تو هیچ تالاری ندیدم اسم کاربر تغییر کنه.آدم یه اسم انتخاب می کنه تا آخرین روز
فعالیتش باید ثابت بمونه.
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
تو هیچ تالاری ندیدم اسم کاربر تغییر کنه.آدم یه اسم انتخاب می کنه تا آخرین روز
فعالیتش باید ثابت بمونه.
abi.bikaran (دوشنبه 03 آذر 93), paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 02 آذر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
چه عجب یکی طرف اسم " دختر بیخیال" و گرفت البته دیر گفتین دیگه من فکر کردم هیچکی اسم دختر بیخیال و دوست نداره منم بعد از خوندن فاتحه ای براش پیام دادم به مدیر همدردی اسمم و عوض کنن:((
هرچند شماهم طرفش و نگرفتین فقط گفتین نباید عوض کنم:(
البته بعضی جاها لازمه واقعا! دلایل امنیتی داره:)
جناب پارسا منم حوض نقاشی و دوست دارم، اما من به اسمم عادت کرده بودم. نمیدونم چرا اما این اسم و یجور خاصی دوست دارم :) حتی رو دیوار اتاقمم اگه جمله ای مینویسم با این اسم امضاش میکنم:)
آخه من هنوز مثه بچگیام رو دیوار اتاقم نقاشی میکشم و جمله مینویسم:)
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 02 آذر 93 در ساعت 22:15
تشکرشده 2,704 در 676 پست
آیی گفتی پاییز این تاپیک کی راه انداخته و راه برا رفتن هموار کرده
برمیگردن همشون
هی روزگار
حوض نقاشی سلام من با این حست بیشتر موافقم دختر بیخیال هم میتونه خوب باشه . خوبه .........
ولی حوض نقاشی یه حس خوب به آدم میده . حسی که فقط یه دختر بیخیال میتونه درکش کنه . وقتی یاد حوض مون که توش آبازی میکردم میفتم حوضی که تو تاریکی شب ماه تووش روشن بود منو به خیالات میبره امروز اون حوض فقط نقاشیش برام نمونده .
نقاشی تصویر رو یاهاست . این نقاشی که بچه ها میکشن دیدی مامان باباشونو در حالیکه دست بچشون گرفته ..
نقاشی مخصوص آدمای بیخیال آدم هایی که از تشویش ها فاصله دارن .............
حوض نقاشی = دختر بیخیال .
البته رویایی تر . .
حوض نقاشی اگه این اسم برا خودت گذاشتی یه مدت نام دختر بیخیال زیرش پرانتز کن . یا یه گوشه از امضاتو به نام دختر بیخیال ثبت کن . موفق باشی ............................![]()
paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 02 آذر 93)
تشکرشده 2,704 در 676 پست
شما هنوززززززززززز رو دیوار اتاقتون نقاشی میکشیییییییییییییییییییخیلی بیخیالی به خدا .
کار خوبی کردی
paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), واحد (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (یکشنبه 02 آذر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
بقول پسر خاله، بله، مگه چییییههههه؟
نقاشی میکشم،
جمله مینویسم!
همشم با مداد شمعیههههه! !!
تازه یه قسمتی از اتاقم و یک بورد بزرگ گذاشتم، اونجا هم متناسب با اتفاق همون روز، نقاشی اونروزو میکشم میچسبونم به بوردم! یا عکس مرتبط با اون روز و میذارم:) اینقده دوستش دارم!
توش پر از رنگه! با اینکه پر از خاطرات تلخ و شیرینه، اما رنگاشو از دست نداده!
گاهی دلخوریام و نقاشی میکشم، میچسبونم، نه واسه اینکه بمونه هاااا، کینه بشه! برا اینکه تو خودم نریزمش، بریزمشون دور:) همونا هم رنگین، خاطره آن!
دوست داشتنین برام!
اسمشو گذاشتم " مموری بورد " به هرسمتش که نگا میکنم یه حسی درونم ایجاد میشه، گاهی خنده داره، گاهی گریه داره!
گاهی هیجان! گاهی ناراحتی! گاهی شادی و خوشگذرونی و....
تو اتااااقم کلی خاطره دارم :) دوتا میز دارم که روشون اشیا خاطره انگیزم و میذارم خصوصا کارهای هنری اولیه ام :) یا سوغاتی هایی که از مسافرت ها داشتم:)
خاطره ها قشنگن، جمعشون کنین! من با خاطره ها زندگی میکنم:)
حتی خاطره های تلخ هم قشنگی و شیرینی خاص خودشونو دارن!
اگه تلخی ها نباشن، شیرینی ها دیده نمیشن:)
اگه تلخی ها نباشن ما دیگه قدر لحظات خوش و اونطور که باید نمیدونیم.
اگه شکست ها نباشن، کوله بار تجربه هامونو پس کی پر کنه؟
اگه شکست ها نباشن، دیگه درس عبرتی هم نیس:)
پس خاطره ها و جمع کنین، تلخ و شیرین، بازم خاطره ان:)
از این به بعدم پایین پستم مینویسم
دختر بیخیال
تا اگه اسمم شد حوض نقاشی، یوقت اسمم و فراموشش نکنیننن هاااااااااا :)
پس
دختر بیخیال
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 02 آذر 93 در ساعت 23:37
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
دختربی خیال پیام بده عوض نکنن.عجب دنیایی داری!
کاش یه عکس ازت اتاق می ذاشتی باید جالب باشه.اگر اسمتو عوض کنی
دیگه پستاتو نمی خونم.
paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 03 آذر 93), رزا (دوشنبه 03 آذر 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
نمیشه من اینجا و به خیلیا معرفی کردم :)) تا همین الانشم لو رفتم دیگه چه برسه به اینکه عکس بذارم.
نه دیگه زشته مدیر همدردی الان با خودشون میگن مگه من بیکارم دخترررررررر، هزار و یک کار دارم، این دختر هم سرخوشه واسه خودش همش دستور میده:)
البته خودم بعد پشیمون شدم اما دیگه دیدم هیچکی این اسم و دوست نداره :(
گفتم جاش همون رو دیوار اتاقم باشه خودم دوستش دارم بهتره :)
یه چند ماهی هست میخواستم عوضش کنم، همش بهم گفتن این چه اسمیه؟ اصلا بهت نمیاد قشنگ نیست:) خب دل اسمم شکست:(
حوض نقاشی هم دوست میدارم، نام کاربریم در تالار همیاری، این انتخاب کردم:)
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 1,236 در 375 پست
سلام سرکار خانم دختر بیخیال
اگه من یکی صادقانه بگم اسم کاربری تون رو دوست دارم تغییری ایجاد میکنه ، مخصوصا که اسمتون به آواتارتون خیلی جفت و جوره و برعکس؟
البته یه چیز بگم من نسبت به جمله امضاتون یه کم نقد دارم ، بچه ها هیچ وقت پیش پیش برای از دست دادن و ترکیدن بادکنکشون غصه نمیخورن این ما آدم بزگا هستیم که همش داریم غم از دست دادن چیزهای نداشته مون رو میخوریم (واقعاً خیلی عجیبیم)
در روایت آمده است که خدای تبارک و تعالی از سه گروه تعجب میکند !
1- کسی که نماز میخواند و میداند مقابل چه خدایی ایستاده است، ولی در نماز حضور قلب ندارد و حواسش به نماز نیست.
2- کسی که عمری است روزی خدا را میخورد و غصه روزی فردا را دارد
3- کسی که میخندد در حالی که نمیداند خدا از او راضی هست یا نه !
دیدن بچه کوچیکا با چه حرص و ولعی بادکنک و خنج میزنن ما آدم بزرگه از ترس صداش دنبال سپر میگردیم ، حالا اگر بادکنکه بترکه بچه میزنه زیر گریه ولی کافیه همون لحظه دوباره یه بادکنک دیگه بهش بدی روز از نو روزی از نو
یه شعر محلی میگه:
گل به این پاکیزگی از آب و گِل نان میخورد
غصه دیوانه را مرد عاقل میخورد!!!!
و به قول مولوی
عمر من شد فدیه فردای من
وای از این فردای ناپیدای من
ویرایش توسط hamed-kr : دوشنبه 03 آذر 93 در ساعت 01:40
abi.bikaran (دوشنبه 03 آذر 93), paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 03 آذر 93), واحد (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 03 آذر 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
دختربی خیال من بین دوتااسمی که نوشتی گفتم حوض نقاشی قشنگتره...وگرنه دخمل بی خی خی خیلی هم قشنگه
راستی راستی پیام دادی عوضش کنن؟؟دلمون واسه دختربی خیال تنگ میشه...
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
abi.bikaran (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 03 آذر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
دختر بیخیال قشنگ تره چرا میخوای عوضش کنی؟
من حوض نقاشی دوست نمیدارم
خوب یهو میزاشتی گنجیشکک اشی مشی خیال خودت راحت میکردی.......
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
paiize (دوشنبه 03 آذر 93), terme00 (دوشنبه 03 آذر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 03 آذر 93), دختر بیخیال (دوشنبه 03 آذر 93), رزا (دوشنبه 03 آذر 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)