یا معمولی یا ساده؟
7.اگر ی خواستگار خوب داشته باشی و همه چیزش ایده ال باشه ولی لکنت زبان داشته باشه برای این موضوع ردش می کنی؟
8. ساده بودن رو دوست داری یا فشن بودن؟
9.on time هستی تو قرار ملاقات ها یا دیر می رسی معمولا؟
10.اگر متوجه بشی یکی که برات جذابیت خاصی نداره ،عاشقت شده و عشقش از ته قلبشه و زندگیش رو به پات می ریزه....قبول می کنی باهاش ازدواج کنی؟فکر کن دوستش نداری متنفر هم نیستی مشکل خاصی نداره ولی تو دوستش نداری.
11.دختر مهربونی به نظرت در صندلی داغ نیازی به وجود ی همکار اونم همکاری مثل منواقعا هست؟خوب مدیر بس نیست؟حتما باید همکارم هم باشه؟احساس نمی کنی اینجوری انگار یکی همش داره تو حیطه وظایف تو داخل میشه و خود مختاری هم می کنه؟راست بگو ها
12. دوست داری از ایران بری برای همیشه؟ایران هستی دیگه؟
13.دخملی تو سایت مشاوره دیگه ای عضو بودی قبلا؟یا هستی؟
نازنین آریایی (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام خانم دختر مهربون محترم سو ا ل از شما
1ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
2ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
3ـ ایا تالار توانسته تغییر مثبتی در شما ایجاد کنه
4ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
5ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
6ـ ایا به ارزوهای دوران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
7ـ بهترین هدیه ای که تا حالا گرفتی
8ـ منطقی ترین فرد توی تالار رو معرفی کنید
9ـ کدام خیابان تهران دوست دارید
10ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
11ـ به یاد موندنی اهنگی که شنیدین
12ـ چه ماشینی دوست دارید
13ـ چه غذایی خوب درست می کنید
14ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بساز
15ـ چه غذایی دوست دارید
16ـ به نظر شما در زندگی مجردی باید چه چیز بیاموزیم
17ـ بزرگترین ضعف خانم ها چیه
18ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
19ـ بهترین و بدترین دوران درس و تحصیل
20ـ جمله زیر در یک خط توصیف کن
مدیر همدردی
فرشته مهربان
انی
حامد
کیوان
بلو اسکای
نازنین 1
داملا
سرافرا ز
با لهای صداقت
سارا بانو
خارپشت
فرهنگ 27
بی دل
خانم بی نهایت
خانم پاییزان 2
خانم گلنوش 67
محمد ابراهیمی
21ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
22ـ تالار همدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
23ـ به نظرت مدیر همدردی چه شکلی هستن
24ـ چطور می شه فهمید کسی در احسا ساتش صادق هست یا نه
25ـ عاشق خدا چه خصوصیاتی باید داشته باشه
26ـ به چه میزان اطلاعات روانشناسی در زندگی شخصی ات کمک کرده وتاثیر گذار بوده است
27ـ احساسات خود را وقتی خیلی شدید می شوند چگونه کنترل می کنید احساس غم خشم نا امیدی نگرانی خوشحا لی
28ـ از یک تا بیست چه نمرهای به خودت میدهی
29ـ با چرخ درخت صندوق یک جمله بساز
30ـ چه وقتی عصبانی می شوید
31ـ چقدر مدیر تالار رو دوست داری چقدر ازشون چیزیاد گرفتی
32ـ دوست داری کنسرت گروه اریان و بنیامین بروید
33ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
34ـ یک جمله اموزنده به اعضا تالار هدیه کنید
35ـ یک ضرب المثل بگوید
36ـ یک جمله درباره مادر پدر بگوید
امیدوارم همیشه موفق باشید![]()
محمدابراهیمی (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
نظر لطفتونهنوشته اصلی توسط مهاجر بینشان
یادمه دفعه ی پیش که نشسته بودم رو صندلی داغ، آخرش همه به این نتیجه رسیده بودن که من تبحر خاصی در پنهان کردن وجه منفی خودم دارم:)
امیدوارم این دفعه این جوری نتیجه نگیرید:)
چقدر سوال
یه نفر رحمی، دلسوزی ای، چیزی
طول میکشه تا جوابا رو بنویسم.
ببخشید اگه یه کمی تاخیرام طولانی میشه![]()
دختر مهربون (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
نوشته اصلی توسط hamed65
ممنون. سوالای سختی بود ولی.نوشته اصلی توسط hamed65
من همیشه چند تا تب با هم باز میکنم. یکیشون هم افراد آنلاینه.نوشته اصلی توسط گلنوش67
ولی همیشه اونجا نیستم.
وقتایی که دارم صفحات دیگه رو هم میخونم، میزنه در حال مشاهده ی افراد آنلاین.
چه سوال کوچولویی:)
یه کم خنک شدم:) مرسی
دختر مهربون (چهارشنبه 28 دی 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
نوشته اصلی توسط بی نهایت
چرا هر چی مینویسم بهتون نمیرسم
نوشته اصلی توسط پاییزان2
نوشته اصلی توسط رایحه عشق
دختر مهربون (پنجشنبه 29 دی 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
مرسی ازت نازنین ِ نازنین :)نوشته اصلی توسط نازنین 1
دختر مهربون (جمعه 30 دی 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)