سلام
چرا جدیدا تالار با بنده سر ناسازگاری داره؟
مرتب منو میندازه بیرون!!!!
n مرتبه باید login شم از نو!!!!!!!
اهه
همین الانم چندین باره که داره میگه شما اجازه دسترسی به این صفحه را ندارید
پیام خصوصی هامم نمیذاره چک کنم!
بابا یکی بیاد به داد ما برسه
الان خواستم این متن را به ادامه پست قبلی اضافه کنم بازم گفت "نمیشه"
تازه وقتی میخوام برم سراغ تاپیک حال و احوال "حال گیری اساسی اونجاست"
منو صاف میبره صفحه اول تاپیک!
به هزار زور و التماس میبره صفحه آخر اما پستهای آخر را نشون نمیده. از اینجا به بعد دیگه التماس و قسم و قرآن هم دیگه فایده نداره!











علاقه مندی ها (Bookmarks)