به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 24 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 240
  1. #161
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    من بازم اومدم بگم خوشبختم و خدا رو شکر می کنم

  2. #162
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 14 دی 87 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1387-9-10
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    3,419
    سطح
    36
    Points: 3,419, Level: 36
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام منهم خیلی خوشبختم. بی مشکل نیستم یعنی اول زندگی همه مشکلهست! ولی ارامش دارم هر وقت به شوهرم نگاه میکنم ( منهای مواقع طوفانی...!) قلبم باز میشه بعد از 3 سال هنوز هم وقتی میبینم اسمش رو گوشیم افتاده واسه برداشتن گوشی دستپاچه میشم!!!! هنوز روزی 10 بار بهش زنگ میزنم وبهش میگم چه قدر دوسش دارم و دلم براش پر میکشه( اگه دیر کنم اون زنگ میزنه ) و خلاصه پرپرشم!
    خدایا بی پناهم به جز تو کس نخواهم ....اگر عشقت گناه است ببین غرقه ی گناهم!

  3. #163
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 09:00]
    تاریخ عضویت
    1387-3-21
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    3,838
    سطح
    39
    Points: 3,838, Level: 39
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 60 در 36 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    من هم باز اومدم بگم خیلی خیلی خوشبختم تازگی ها جایی که شاغل هستیم یه قرارداد هم با معلولین بهزیستی داریم وای نگین که چه بچه هایی را می یارن. وقتی میرم خونه و دختر مثل مهتابم را می بینم هزار مرتبه خدا را شکر می گم.
    من خوشبختم و شاکر خدای خوبم.

  4. #164
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    امروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    سلام بر همه شما
    من هم باز اومدم كه به یك نكته كلیدی اشاره كنم. یادآوریش خیلی مهم هست.
    مواظب باشیم خوشبختی ما وابسته به چیزی بیرون از وجود خودمون نباشه.
    وابسته به پول، مدرك، موقعیت اجتماعی،‌همسر ، فرزند، سلامتی، پدر ومادر، دوست ،‌و .....
    چون هر كدوم اینها زمان انقضاء دارند، یا دائمی نیستند، یا فراز و نشیب دارند و به هر حال در كنترل ما نیست كه آنها را همین طوری حفظ كنیم. پس با تغییر آنها ما هم خوشبختی امان دچار نوسان می شود.
    در همین تالار افراد زیادی هستند كه می گویند «من تا همین چند وقت پیش خوشبخت بودم»، اینها بی مشكلی را با خوشبختی مساوی گرفته اند و خوشبختی خود را به چیز دیگری گره زده اند.
    خوشبختی مراتب دارد و همیشه ما در این سلسله مراتب باید جلو برویم و رشد كنیم. اما در هیچ یك از این مراتب این اشیاء و اشخاص دیگر نیستند كه خوشبختی ما را تعیین كنند. آنها فقط ممكن است مشكلاتی ایجاد كنند، رنجهایی را به ما بدهند و ....، اما اینكه ما چقدر بتوانیم از ظرفیت خود برای بهره برداری كامل از توانایی خود استفاده كنیم دست خود ماست.
    لذا باز هم به همه شما خوشبختان عزیز تبریك می گویم.
    و به شما ؛[name] هم به خاطر اینكه حوصله به خرج دادید و این پست مرا خواندید خدا قوت می گویم و تشكر می كنم

  5. #165
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام بر همه شما
    من هم باز اومدم كه به یك نكته كلیدی اشاره كنم. یادآوریش خیلی مهم هست.
    مواظب باشیم خوشبختی ما وابسته به چیزی بیرون از وجود خودمون نباشه.
    وابسته به پول، مدرك، موقعیت اجتماعی،‌همسر ، فرزند، سلامتی، پدر ومادر، دوست ،‌و .....
    چون هر كدوم اینها زمان انقضاء دارند، یا دائمی نیستند، یا فراز و نشیب دارند و به هر حال در كنترل ما نیست كه آنها را همین طوری حفظ كنیم. پس با تغییر آنها ما هم خوشبختی امان دچار نوسان می شود.
    در همین تالار افراد زیادی هستند كه می گویند «من تا همین چند وقت پیش خوشبخت بودم»، اینها بی مشكلی را با خوشبختی مساوی گرفته اند و خوشبختی خود را به چیز دیگری گره زده اند.
    خوشبختی مراتب دارد و همیشه ما در این سلسله مراتب باید جلو برویم و رشد كنیم. اما در هیچ یك از این مراتب این اشیاء و اشخاص دیگر نیستند كه خوشبختی ما را تعیین كنند. آنها فقط ممكن است مشكلاتی ایجاد كنند، رنجهایی را به ما بدهند و ....، اما اینكه ما چقدر بتوانیم از ظرفیت خود برای بهره برداری كامل از توانایی خود استفاده كنیم دست خود ماست.
    لذا باز هم به همه شما خوشبختان عزیز تبریك می گویم.
    و به شما ؛[name] هم به خاطر اینكه حوصله به خرج دادید و این پست مرا خواندید خدا قوت می گویم و تشكر می كنم
    ممنون آقای سنگتراشان.
    کاملا درست فرمودید. حرف هاتون بسیار بسیار زیبا و به جاست.
    دقیقا درسته. خدا رو شکر همدردی خیلی به من کمک کرد تا دیدمو تغییر بدهم و مسائل رو طور دیگه ای ببینم و الان تونستم خیلی بیشتر از قبل به خودم مسلط باشم.
    خودم هم چند وقت پیش به حرف هایی که الان زدید رسیده بودم. با خودم خلوت کردم و به این نتیجه رسیدم که نباید اجازه بدهم شرایط روی من تاثیر گذار باشه ( مخصوصا بعد از ان اتفاق مالی بدی که افتاد)

    باز هم می گم خوشبختم چون خدا واقعا دوستم داره که هر اتفاقی برام می یفته یک حکمت خوب برام توشه . بهترینش آشنایی با همدردی بود. باز هم ازتون ممنونم اقای سنگ تراشان.

  6. #166
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    من هم احساس خوشبختی البته نسبی می کنم. شرایط مناسبی رو هر زمان که خواستم تونستم برای خودم بوجود بیارم.از بابت شرایط نیست که احساس خوشبختی نمی کنم. از اینکه مسیر من بسیار سخت بوده و با مواردمتعددی (مثل بیماری -دوری چندین ساله از خونواده -تنهایی حتی در شب عید و..- کار طاقت فرسای 14-15ساعته(به خصوص تا 2-3 ماه قبل)-شکست وخیانتهای عاطفی و دوباره اوج تنهایی و... ) طی شده.الان که اینجا هستم احساس می کنم مسیر هیچ وقت سد راه اراده من نشده چه وقتی یک سال خونواده خودم رو نمی دیدم و چه وقتی که ماهها تنهایی تو گوشه خونه شخصیم اشک می ریختم و جلوی بفیه لبخند می زدم. مسیر هیچ وقت من رو نیازمند درخواست و استدعای کمک با منت از کسی نکرده و از این بی نهایت راضی هستم.من زندگی ندارم که کسی آرزوشو داره . ولی از خودم راضی هستم. این برای خوشختیم کافیه
    شاید دوستان صحبتهای من رو در مورد ازدواج و منتفی دونستن اون (البته برای خودم) نشونه ناامیدی من بدونند.
    اگر در اون زمینه حرص وجوش می خورم به این خاطره که نمی خوام به خاطر موضوع پوچی به اسم مسئله جنسی ازدواج کنم و درعین حال نمی خوام نیازهامو خارج از ازدواج بهشون برسم و این شده یه دوراهی و چون تا حالا دلیل قانع کننده ای برای بر هم زدن شرایط نسبتا مناسب فعلی خودم" تلاش عاطفه نصفه و نیمه ای که هنوز مونده و یه مقدار وجدان که هنوز سد راهم هست تا نذاره خطای جبران ناپذیری رو مرتکب بشم .. " ندیدم نسبت به ازدواج دید مناسبی ندارم.
    ولی هیچ الزامی رو نمی بینم که خوشبختی رو در داشتن همسر وحتی عشق به این مفهوم تعریف کنیم.چون به نظر من وجود یا عدم وجود یک نفر دوم در زندگی به هیچ عنوان تاثیری در بهبود شرایط ندارد. ضمن اینکه من به دنبال خوشبختی از طریق شخص دیگه نیستم. آقای مدیر ممنونم. من راضیم.

  7. #167
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 21 اردیبهشت 92 [ 12:37]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,234
    امتیاز
    8,567
    سطح
    62
    Points: 8,567, Level: 62
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 183
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 281 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    خیلی خوشحالم که احساس خوبی دارید آقای سورنا امیدوارم به زودی دو نفره بشین تا این احساس خیلی خیلی بیشتر بشه

  8. #168
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام


    منم خوشبختم چون هنوز خدا رو دارم
    و خوشبختتر میشوم اگر او به من بیشتر کمک کنه و تنهام نذاره
    مخصوصا الان که بهش خیلی محتاجم


  9. #169
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    « خدايا به داده و نداده و گرفته ات شكر : كه داده ات نعمت است و نداده ات حكمت و گرفته ات امتحان»
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  10. #170
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: من همیشه خوشبخت بوده ام

    کاترین و 1 مریم جمله زییا و عالی بود


 
صفحه 17 از 24 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.