زني را ديدم...
زاده شده بود تا دختر كسي باشد...
باليد تا خواهر كسي باشد...
ازدواج كرد تا زن كسي باشد...
زاد تا مادر كسي باشد...
براي همه كسي بود و براي خودش هيچ كس...
تشکرشده 717 در 175 پست
زني را ديدم...
زاده شده بود تا دختر كسي باشد...
باليد تا خواهر كسي باشد...
ازدواج كرد تا زن كسي باشد...
زاد تا مادر كسي باشد...
براي همه كسي بود و براي خودش هيچ كس...
yaaldaa (شنبه 09 دی 91)
تشکرشده 791 در 202 پست
یاد سهراب بخیر!
میگفت تو مرا یاد کنی یا نکنی
من بیادت هستم...
آرزویم همه سرسبزی تو.....![]()
shirin joon (یکشنبه 17 دی 91)
تشکرشده 2,441 در 754 پست
کامران (یکشنبه 10 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
بین مافاصله افتاد اگر
راز این فاصله را میدانم
من وتوکودک عشقیم مترس
درس خود را همه جا میخوانم
صاعد (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
مهربانيت را به دستي ببخش ؛ که مي داني با او خواهي ماند ....
وگرنه حسرتي مي گذاري بر دلي که دوستت دارد ... !!!
ویدا@ (پنجشنبه 14 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
نگو بار گران بودیم و رفتیم… نگو نا مهربان بودیم و رفتیم… اینا قانع کننده نیست..
بگو با دیگران بودیم و رفتیم..
صاعد (یکشنبه 10 دی 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
من كساني را مي شناسم كه با صداي بلند دعا مي خوانند، اما دستشان به ستاره اي نمي رسد
اما كساني هستند كه بي دعا با[size=x-large] خدا دست ميدهند..............[/size]
ویدا@ (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
تحمل تنهایی از گدایی دوست داشتن آسانتر است و
تحمل اندوه از گدایی همه ی شادی ها آسانتر است!!!!
ویدا@ (یکشنبه 17 دی 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
امید مانند پلی است که می توانید بر روی مشکلات زده و از آن عبور کنید .
.
.
.
غیر ممکن برای کسانی است که امید ندارند .
.
.
.
تنها راه خوشبختی امید است
خوشبخت ترین انسان کسی است که در همه جا خدا را ببیند .
.
.
.
تنها مبدا خداست و آخرین مقصد خود اوست
پس چرا امید به غیر او داشته باشیم .
.
.
.
عشق و ایمان با امید شکوفا می شود
ظلمت و تاریکی از نا امیدی نشات می گیرد .
.
.
.
امیدوار کردن بی یاد خدا مفت نمی ارزد
نعمت و شوکت بی شکر خدا مفت نمی ارزد .
.
.
.
امیدواری انسان از خدا نشات می گیرد
هرکسی که نا امید است به خدا ایمان ندارد .
.
.
.
همه می دانیم آخرت وجود دارد
اما فقط کسانی امید دارند به بهشت خدا برسند
که ایمان دارند که آخرت اتفاق می افتد .
.
.
.
تلخی ها را با امید شیرین کن
که چون پایان شب سیاه سپید است
پایان تلخی تو هم شیرین است .
.
.
.
در نا امیدی بسی امید است
اگر راه بلد راه ما ابلیس نباشد .
خدایا ببخش ما را
صاعد (یکشنبه 17 دی 91)
تشکرشده 2,441 در 754 پست
[align=justify]باران بهانه ای بود تا زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی/کاش نه باران بند می آمد و نه کوچه به انتها میرسید[/align]
کامران (یکشنبه 17 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)