به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 35 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 348
  1. #161
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    من یک اجازه گرفتم اما فکر کنم نمیشه تصویر ذهنیمو نو در مورد کاربرهای قبلی بگیم.
    اشکال نداره؛
    اینجوری نشدم
    اینجوری هم نشدم
    اینکارو که اصلا نکردم

    بجاش فکر کردم ، فکر کردم ، خیلی فکر کردم تا
    تصویر ذهنیمو از جناب آقای ammin بگم.

    خب البته پست هاشونو کم خوندم ، تا جایی که یادمه فکر میکنم ایشون شخصیت مذهبی ای دارن اما متعصبی نیستن ، متعادل هستن!
    بسیار منطقی هستن، مطالعاتشون زیاده؛ خصوصا در زمینه روانشناسی، شایدم روانشناسن!!!کسی چه میدونه!

    یادمه خیلی وقت پیش یک پستی ازشون خوندم اونجا فهمیدم اصلا احساسی تصمیم نمیگیرن خیلیم منطقی هستن! یعنی به احساساتشون اجازه نمیدن جلو تصمیمات عقلانیشون و بگیره!همچین یک تابلو ورود ممنوع میذارن جلو در احساساتشون

    من نفهمیدم از آخر خشک هستن یا شوخ طبع هستن!
    بعضی پستاشون خشک و کتابی گفته شده، فکر کنم بخاطر سبزک شدن پستاشونه که ترجیح میدن ، مثله صورتی ها رفتار کنن.
    خداییش بعضی پستاشونو اصلا نمیفهمیدم! اینجوری میشدم
    باز بعضی پستاشون حالت شوخ طبعی داره!
    شایدم هرجایی لازم بدونن شوخ طبعی و پیش میگیرن!
    شایدم اتفاقیس!

    فکر کنم دارن این جمله و رعایتت میکنن : هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد!

    صبر و تحملشون زیاده ،فکر کنم!
    فکر کنم زیادم تو کتاب نیستن بموقعش اهل تفریح هم هستن!معمولا آقایون بیشتر اهل کوهنوردی هستن و ورزش های رزمی ! فکر کنم شما اهل ورزش های اکشن و رزمی نیستین!
    شخصیت همچین آرومی دارین !

    فکر میکنم عینکی هستن!
    ضریب هوشیشون فکر کنم متوسط رو به بالاست!

    فکر کنم بچه ها رو خیلی دوست دارن ! از رو آواتورشون که خیلی وقته عوض نکردن فهمیدم!
    آواتورشون اصلا به ابهت پستاشون نمیخوره (یک انتقاد خیلی رک! )
    فکر کنم انتقاد پذیر هم هستن ، صد البته هستن اگه نبودن که شرکت نمیکردن!

    داداشی من یک عروسک داشت یک ببر بود! ببرها رو خیلی دوست داشت همش با اون بازی میکرد و دوستش داشت، بهش هم میگفت ببری! اینکه یک پسر عروسک اینقدر دوست داشته برام عجیب بود ، از روزی که آواتور آقای ammin دیدم یاد داداشم و ببری افتادم!

    احتمالا شما بچگیتون عروسک نداشتین ؟؟ که تا الان نگهش داشته باشین؟

    آهان راستی قصد ازدواج هم دارن! (چشم بسته غیب گفتم!)

    دوست دارن هم خودشون همسر آیندشونو انتخاب کنن!


    با اجازه من ، شمارو علیرغمی که پستهاتون سبزک و اسمتون آبی ، زرد میبینم!
    رنگ زرد نشان از فهم ، درک ، روشنفکری ، دانایی و دانش و معرفت شخص داره!

    یک اجازه دیگه ، شما همیشه شبیه یک شخصیت کارتونی من میبینم! همش یاد این شخصیت میوفتم.

    یک کارتونی بود ؛ همیشه داداشم دوستش داشت میدیدش ، اسم پسرک تو کارتون ویکی بود! یک بچه خیلی باهوش بود برعکس پدرشو ودوستاش !
    همیشه بهترین راه حل هارو داشت!
    فکر کنم شما هم وقتی پست میذارین مثه ویکی یهو بهترین راه حل ها به ذهنتون میرسه!

    من اسمتونو میبینم یاد ویکی میوفتم:






    ازخدا میخواهم آنچه شایسته شماست به شما بدهد نه آنچه

    آرزو دارین زیرا گاهی آرزویتان کوچک

    است و شایستگیتان بسیار

    - - - Updated - - -

    سلام چون ابتدا در روند تایپیک وقفه پیش اومد میتونید تصاویر ذهنیتون رو در مورد خانم بی نهایت و خانم پاییزی هم بگید..منتها تا قبل از اینکه خانم فرشته اردیبهشت جواب پستها رو بدهد..
    ااا من فکر کردم مدیر خانوم بی نهایت هستن، ایشون هیچی نگفتن ، منم فکر کردم اجازه ندارم !برای همین تصویر ذهنیم و در مورد شما گفتم.

    مرسی از اجازه تون سعی میکنم قبل خانوم فرشته اردیبهشت بنویسم.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : دوشنبه 20 مرداد 93 در ساعت 21:56

  2. 7 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 20 مرداد 93), meinoush (دوشنبه 20 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (سه شنبه 21 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 مرداد 93), آرام دل (سه شنبه 21 مرداد 93)

  3. #162
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    فرشته اردیبهشت

    شبیه عکس اوارتارشه- زیبا سرکش مغرور اهل رقابت و پر از مهره نسبت به دنیا و موجودات
    مهربانه البته با همه نه. با هر کی خودش بخواد مهربانه

    ورزشکاره
    پرانرژیه
    طبیعت رو دوست داره
    اسپرت می پوشه بیرون میره معمولا
    ارایش نمی کنه

    اعتماد به نفسش خوبه
    خودشو هم دوست داره

    روحیه اش خوبه همیشه خوش اخلاقه با ادمای دیگه

    خجالت نمی کشه کلا راست کارش نیست خجالت
    از هیچی نمیترسه. اگه کاری رو لازم بدونه انجامش میده

    اروم و ملایم حرف نمی زنه. صداش واضحه
    چشم و مو و پوستش روشته. فکر کنم عسلی باشه
    قدش بلنده تقریبا. شاید 168 مثلا
    خوش اندامه اندامش رو فرمه

    افتابو دوست داره روز رو به شب ترجیح می ده اما شبو عاشقانه هم می دونه. شاید بشینه گریه هم بکنه تو شب با ستاره ها و رمانتیک شه خیلی
    هوای نیمه خنکو ترجیح می ده. منظورم هواییه که خنکه و یه کم سرد مثل هوای پاییز

    تولدش اردیبهشته
    بچه کوچیک خونه اشونه

    رنگای مورد علاقه اش سبز و زرده و کلا رنگای درخشان رو دوست داره

    از ادمای اروم درون گرا یا غمگین خوشش نمیاد. حوصله اش ازشون سر میره

    نمیاد به نوشته هاش که خیلی مذهبی باشه اما فکر کنم هست
    پوششش نمی دونم احتمالا مانتو
    حجابش تو ذهن من کامل نیست. راحت لباس می پوشه

    --

    امین سرخابی رو منظورم این نیست که یه مرد بپوشه. منظورم این بود که مردا خوششون میاد تو تن زن ها ببین این رنگو.
    ویرایش توسط meinoush : دوشنبه 20 مرداد 93 در ساعت 22:01

  4. 8 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    ammin (دوشنبه 20 مرداد 93), m.reza91 (جمعه 24 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (سه شنبه 21 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 مرداد 93), آرام دل (سه شنبه 21 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)

  5. #163
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    خب البته پست هاشونو کم خوندم ، تا جایی که یادمه فکر میکنم ایشون شخصیت مذهبی ای دارن اما متعصبی نیستن ، متعادل هستن! ‎ ....سعی میکنم همینطورباشمبسیار منطقی هستن،


    مطالعاتشون زیاده؛ خصوصا در
    زمینه روانشناسی، ‎ بله مطالعه داشتم شایدم روانشناسن!!!کسی چه میدونه! ‎ نه نیستم


    یادمه خیلی وقت پیش یک پستی ازشون خوندم اونجا فهمیدم اصلا احساسی تصمیم نمیگیرن خیلیم منطقی هستن! یعنی به احساساتشون اجازه نمیدن جلو تصمیمات عقلانیشون و بگیره!همچین یک تابلو ورود ممنوع میذارن جلو در احساساتشون‎ .....کدوم پست؟ به نظرم احساس اسرارآمیزترین و ناشناخته ترین سرمایه انسانه اما بایدمدیریت بشه باسرکوب مخالفم ی جاهای بسیاربایدمنطقی رفتارکرد ی جاهای احساسی ی جاهای میانه کلاهزارنکته باریکترازمو اینجاست به اندازه یک زندگی.امادرکل سعی میکنم سنجیده ومنطقی ‏ زندگی کنم که اونم پرازنکته ومعناست انسان معجزه است نمیشه درهیچ کلمه ای خلاصه ش کرد



    من نفهمیدم از آخر خشک هستن یا شوخ طبع هستن!‎ ......حق دارید هر دو بجاش بیشترشوخ طبع هستم


    بعضی پستاشون خشک و کتابی گفته شده، فکر کنم بخاطر سبزک شدن پستاشونه که ترجیح میدن ، مثله صورتی ها رفتار کنن.خداییش بعضی پستاشونو اصلا نمیفهمیدم! اینجوری میشدمباز بعضی پستاشون حالت شوخ طبعی داره!شایدم هرجایی لازم بدونن شوخ طبعی و پیش میگیرن!شایدم اتفاقیس!‎ ....چون تالاربازدیدش زیاده واستاندارد خودش روداره بعدازسبزشدن زمینه سعی کردم درصد خطای مشاوره پستهاکمترباشه (صورت پستها) سیرتش بماند.بعدا پس ازلختهایی درنگ روش جدیدتروموثرتری به ذهنم رسید که جای کاربیشتر داره درسوابق تالار چنین پستهای ازکاربران خوب قدیم بعضادیدم.فکرکنم رفتن به چنین سمتی نه باعث میشه پستها خشک به نظربرسن نه لوث وکم ارزش البته نیازبه تفکر عمیق ترهم داره میشه ازچند روش هم استفاده کردباتوجه به نوع موضوع



    فکر کنم دارن این جمله و رعایتت میکنن : هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد!‎ ....اصل مطلب همینه



    صبر و تحملشون زیاده ‎ ...صبر یکی از طنابهای نجاته ،فکر کنم!فکر کنم زیادم تو کتاب نیستن بموقعش اهل تفریح هم هستن!معمولا آقایون بیشتر اهل کونوردی هستن و ورزش های رزمی ! فکر کنم شما اهل ورزهاش اکشن و رزمی نیستن!شخصیت همچین آرومی دارین ! ‎ ....دیگه ازما گذشته اکشن الان آرامش روبیشتر دوس دارم ‏



    فکر میکنم عینکی هستن!ضریب هوشیشون فکر کنم متوسط رو به بالاست!‎ ....عینکی نیستم همیشه رعایت کردم تانشم .ضریب هوشیم سال ‏۱۳۸۰رتبه کشوری داشت جزو ۱۸۰نفرازبهترین ها. ولی الان نمیدونم. کم حوصله شدم


    فکر کنم بچه ها رو خیلی دوست دارن ! از رو آواتورشون که خیلی وقته عوض نکردن فهمیدم!‎ ...درسته قلبا دوستشون دارم خیلی زیاد


    آواتورشون اصلا به ابهت پستاشون نمیخوره (یک انتقاد خیلی رک! ) ‎ ...دیگه موقع تغییر دادنشه ی آواتارانرژی بخش ببینم انتخاب میکنم


    فکر کنم انتقاد پذیر هم هستن ، صد البته هستن اگه نبودن که شرکت نمیکردن!‎ ...همیشه به انتقادها توجه میکنم ‏




    داداشی من یک عروسک داشت یک ببر بود! ببرها رو خیلی دوست داشت همش با اون بازی میکرد و دوستش داشت، بهش هم میگفت ببری! اینکه یک پسر عروسک اینقدر دوست داشته برام عجیب بود ، از روزی که آواتور آقای ammin دیدم یاد داداشم و ببری افتادم!‎ ....این آواتاروازون جهت دوس دارم که عروسکها پشت سرپسربچه مثلاسجده کردن ودارن نمازمیخونن وپسره امام جماعت شده



    احتمالا شما بچگیتون عروسک نداشتین ؟؟ که تا الان نگهش داشته باشین؟‎ ....ماشین داشتم


    آهان راستی قصد ازدواج هم دارن! (چشم بسته غیب گفتم!)‎ ......درسته اگه خدابخاد



    دوست دارن هم خودشون همسر آیندشونو انتخاب کنن!‎ .....قبلا زیاد تأکید داشتم ولی پس از دیدن تجربه اطرافیان فهمیدم این ی قسمت کوچک قضیه است ولی اگه بشه که عالیه


    با اجازه من ، شمارو علیرغمی که پستهاتون سبزک و اسمتون آبی ، زرد میبینم!رنگ زرد نشان از فهم ، درک ، روشنفکری ، دانایی و دانش و معرفت شخص داره...‎ لطف دارید درک وفهم خرد گوهرانسانیت ماست تلخ وشیرین میگذره همچنان خرد ومعرفت هست که خوب میدرخشه


    یک اجازه دیگه ، شما همیشه شبیه یک شخصیت کارتونی من میبینم! همش یاد این شخصیت میوفتم.یک کارتونی بود ؛ همیشه داداشم دوستش داشت میدیدش ، اسم پسرک تو کارتون ویکی بود! یک بچه خیلی باهوش بود برعکس پدرشو ودوستاش ! همیشه بهترین راه حل هارو داشت!فکر کنم شما هم وقتی پست میذارین مثه ویکی یهو بهترین راه حل ها به ذهنتون میرسه!من اسمتونو میبینم یاد ویکی میوفتم



    :
    خندم گرفت ازعکسه بهرحال لطف دارید ازخدا میخواهم آنچه شایسته شماست به شما بدهد نه آنچه آرزو دارین زیرا گاهی آرزویتان کوچک است و شایستگیتان بسیار
    ‎ از دعای خوبت ممنونم

    - - - Updated - - -

    به زودی اسامی شرکت کنندگانی که تازه به لیست اضافه شدند رواعلام میکنم
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  6. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)

  7. #164
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    من اجازه نامه و درمورد شما خانوم بی نهایت گرفتم ، تا تصویر ذهنیمو بگم.

    خداییش یه اعتراف بکنم اگه میدونستم مدیر تاپیک شما نیستین هیچوقت از جناب ammin انتقاد نمیکردم.
    بازم خدارو شکر بیشتر نرفتم سمت منتقدان گرامی.

    تصویر ذهنی من ازخانوم بینهایت گرامی:

    خانوم بینهایت، شما رو یک مامان مهربون میبینم که عاشق بچه هاش و زندگیشه.
    دلسوز هستین.
    فدارکارین و با وفا.
    بسیار بسیار بسیار صبور هستین! !!
    معتقدین ، ""زندگیتون و ساده بدست نیاوردین که بخواین ساده از دست بدین.
    زندگی و باید ساخت.""
    منطقی هستین، سعی میکنین از موقعیت بد، یک موقعیت خوب جور کنین:)

    عکاسی و دوست دارین. یک دوربین خیلی بزرگ با همه امکانات دارین، اگه ندارین آرزو دارین داشته باشین، همش از بچه هاتون عکس بگیرین.
    عاشق عکس گرفتن از بچه هاتون هستین.
    دوست دارین کوچولوهاتون زودتر بزرگ بشن براشون برین خواستگاری:)

    دیگههههه بذارین فکر کنم.....
    اووومممم
    دیگه یادم نمیاد آهان شما که مدیر نیستین، پس ازتون انتقاد میکنم:)
    شما منو یاد مامانم میندازین.

    آخه شما که دکتر نیستین چرا تجویز الکی میکنین، حتی قرص سرماخوردگی هم بدون تشخیص پزشک نباید تجویز کرد.

    کاش کمی بیشتر بفکر خودتون باشین تا اطرافیانتون ( انتقاد رکم این بود نه جمله بالایی)

    دیگهههه .....
    آهان
    من شما رو آبی میبینم، اعصاب قوی و محکمی دارین. آروم هستین. وفادار و فروتن و متواضع هستین.
    یک خصوصیتی که رنگ آبی داره ، بیشتر دوست داره تو تاریکی بدرخشه! شما هم اینگونه هستین؟


    اینم تصویر ذهنییه دختر بیخیال از شما:




    دعای تصویری دختر بیخیال برای شما :


    انشالله همیشه اینجوری باشین.




    یک دعای تصویری مخصوص کوچولوهاتون هم دارم:
    امیدوارم کوچولوهاتون همیشه اینجوری باشن:


    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 21 مرداد 93 در ساعت 09:25

  8. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 21 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (سه شنبه 21 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 مرداد 93)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    سلاااااااااااااااام

    فرشته اردیبهشت...
    شبیه آواتارش نسیت ... یه خانوم با چشم و ابروی مشکی و پوست گندمی
    فرشته حرفاش و رفتاری بزرگتر از سنشه ... پس دختر عاقلیه
    چادری نیست .. امام محجبه ست و در حالی که شئونات اسلامی رو رعایت میکنه خیلی هم شیک پوشه
    احساساتش رو دس دارم
    فرشته شاد و سرزنده و با انرژیه ..
    به مهمونیای دوره ای و عصرونه علاقه داره ...
    آینده نگره و خیلی برای آینده نگرانه
    دختر زرنگیه که تونسته تو یه اداره دولتی کار پیدا کنه ... شایدم آشنا بازی و این حرفا ( اصلا به من چه مگه من فضولم )
    در کل به نظر من یه دخر شیطون و فوق العاده مودبه ...
    تو خونه به همه انرژی میده ... سوگلی باباشه ...
    پدرش خیلی قبولش داره
    یه برادر و یه خواهر داره ... ته تغاریه
    گاهی اوقات شک و تردید اذیتش میکنه ولی باهاشون کلنجار میره
    به موسیقی علاقه داره ... ( تقلب بود چون یکی از تاپیک هاش با همین مضمون بود، نه اصلا هم تقلب نبود خودش با تاپیکش این تصویر ذهنی رو در من ایجاد کرد ... من هیچ کاره ام )
    خیلی مرتب نیست ... از این دسته دختراییه که مرتب کردن اتاقش رو موکول میکنه به فردا ... خدایی نکرده شلخته و بی انظباط نیست ولی برق هم نمیندازه (ناراحت نشیا خوب تو ذهنم بود)
    اما در محیط کار خیلی منظم و دقیقه ... همیشه زودتر از شروع ساعت کاری حاضر میشه
    استخر هم دوست داره و زیاد میره
    همینااااااااااا بود ....

    ایشالله سفید بخت بشی ننه ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  10. 6 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 21 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)

  11. #166
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    از اونجایی که اجازه نامه ام اعتبار زمانی داره پس من زودتر تا فرشته ی اردیبهشت پاسخ پست ها و نداده ؛ تصویر ذهنیمو در مورد خانوم paiizee بگم.

    تصویر ذهنی من از خانوم پاییزه:


    احساساتی هستین , اما سعی میکنین جلوشو بگیرین تا بیش از حد خودنمایی نکنه.

    سازگاریتون با محیط خوبه، منعطف هستین اما یکمی باید درجه اش و ببرین بالاتر!

    کمالگرا هستین دوست دارین همه چی پرفکت باشه.ااما نیست، شایدم فراموش کردین اگه همه چی عالی باشه که زندگی یکنواخت میشه

    گاهی باید مشکلات باشه تا طعم شیرین زندگی و بتونیم بچشیم.

    بی مشکلی هم خودش یک مشکله هااا!


    پاییزه یهو جو گیر میشه و یک تصمیم آنی میگیره ، بعد پشیمون میشه.

    شما رو میبینم یاد خودم میوفتم.

    فکر میکنه یک پرنده اس تو قفس زندانیش کردن، اطرافیانش میخواین بالهاشو ازش بگیرن.
    اما یادت باشه حتی اگه بال پرنده هم بچینن بازم بالهاش دوباره رشد میکنه و همیشه فرصت پرواز کردن و داره.

    گاهی ، اطرفیانمون اینقدر دوستمون دارن و بهمون عشق میورزن که بخاطر خطرات پروازه که بالهامونو میچینن و محدودمون میکنن! پس گاهی به اشتباه به حساب حسادت! یا بدجنسی نذار!!!
    یه موقع هایی ما باید این اطمینان رو به اطرافیانمون بدیم که تحت هر شرایطی بهترین راه رو انتخاب میکنیم ،باید بدونن حواسمون هست که عشقِ پرواز ما رو مستِ پرواز در هر آسمونی نمیکنه.
    گاهی برخی آدم ها فکر میکنن پرنده هایی که آرومند و البته زرنگ و باهوش ، میدونند که حواسشون هست و میتونن احتیاط کنن اما فکر میکنن پرنده های چموش و بی احتیاط و بیشتر باید محدود کرد چون حواسشون به خطرات اطرافشون نیست.

    وای که چه حس خوبیست ، وقتی میبینی به جای قیچی برای چیدن بالهات، راه ها وترفندهای روزِ پروازو بهت یاد میدن .
    البته اما برای اینکه تجربه قیچی و نصیبمون نشه، باید خودمون هم تلاش کنیم.

    شما تن مایه های رنگ قرمز و دارین ؛
    رنگ قرمز یک خاصیتی که داره ، درخشندگی زیادی داره و خیلی خودنمایی میکنه.
    به آسونی تاریک و خاموش هم نمیشه.
    در انعطاف پذیری استعداد خاصی داره.
    سازگاریش هم زیاده .
    وقتی میشه قرمز نارنجی ، تابندگیش باطنی و درونی میشه، یک عشق پرشور جوانی میگیره.
    وقتی قرمز ارغوانی میشه ، درواقع دارای عشقی روحانی میشه.

    رنگ قرمز سنبل حیات و زندگیست.


    تصویر ذهنیم از خانوم پاییزه:

    آن شرلی و یادتونه؟ یک تصویر تو فیلمش داره دقیقا شبیه آواتور خودتونه:


    آن شرلی تو فصل پاییز قدم قدم زنان.

    ولی کلا شخصیتتون هم منو یاد آنه میندازه.

    آن شرلی از موهای قرمز و پوست کک و مکی‌اش نفرت داشت همیشه آرزو می‌کرد که ‌موهایی طلایی و پوستی صاف داشته باشد و به همین دلیل هم کارهای عجیب و غریبی انجام میداد حتی یک بار موهایش را سبز می‌کنه تا هویجی نباشه. اما او بتدریج که بزرگ‌تر ‌میشه و محبت ماتیو و ماریلا کمبودهایش را جبران می‌کنه دیگر از ظاهر خودش خجالت نمی‌‌کشه و با کنار گذاشتن واکنش‌های تند، زندگی ساده‌اش را می‌پذیرد. اما هرگز از رویاپردازی و ‌خیالبافی فاصله نگرفت .




    در پایان:


    مراقب باش !

    وقتی سوار بر تاب زندگی شدی،

    دست روزگار هلت می دهد؛

    ولی قرار نیست تو بیفتی!

    اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،

    اوج می گیری...به همین سادگی














    - - - Updated - - -


    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    یادمه خیلی وقت پیش یک پستی ازشون خوندم اونجا فهمیدم اصلا احساسی تصمیم نمیگیرن خیلیم منطقی هستن! یعنی به احساساتشون اجازه نمیدن جلو تصمیمات عقلانیشون و بگیره!همچین یک تابلو ورود ممنوع میذارن جلو در احساساتشون‎ .....کدوم پست؟

    یادم نیست کدوم پستتون بود، اگه یادم بود حتما نقل قول میزدم.

    اما بیشتر منظورم تو مسایل احساسی و عشق و علاقه زمینی بود !(مسایل ازدواج)

    من یسری غلط املایی داشتم تو پست اولم ویرایش کرده بودم ، شما دقیقا پست قبل ویرایش من و نقل قول زدین . گویا سرعت العملتون هم بالاست!!!
    و یک سوال دیگه ، من پست هاتونو خوندم ، نمره دادین به بعضیا !

    فکر کنم من چون رفوزه شدم ، برای همین نخواستین در اولین امتحانم جلو بقیه شاگردها ضایع بشم!
    ولی اشکال نداره نمره منم بگین، نمره ، نمره اس دیگه !
    حتی صفر هم نمره اس! من اولین نمراتم و دوست دارم ؛ حالا هرچقدر هم میخواد باشه!
    متاسفانه یا خوشبختانه اولین نمره منو شما باید بدین.


    البته خودمم زیاد امیدی نداشتم، تصویر ذهنیم درست باشه ، همونطور که اول پستمم گفتم ، زیاد افتخار اینکه پست هاتونو بخوندم ، پیدا نکردم!!!

    چناب ammin اولین نمره من ، از اولین تصویر ذهنی من چقدره؟
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : سه شنبه 21 مرداد 93 در ساعت 12:59

  12. 5 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 21 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (چهارشنبه 22 مرداد 93)

  13. #167
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واما فرشته اردیبهشت


    آسانگیر از بدی دیگران راحتترعبورمیکنه وقت خودش رودراین موردهدرنمیده


    بازیگوش وکمی سربه هوا اگه الان بخاد ثبات پیداکنه دچار یأس وافسردگی میشه


    تو بسیاری زمینه های فکری یه دستی داره اما درهمون حد



    تفکرش درموردمرد زندگی کمی کلیشه ای واحتمالا مضرهست برمردانگی وابهتش زیادتأکید داره اما عملا غرور وخودخواهی روممکنه با ابهت اشتباه بگیره نیاز اکید به اصلاح این دیدگاه داره تا اشتباه نکنه چون اصل قضیه درسته



    فداکار ودلسوز ی مدت پاش پیچ خورده بود اما میومدنت پست میذاشت تصوراینکه بایه عصا کنار لپ تاپ داره پست مشاوره ای میده آدم رواحساساتی میکرد



    خوش قلب ومهربان

    مذهبی

    درونگرا وکمی خجالتی

    گاهی نمیدونه درست وغلط چیه بنابراین واکنش دیگران رومبناقرارمیده این هم خوبه هم بد


    شوخ طبع وبذله گو



    مادیات رودرحد تامین انرژی مثبت وتفریح و هیجان دوست داره بیشترازاین براش مهم نیست پس شاید نتونه آنچنان که باید پس انداز کنه


    دوس داره مستقل عمل کنه

    دست خطش؟؟؟ اگه جلو آفتاب بذاری انگارکلماتش یادشون رفته بایدتوی ی جمله وایسن هرکدوم دارن یه جایی میرن


    اگه کاربه تیکه وکنایه برسه نمیشه جمش کرد


    خب دیگه بسه. امیدوارم به آرزوهای خوبش برسه [/color]


    پ.ن:

    نمره تصویر ذهنی دختر بی خیال در مورد من ۱۹و۲۵صدم.....وخانم پاییزی۱۹و۸۰صدم در مورد همه ارفاغ هم شده :-)




    پ،ن:[COLOR="#FF0000"] نمره تصویر ذهنی خانم پاییزی درمورد من ۱۹ و۸۰صدم و دختر بی خیال ۱۹ و۲۵صدم [/COLOR‏‏[‏
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : سه شنبه 21 مرداد 93 در ساعت 14:06

  14. 6 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), paiize (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (چهارشنبه 22 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 مرداد 93), دختر بیخیال (سه شنبه 21 مرداد 93)

  15. #168
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    از اونجایی که اجازه نامه ام اعتبار زمانی داره پس من زودتر تا فرشته ی اردیبهشت پاسخ پست ها و نداده ؛ تصویر ذهنیمو در مورد خانوم paiizee بگم.

    تصویر ذهنی من از خانوم پاییزه:


    احساساتی هستین , اما سعی میکنین جلوشو بگیرین تا بیش از حد خودنمایی نکنه. آره احساساتی هستم دوست دارم احساساتم روهمونجوری که هست نشون بدم اماحیف که نمیشه!!!

    سازگاریتون با محیط خوبه، منعطف هستین اما یکمی باید درجه اش و ببرین بالاتر! دختربیخیال...بیخیال شوتازه میخوام ازسازگاریم کم کنم!!!

    کمالگرا هستین دوست دارین همه چی پرفکت باشه.ااما نیست، شایدم فراموش کردین اگه همه چی عالی باشه که زندگی یکنواخت میشه
    درسته
    گاهی باید مشکلات باشه تا طعم شیرین زندگی و بتونیم بچشیم.اینو هم قبول دارم اما به نظرم بایدخوشی هابیشترباشه..یه وقتایی که مشکلات زیادترازخوشی ها میشه دیگه نمیشه زیادشیرینی روبچشیم

    بی مشکلی هم خودش یک مشکله هااا!


    پاییزه یهو جو گیر میشه و یک تصمیم آنی میگیره ، بعد پشیمون میشه. اااوووااااا....

    شما رو میبینم یاد خودم میوفتم.

    فکر میکنه یک پرنده اس تو قفس زندانیش کردن، اطرافیانش میخواین بالهاشو ازش بگیرن.
    اما یادت باشه حتی اگه بال پرنده هم بچینن بازم بالهاش دوباره رشد میکنه و همیشه فرصت پرواز کردن و داره.

    گاهی ، اطرفیانمون اینقدر دوستمون دارن و بهمون عشق میورزن که بخاطر خطرات پروازه که بالهامونو میچینن و محدودمون میکنن! پس گاهی به اشتباه به حساب حسادت! یا بدجنسی نذار!!!
    یه موقع هایی ما باید این اطمینان رو به اطرافیانمون بدیم که تحت هر شرایطی بهترین راه رو انتخاب میکنیم ،باید بدونن حواسمون هست که عشقِ پرواز ما رو مستِ پرواز در هر آسمونی نمیکنه.
    گاهی برخی آدم ها فکر میکنن پرنده هایی که آرومند و البته زرنگ و باهوش ، میدونند که حواسشون هست و میتونن احتیاط کنن اما فکر میکنن پرنده های چموش و بی احتیاط و بیشتر باید محدود کرد چون حواسشون به خطرات اطرافشون نیست.

    وای که چه حس خوبیست ، وقتی میبینی به جای قیچی برای چیدن بالهات، راه ها وترفندهای روزِ پروازو بهت یاد میدن .
    البته اما برای اینکه تجربه قیچی و نصیبمون نشه، باید خودمون هم تلاش کنیم.
    نظرتون روقبول دارم.من زیاداین احساس بهم دست میده که زندونی شدم!!!!اما بازیه راه پرواز پیدامیکنم...خداروشکرتاحالا تونستم ازاین به بعدهم میتونم

    شما تن مایه های رنگ قرمز و دارین ؛
    رنگ قرمز یک خاصیتی که داره ، درخشندگی زیادی داره و خیلی خودنمایی میکنه.
    به آسونی تاریک و خاموش هم نمیشه.
    در انعطاف پذیری استعداد خاصی داره.
    سازگاریش هم زیاده .
    وقتی میشه قرمز نارنجی ، تابندگیش باطنی و درونی میشه، یک عشق پرشور جوانی میگیره.
    وقتی قرمز ارغوانی میشه ، درواقع دارای عشقی روحانی میشه.

    رنگ قرمز سنبل حیات و زندگیست.
    ممنون بااین هم موافقم


    تصویر ذهنیم از خانوم پاییزه:

    آن شرلی و یادتونه؟ یک تصویر تو فیلمش داره دقیقا شبیه آواتور خودتونه:


    آن شرلی تو فصل پاییز قدم قدم زنان.

    ولی کلا شخصیتتون هم منو یاد آنه میندازه.ممنون تصوی زیبایی بود.منوبازبردبه عالم بچگیم!!!من عاشق انه بودم.تموم مدتی که نشونش میدادم من پلک نمیزدم...منوباخودش بارویاهاش پروازمیداد...البته من کارتونیش روبیشتردوست داشتم

    آن شرلی از موهای قرمز و پوست کک و مکی‌اش نفرت داشت همیشه آرزو می‌کرد که ‌موهایی طلایی و پوستی صاف داشته باشد و به همین دلیل هم کارهای عجیب و غریبی انجام میداد حتی یک بار موهایش را سبز می‌کنه تا هویجی نباشه. اما او بتدریج که بزرگ‌تر ‌میشه و محبت ماتیو و ماریلا کمبودهایش را جبران می‌کنه دیگر از ظاهر خودش خجالت نمی‌‌کشه و با کنار گذاشتن واکنش‌های تند، زندگی ساده‌اش را می‌پذیرد. اما هرگز از رویاپردازی و ‌خیالبافی فاصله نگرفت .




    در پایان:


    مراقب باش !

    وقتی سوار بر تاب زندگی شدی،

    دست روزگار هلت می دهد؛

    ولی قرار نیست تو بیفتی!

    اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،

    اوج می گیری...به همین سادگی
    مرسی دختربیخیال.امیدوارم موفق باشی.ازنظراتت لذت بردم

    ای بابا بازچیشده این سایت!!!

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها
    از اونجایی که اجازه نامه ام اعتبار زمانی داره پس من زودتر تا فرشته ی اردیبهشت پاسخ پست ها و نداده ؛ تصویر ذهنیمو در مورد خانوم paiizee بگم.

    تصویر ذهنی من از خانوم پاییزه:


    احساساتی هستین , اما سعی میکنین جلوشو بگیرین تا بیش از حد خودنمایی نکنه. آره احساساتی هستم دوست دارم احساساتم روهمونجوری که هست نشون بدم اماحیف که نمیشه!!!

    سازگاریتون با محیط خوبه، منعطف هستین اما یکمی باید درجه اش و ببرین بالاتر! دختربیخیال...بیخیال شوتازه میخوام ازسازگاریم کم کنم!!!

    کمالگرا هستین دوست دارین همه چی پرفکت باشه.ااما نیست، شایدم فراموش کردین اگه همه چی عالی باشه که زندگی یکنواخت میشه
    درسته
    گاهی باید مشکلات باشه تا طعم شیرین زندگی و بتونیم بچشیم.اینو هم قبول دارم اما به نظرم بایدخوشی هابیشترباشه..یه وقتایی که مشکلات زیادترازخوشی ها میشه دیگه نمیشه زیادشیرینی روبچشیم

    بی مشکلی هم خودش یک مشکله هااا!


    پاییزه یهو جو گیر میشه و یک تصمیم آنی میگیره ، بعد پشیمون میشه. اااوووااااا....

    شما رو میبینم یاد خودم میوفتم.

    فکر میکنه یک پرنده اس تو قفس زندانیش کردن، اطرافیانش میخواین بالهاشو ازش بگیرن.
    اما یادت باشه حتی اگه بال پرنده هم بچینن بازم بالهاش دوباره رشد میکنه و همیشه فرصت پرواز کردن و داره.

    گاهی ، اطرفیانمون اینقدر دوستمون دارن و بهمون عشق میورزن که بخاطر خطرات پروازه که بالهامونو میچینن و محدودمون میکنن! پس گاهی به اشتباه به حساب حسادت! یا بدجنسی نذار!!!
    یه موقع هایی ما باید این اطمینان رو به اطرافیانمون بدیم که تحت هر شرایطی بهترین راه رو انتخاب میکنیم ،باید بدونن حواسمون هست که عشقِ پرواز ما رو مستِ پرواز در هر آسمونی نمیکنه.
    گاهی برخی آدم ها فکر میکنن پرنده هایی که آرومند و البته زرنگ و باهوش ، میدونند که حواسشون هست و میتونن احتیاط کنن اما فکر میکنن پرنده های چموش و بی احتیاط و بیشتر باید محدود کرد چون حواسشون به خطرات اطرافشون نیست.

    وای که چه حس خوبیست ، وقتی میبینی به جای قیچی برای چیدن بالهات، راه ها وترفندهای روزِ پروازو بهت یاد میدن .
    البته اما برای اینکه تجربه قیچی و نصیبمون نشه، باید خودمون هم تلاش کنیم.
    نظرتون روقبول دارم.من زیاداین احساس بهم دست میده که زندونی شدم!!!!اما بازیه راه پرواز پیدامیکنم...خداروشکرتاحالا تونستم ازاین به بعدهم میتونم

    شما تن مایه های رنگ قرمز و دارین ؛
    رنگ قرمز یک خاصیتی که داره ، درخشندگی زیادی داره و خیلی خودنمایی میکنه.
    به آسونی تاریک و خاموش هم نمیشه.
    در انعطاف پذیری استعداد خاصی داره.
    سازگاریش هم زیاده .
    وقتی میشه قرمز نارنجی ، تابندگیش باطنی و درونی میشه، یک عشق پرشور جوانی میگیره.
    وقتی قرمز ارغوانی میشه ، درواقع دارای عشقی روحانی میشه.

    رنگ قرمز سنبل حیات و زندگیست.
    ممنون بااین هم موافقم


    تصویر ذهنیم از خانوم پاییزه:

    آن شرلی و یادتونه؟ یک تصویر تو فیلمش داره دقیقا شبیه آواتور خودتونه:


    آن شرلی تو فصل پاییز قدم قدم زنان.

    ولی کلا شخصیتتون هم منو یاد آنه میندازه.ممنون تصوی زیبایی بود.منوبازبردبه عالم بچگیم!!!من عاشق انه بودم.تموم مدتی که نشونش میدادم من پلک نمیزدم...منوباخودش بارویاهاش پروازمیداد...البته من کارتونیش روبیشتردوست داشتم

    آن شرلی از موهای قرمز و پوست کک و مکی‌اش نفرت داشت همیشه آرزو می‌کرد که ‌موهایی طلایی و پوستی صاف داشته باشد و به همین دلیل هم کارهای عجیب و غریبی انجام میداد حتی یک بار موهایش را سبز می‌کنه تا هویجی نباشه. اما او بتدریج که بزرگ‌تر ‌میشه و محبت ماتیو و ماریلا کمبودهایش را جبران می‌کنه دیگر از ظاهر خودش خجالت نمی‌‌کشه و با کنار گذاشتن واکنش‌های تند، زندگی ساده‌اش را می‌پذیرد. اما هرگز از رویاپردازی و ‌خیالبافی فاصله نگرفت .




    در پایان:


    مراقب باش !

    وقتی سوار بر تاب زندگی شدی،

    دست روزگار هلت می دهد؛

    ولی قرار نیست تو بیفتی!

    اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی،

    اوج می گیری...به همین سادگی
    مرسی دختربیخیال.امیدوارم موفق باشی.ازنظراتت لذت بردم

    ای بابا بازچیشده این سایت!!!

    - - - Updated - - -

    تصویرذهنی من ازفرشته اردیبهشت
    سلام فرشته جون
    اول ازهمه بگم من خیلی دوستت دارم ازت انرژی میگیرم

    فرشته باانرژیه حتی وقتی حالش گرفته ست
    خیلی مهربونه
    بااحساسه اما گاهی هم منطقی میشه
    توی انتخاب همسرخیلی سختگیره
    بهش میادازاون معلمهایی باشه که خیلی مهربونن وتاآخرعمرشاگردهاش فراموشش نمیکنن
    خواهرخوبیه
    گاهی بدجورمیزنه به دربی خیالی وکارهایی میکنه که یه بچه5ساله میکنه!!!
    دستخطش خوبه
    دوران تحصیل شاگردممتازبوده..کتاب روخیلی دوست داره..مثل من!
    خوشتیپه ...چادری نیست اما حجابشوداره
    به رنگ قهوه ای وسبزعلاقه داره
    آهان....خیلی خیلی بازیگوشه...ازکارهای خودش میترکه ازخنده...خیلی هم خوش خنده ست
    یه انتقاد...کمی بایدعاقلانه ترفکرکنه مخصوصادرموردخواستگارهاش..ا زماگفتن بود!!!دخترزودباش دیگه متتظرشام عروسیتیم
    گفتم شام یادآشپزیش افتادم..دستپختش حرف نداره.غذاهای متنوعی هم درست میکنه.اگه پیشش بودم درهفته یه مهمونی ازش میگرفتم..ترجیحاکباب باشه یاته چین..خسیس نباش دختر
    آخرین مانتویی که خریده قهوه ایه البته روشنه...پاشنه کفشش متوسطه..میخوای رنگ شال وروسریت هم بگم؟ زردومشکی یاسبزوزرد...نترس حایی ندیدمت دارم ازغیب میگم..ای حال میده درست باشه

    فعلا همین
    واست آرزوی موفقیت میکنم توی همه مراحل زندگیت

    راستی بارون روهم خیلی دوست داری مثه من..خوش به حالت زیادتجربه اش میکنی..جای منم خالی کن
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 6 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 مرداد 93), meinoush (سه شنبه 21 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), terme00 (چهارشنبه 22 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 21 مرداد 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 22 مرداد 93)

  17. #169
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    کلا تاپیک خیلی سختیه !
    چون نمیخواستم نظرات دیگران تاثیر روی ذهنیتم بذاره اونا رو نخوندم.پس ممکنه تکراری باشه شایدم نه.
    و اما تصویر ذهنی از خانم فرشته اردیبهشت :
    1: آدم با مطالعه ایه.
    2: بدون فکر و تجزیه تحلیل حرفی نمیزنه.
    3:ذاتا باید آدم شاد و شوخی باشه.
    4:کمالگراییشم که دیگه کسی نیست ندونه.
    5:سعی میکنه نظرش متعادل باشه و افراط و تفریط نکنه.
    6:علیرغم اینکه از کلمات کیفی و بدون تعریف بدم میاد ولی در کل آدم خیلی "خوبیه".
    7:شخصیتش تا حد زیادی شبیه آواتارشه.
    گفتم که سخته؛محسنات ایشون خیلی بیشتر از ایناست ،ولی ذهن من یاری نمیده که بیشتر بگم.
    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود




  18. 6 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 22 مرداد 93), paiize (چهارشنبه 22 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 22 مرداد 93)

  19. #170
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام سلام
    فرشته اردیبهشت عزیز تصویر ذهنی من از شما:
    متولد ماه اردیبهشته!!! جدی می گم!:)

    کلا من اردیبهشتی ها را خیلی دوست دارم .
    دختر خیلی مرتبیه. با سلیقه. کدبانو!
    الان من تو یه جای خوش آب و هوا و خنک هستم تصور می کنم اگر فرشته اینجا بود از طبیعت اینجا خیلی لذت می برد.همش کنار دریاچه و آبشار و... بود. فکر می کنم آب را خیلی دوست داشته باشه. کلا سفر با فرشته اردیبهشت حتما خیلی خوش می گذره!
    فرشته به دوچرخه سواری علاقه داره چون فکر می کنه طبیعت آسیب نمی بینه و هم اینکه ورزش مناسبیه.
    یکمی تو ازدواج سخت گیره( دیگ به دیگ می گه... :) ) ولی تو موردهای دیگه نه.
    حساس نیست. مشکلات را بزرگ نمی کنه!
    یه معلم راحت گیریه. از اون معلم ها که خیلی ارفاق می کنند و بچه ها تو امتحان یکم می تونند تقلب کنند!!! :)
    از اون معلم هاست که تو حیاط و اردو با بچه ها والیبال بازیمی کنه!
    یه لبخند ذهنی تو چهرش می بینم همیشه.
    احساس می کنم گاهی خیلی عصبانی میشه ولی بروز نمی ده. کلا عصبانی نمیشه ولی عصبانی هم بشه خیلی زیاد میشه.
    ناراحتیش را بروز نمی ده.ولی خوشحالیش را بله!
    کم گریه می کنه.شاید هم نمی کنه.
    اعتماد به سقف داره.
    در قید و بند رسم و... اصلا نیست. هر جور راحته همون خوبه.
    جدیدا فهمیدم رومانتیکه فقط بروز نمی داده!
    شوخ طبع و خلاق هم هست.
    فرشته جان دعا می کنم هر چه زود تر به هرچی می خوای برسی!
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  20. 9 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 23 مرداد 93), m.reza91 (پنجشنبه 23 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 22 مرداد 93), paiize (چهارشنبه 22 مرداد 93), parsa1400 (جمعه 24 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 23 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 22 مرداد 93), محمد 93 (چهارشنبه 22 مرداد 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 22 مرداد 93)


 
صفحه 17 از 35 نخستنخست ... 789101112131415161718192021222324252627 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.