هفتاد و دو سـال فكر كردم شب و روز
معلومـم شد كه هيچ معلوم نشد
تشکرشده 8,601 در 1,498 پست
هفتاد و دو سـال فكر كردم شب و روز
معلومـم شد كه هيچ معلوم نشد
بی دل (سه شنبه 25 خرداد 89)

تشکرشده 14,131 در 2,566 پست
صبر قشنگ ترین زیبا ترین بهترین هدیه خداون به بندگانش هست
بالهای صداقت (جمعه 02 بهمن 88)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید ، اشک بریزی ،
لذت دیدن ستاره ها را از دست می دهی
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
هر کسی را بهر کاری ساخته اند
ani (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
من خود را همانطور که هستم می پذیرم و تو را همانطور که هستی می پذیرم . این حالت از نهاد انسان بر می خیزد تا این که به رفتار مربوط شود .
گاهی ممکن است آنچه را که تو انجام می دهی نه دوست داشته باشم و نه قبول داشته باشم ولی همیشه هر چه هستی تو را می پذیرم . نهاد تو به عنوان یک انسان در نظر من گرانقدر است هر چند که رفتار تو ممکن است چنین نباشد .
از نظر ارزش انسانی ما هر دو در یک سطح قرار داریم و هیچ کدام بالاتر نیستیم . این یک واقعیت است حتی اگر کنش متفاوتی داشته باشیم و یا دارای نژاد ،مذهب و سن متفاوتی باشیم .
ani (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
جالب بود، من هم در ذیل تکمیلش می کنم......نوشته اصلی توسط ani
... و پذیرش من نیز به این معنا نیست که موجب شود که در برابر رفتار غلط و اشتباهات، زبان تمجید بکار بگیرم یا اگر رفتاری تجاوزگرانه داشتی در برابرت دفاع نکنم.
تو هر چه هستی پذیرا هستم چه خوب و چه بد، لیکن وقتی به عمل و رفتار و کلام می آوری مواظب باش که اگر بخواهی به دیگران آسیب برسانی یا حتی به خودت آسیب برسانی، دیگران نمی توانند ساکت و منفعل بمانند.
ما انسانها اجتماعی بوده و متاثر از رفتار، و احساس و گفتار یکدیگر هستیم و دوست ندارم پذیرا بودن را با بی تفاوتی مساوی بدانی.
مدیرهمدردی (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
خوش بین باشم ، اما خوش بین دیرباور
baby (جمعه 02 بهمن 88)
تشکرشده 2,234 در 570 پست
آموخته ام كه
هر چيز تازه اي كه مي آموزي مي تواند به تو شخصيت تازه اي بدهد.
![]()
طاهره (چهارشنبه 09 تیر 89)
تشکرشده 4,203 در 1,431 پست
كاميابى در ذهن مى نشيند و شكست در دل
و
براي کساني که از خطر مي ترسند هميشه خطر وجود دارد.
parnian1 (یکشنبه 18 بهمن 88)
تشکرشده 16,568 در 3,447 پست
آموخته ام که
اگر خداوند به ما اجازه می داد که بدون هیچ مانع و مشکلی زندگی را سپری کنیم ،این منجر به زمین گیر شدنمان می شد .
ani (پنجشنبه 15 بهمن 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)