اومدم از دلتنگی هام برای خدا بنویسم، دیدم همه صحبت از اجابت شدن دعا در حق غیره...
بهتر دیدم ازتون بخوام برام دعا کنین. موقع دعاتون من رو هم یه یادی بکنین که خیلی نیاز دارم.
تشکرشده 4,928 در 1,071 پست
اومدم از دلتنگی هام برای خدا بنویسم، دیدم همه صحبت از اجابت شدن دعا در حق غیره...
بهتر دیدم ازتون بخوام برام دعا کنین. موقع دعاتون من رو هم یه یادی بکنین که خیلی نیاز دارم.
هستی (سه شنبه 17 آبان 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
سلام به همه دوستان ، ایشالله که تعطیلات پر باری رو گذرونده باشند.
قبل از اینکه برم دعا عرفه یه کلی نقشه ریخته بودم که همه دوستان را یاد کنم اما چشمتون روز بد نبینه با کوچولو رفتم دعا
مگه گذاشت دعا بخونم حتی خودم را هم فراموش کردم از یه طرف داشتم گریه می کردم از طرف دیگه با کوچولو داشتم توپ بازی می کردم.
خدا کنه حداقل دوستان خوب این تالار مثل من ، ما رو فراموش نکرده باشند.
بی نهایت (سه شنبه 17 آبان 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
بي نهايت عزيز
شايد قشنگ ترين نوع عبادت براي تو در آن لحظات همان بازي كردن با فرزندت باشه كه .........مطمئن باش همين اتفاق براي تو گشايش داره و ..................برو نكته ي خودت را درياب و ببين .
ani (سه شنبه 17 آبان 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
ممنونم آنی عزیز یه خاطر نگاه زیبایی که دارین فقط یه سووال، قسمت آخر پستتون را متوجه نشدم؟"برو نكته ي خودت را درياب و ببين"نوشته اصلی توسط ani
بی نهایت (سه شنبه 17 آبان 90)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
بي نهايت عزيز
هر لحظه ي زندگي يك شگفتي است و يك نكته و پيام دارد
اگر قرار بود من نكته تو را ببينم و دريابم كه نمي گفتم : برو ......![]()
ani (سه شنبه 17 آبان 90)
تشکرشده 8,211 در 1,575 پست
:P:Dمشکل همین جاست نکته را دیر میگیرم دیگه انی جون
تشکرشده 4,467 در 859 پست
سلام دوستان
من دو روزه دارم در خلوت خودم یخ میزنم :(
نه اشتباه نکنید فقط مشکل روحی ندارم
یه بنده خدایی مثلا خواست یه دستی به سروگوش موتورخونه بندازه
زد همه چی رو داغون کرد
دعا کنین تا امشب درست بشه
والا معلوم نیست من تا فردا زنده بمونم
فکر کنین
نشستم کنار یه هیتر کوچولو
که اگه بیشتر از سه متر ازش فاصله بگیری قندیل میبندی
دیگه نگم دستشویی و حمام رفتنم چه واویلاییه
وقتی به بخاری چسبیدین و دارین نسکافه میخورین یه یادی هم از ما بکنین
شاید ما هم گرم شدیم :)
meysamm (شنبه 21 آبان 90)
تشکرشده 2,204 در 465 پست
خارپشت جان قلبمان به ستوه آمد برایتان.
اینا رو از طرف من قبول کنید.
چه خوشتیپ شدی امشب......
shabe barooni (شنبه 21 آبان 90)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
دو سال پیش زمستون دیدم یکی از دانشجوهای ایرانی به اون یکی می گه دارم یک پتو می برم برای فلانی. گفتم چطور؟ مگه خودش پتو نداره؟ گفت مگه نمی دونی؟ خونه نداره. تو یک شرکتی کار می کنه که از این ماشین های کاروان کرایه می دهند. خودش هم تو یکی از اونها زندگی می کنه. الآن زمستون شده، خیلی سرده و بخاری هم نداره...نوشته اصلی توسط خارپشت
پسر خوش قلب و زحمت کشی بود. ولی بنده خدا تو این وضعیت آخرش هم نتونست حتی یک لیسانس بگیره و بعد از 10 سال بدون هیچ چیز برگشت ایران...
خلاصه این جریان رو گفتم، شاید تحمل این 2-3 روز با توجه به موقت بودنش برایت راحت تر بشه :)
یک جوک هم بگم که احتمالاً شنیدی.
از یک بنده خدایی می پرسند اگه سردت بشه، چی کار می کنی؟
می گه میرم نزدیک بخاری.
می گن اگه بازم سردت باشه چی؟
میگه بیشتر به بخاری نزدیک میشم.
میگن اگه بازم سردت باشه چی؟
میگه می چسبم به بخاری!
میگن اگه بازم سردت باشه چی؟
می گه خب دیگه بخاری رو روشن می کنم![]()
hamed65 (چهارشنبه 18 آبان 90)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
سلام.
بازم خدا رو شکر اون هیتر هست.
دعا کن برقا نره یه وقت
.
.
.
نه نه فکرشو نکن نمیره![]()
دختر مهربون (شنبه 21 آبان 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)