به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 17 از 125 نخستنخست ... 78910111213141516171819202122232425262737475767117 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 161 تا 170 , از مجموع 1246
  1. #161
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام بچه ها

    ممنون..البته یدفعه ای و موقتا این عکس رو گذاشته بودم اما انقد معصوم و نازه ک دلم نمیاد ورش دارم انگار از خواب نازش پا میشه..;-)

    پرنده جان نداشتیما راهنمایی بود یا گمراهی؟؟!! خواهر چه وضعه راهنماییه فکر نمیکنی گیج میشم نکه همه ی کشورها رو گشتم بلدم چجورین..;-)

    من میخام برنده شم لطفا راهنمایی بفرمایید!! با نشستن و آروم و کمرنگ مشتری چمیدونه تو باغ چخبره ، پرنده جان و جناب روزنه اینطوری مشتری جمع کنید )البته با صدای بازار تره بار یا دست فروش و حراجی(

    بدو بدو مسابقه این ور باغ بدو خانه دار و بچه دار زنبیل و وردار بیار بدو بدو شارژ هدیه میدن بدو بدو آتیش زدن به مالشون بدو بدو راهنمایی اون ور باغ بدو بدو سوئدو ترکیه جواب غلطه بدو بدو اونجا فردا قراره سردبشه بدو بدو اونجا همش برف نیس ..;-)


    یکی به فکر چاره باشه من لو برم منو از دست میدینا !! اونوقت بقیه میان به شما و صاحب باغ تسلیت میگن..پرنده جون اون دوست خارجیات بلد نیستن؟
    تا شما بری زبونشونو یاد بگیری بهشون هالی کنی من هفت تا نام کاربری عوض کردم..;-)


    الکی برا درددل نگفتم اگه چاره جویی نکنید یوقت باران پر میزنه ها یوقت همین بلا سرتون میادا..ازما گفتن بود..بدویین از فک فامیل دوست دشمن آشنا غریبه ایرانی خارجی بپرسین..

    چشم انتظارم همینجا تایپیک باغ میشینم به در باغ چشم تلسکوپی زل میزنم تا بلکه شما از در باغ با صدای اورکا اورکا وارد شین..

    هر چند آب رفته بر نمیگردد به کنعان غم مخور..

  2. 5 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 08 خرداد 92), rozaneh (چهارشنبه 08 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 08 خرداد 92), مسافر زمان (چهارشنبه 08 خرداد 92)

  3. #162
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    باران جان مرورگر اون سیستمی که نام کاربریت سیو شده چی بیده؟ موزیلا یا اپرا یا اکسپلورر یا کروم ؟ :)

    - - - Updated - - -

    این دو تا لینک رو نگاهی بنداز شاید مشکلت حل شد
    http://www.persianv.com/pc/190827.php
    http://forum.downallfa.com/showthread.php?p=10982#post10982
    http://www.aftabir.com/lifestyle/view/157213/%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%B9%D8%A8%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D9%87%D8%A7%D B%8C-%D9%85%D8%AE%D8%AA%D9%84%D9%81
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  4. 2 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 08 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 08 خرداد 92)

  5. #163
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    واااااااااااااااااااااااا ای باران من عاشق آواتارتم...... بعد از آواتار خودم زیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــباترین آواتار تالاره عوضش نکنیاااااااااا

    عزیزم من راه پاک کردن بازآوری ها رو بلد نیستم (قبلا بلد بودم، الان هرچی فکر می کنم یادم نمیاد!!)، از صابر یا بچه هایی که واردن بپرس. اما می تونی کلا بروزرش رو آن اینستال کنی... بعد دوباره نصب کن... البته قبلش ازش بپرس که هیستوریشو نیاز نداشته باشه...:)



    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : چهارشنبه 08 خرداد 92 در ساعت 09:16

  6. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 08 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), مسافر زمان (چهارشنبه 08 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 08 خرداد 92)

  7. #164
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array

    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    واااااااااااااااااااااااا ای باران من عاشق آواتارتم...... بعد از آواتار خودم زیـــــــــــــــــــــــ ـــــــــــباترین آواتار تالاره

    هه هه هه کشته منو اعتماد به نفس میشل

    نه بابا ، کی گفته ؟
    البته آواتارت بدک نیست اما معنی خاصی توش نیست فقط شادی آوره آواتار من سرشار از ناگفته هاست
    داری منو تحریک میکنی یه تاپیک بزنم تا ببینیم قشنگ ترین آواتار سایت مال کی بیده !!!!! گرچه خودم از آواتار مسافر زمان خوشم میاد

    آی دلم خیلی میخواد اون موهای آواتار باران رو قیچی کنم و مرتبش کنم آخ چه حالی میده کوتاهش کنم
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  8. 6 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 08 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 08 خرداد 92), میشل (جمعه 10 خرداد 92), مسافر زمان (چهارشنبه 08 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 08 خرداد 92)

  9. #165
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی دل نمایش پست ها
    قوانین مورفی جدید:


    *وقتی جوراب پاته، حتما دمپایی دستشویی خیسه!

    *اگه سال تا سال یه قرون تو جیبت نباشه مامان و بابات نمی فهمند، کافی یه نخ سیگار تو جیبت باشه همه میفهمن!

    *موقع فوتبال نگاه کردن هشتاد دقیقه میشینی چش تو چش تلویزیون هیچ اتفاقی نمی افته، یه دقیقه میری دستشویی، میای میبینی بازی 2-2 تموم شده!

    *هرچقدر هم دلیل منطقی واسه خرید یه چیز داشته باشی، همیشه یکی اون نزدیکی ها هست که بگه سرت کلاه گذاشتن عجیب!


    *وقتی پیاده باشی تاکسی گیرت نمی آد، اما وقتی با ماشین باشی توی ترافیکی از تاکسی ها گیر می کنی.

    *هروقت گرسنه میای خونه، اون شب اتفاقی غذا ندارین. اما یه شب که بیرون غذا می خوری وقتی میای خونه می بینی غذای مورد علاقت رو درست کردن.

    *تو یه ظرف آجیل اولین چیزی که می خوری یه بادوم تلخه.

    *موقع درس خوندن پرزهای موکت هم واسه آدم جذاب می شه. دوست داری ساعت ها بشینی بهشون نگاه کنی.

    *سر جلسه به دوستت که هیچی نخونده کل سوال ها رو برسونی و برگه هاتون با هم مو نزنه، نمره اون بیشتر می شه. این از قوانین ثابت مورفی هستش، شک نکن!

    *اگه یک بار سر کلاس نری و استاد بگه جلسه بعد امتحانه، هیشکی بهت خبر نمیده! اما امان از اون روزی که یکی از اساتید حذف کنه، شونصد نفر یادت می افتن و بابای گوشیت رو در میارن از بس مسیج میدن که فلانی، استاد گفت حذفی!


    *برای موفق شدن تنها یک راه وجود دارد، اما برای شکست خوردن راه های زیاد.

    *اگه یه ماشین صفر بخری، هرچقدر هم مواظبش باشی و سعی کنی جای مطمئنی پارکش کنی، بازم خط روش می افته، ولی ماشین کهنه داغونت رو بزار وسط اتوبان کرج، شب بیا سالم برش دار.

    *یه وقت هایی که خیلی عجله داری اگه لاستیک هواپیما هم زیر ماشین انداخته باشی، میای می بینی 2تاش پنچره!

    *دقیقا همون روزی که 5 دقیقه دیرتر بیدار شدی تمام وسایلت مفقود میشن!

    *دقیقا وقتی جفت دستات تا آرنج گریسی یا گلی هستش، چشمت خارش می گیره!

    اگر یک تاریخ برای شما خیلی مهمه، 10 روز قبل از اون یادتونه و دقیقا همون روز یادتون میره. 355 روز بعدش هم دارید حرص از یادرفتنش رو می خورید. این قضیه فقط تا وقتی که اون تاریخ مهمه ادامه داره و بعدش برعکس میشه.

    *اگر یک شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.
    :p من عاشق زبون این شکلکه ام

    - - - Updated - - -

    بچه ها دقت کردین ریحانه خانوم یواشکی میان و میرن ؟ :cool:
    یک لایکی و تشکری میذارن و میرن نه به اون روزا که جبهه فمینیستی تشکیل داده بودن و میگفتن لایک به آقایون ندین و نه به این همه محبت که ما موندیم اگه یه روزی پر رنگ شدن چطوری از خجالتشون دربیاییم. :p


    جایی هم پستی راهنمایی چیزی نمیذارن آدم بره از خجالتشون دربیاد
    احتمالاً دارن عادت میکنن دور و بر باغ نیان فکر کنم بعدش زیادتر میخوان بیان :o

    بله ریحانه خانوم پر رنگ باشی یا کم رنگ ، آرزوی ما موفقیت و سربلندیته. امید که امتحاناتو خوب بدی ولی تجربه میگه اونایی که خنگ ترن و نمره های پایین تری توی دوران دانشگاه میگیرن به مراتب و جایگاه های والاتری میرسن نمی دونم چرا شاید اینم نوعی قانون مورفی بی دلی باشه واسه ما که اینطوری شد و دوستان خنگ دوران دانشگاهم الان به چه جاها که نرسیدن یارو بلد نبود معادله درجه دو حل کنه الان شهردار یکی از مناطق تهرانه(خدایا این بند پ چه میکنه ، این چه میکنه رو با صدای عادل فردوسی پور بخونین (البته این یکی دوران مدرسه با من همکلاسی بود)

    اوه گفتم بی دل ، از اونم خبری نی :)


    - - - Updated - - -

    راستی آواتار میشل انگار عکس بچگی های خودشه وقتی که یکی میخواد بهش شکلات بده حالتشو نگاه کنین ! برق و ذوق شکلات توی چشماش معلومه از خوشحالی پر درآورده تو عکس هم معلومه
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم

    ویرایش توسط rozaneh : چهارشنبه 08 خرداد 92 در ساعت 14:54

  10. 5 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (چهارشنبه 08 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (چهارشنبه 08 خرداد 92), میشل (جمعه 10 خرداد 92), باران بهاری11 (چهارشنبه 08 خرداد 92)

  11. #166
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام

    ممنونم بابت لطفتون..

    معمولا با اکسپلورر..

    منظورم آدرس سایت نبود! منظورم وقتی میام همدردی اسمم بازآوری میشه..

    با این روشها ضایع نشم ک من پاک کردم؟؟خودش بلده..




    ممنونم میشل جان..فقط عاشق آواتارمی یعنی عاشق من نیستی؟!;-);-)
    خوب شد آدرس دادم بری تایپیک بهار ..اینطوری مجبور شدی بیای باغ..خوشحالم اینجایی.

    جناب روزنه!! میدونید کیا آرزو و مکر چنین کاریو دارن؟؟مو کم پشتها یا کچلها یا آرایشگرها!!! سومی ک نیستید راستشو بگید جز کدوم گروه محسوب میشید!! ;-);-)



    ریحانه جونم مثل اینکه لقمه ی لایکهای ما زیادی بوده دل درد گرفتن..لایک بی لایک!


    فکرکنم قبلا یکی چنین تایپیکی زده!

    کدوم ناگفته ها؟! غمبرک زدن!؟ البته عذرمیخام قصد جسارت و توهین به شما و نظرات شما و دیگران رو ندارم وقتی عکس تار میذارید اونم عکس آواتار خود آدم، تو روانشناسی هم اثبات شدست هرکی نسبت به اسمش واکنش نشون میده پس باهر بار دیدن نام کاربریتون ی حس مبهم و تار بهتون اضافه میشه..

    ای بابا یکم بذارین ملت دل شاد شن..


    البته آواتارقبلیم بارون داشت اما معلوم نبود..یجورایی آواتار حاوی مفهوم نام کاربری یا خود واقعی باشه خوبه

  12. 5 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (جمعه 10 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (شنبه 11 خرداد 92), میشل (جمعه 10 خرداد 92), شیدا. (شنبه 11 خرداد 92)

  13. #167
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    سلام به دوستان عزیزم
    :)
    بر و بچ چرا سری به تاپیک تصویر ذهنی نمزنین؟ مترسین از روزنه ؟ نترسیین بیایین


    من میدونستم هیچکی جرات نقد منو نداره ( با صدای یار گالیور بخونین)

    بله دیگه ، نقد کردن روزنه جیگر میخواد
    بازم گلی به گوشه جمال ترانه و کامروا :)

    ریحانه خانوم پس این امتحونات کی تمون میشه بیای باغ ؟ ما دلمون تنگ رفته واسه کوزت باغ! تو بیا دوباره، قول میدیم دیگه نفرستیمت تک و تنها توی جنگل باغ بری سر چشمه با سطل آب بیاری .
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  14. 6 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 11 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (شنبه 11 خرداد 92), مسافر زمان (شنبه 11 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 11 خرداد 92), شیدا. (شنبه 11 خرداد 92)

  15. #168
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام

    اومدم بگم مسئله بازآوری نام کاربریم حل شد دوتا از دوستان راه حلی دادن ک آدم میگه انقد هول شدم روشها از ذهن رفت..بگم خندتون میگیره انتخاب نام کاربری و دیلیت از رو کیبورد... از دوستان خیلی متشکرم...









    ی چی دیگه هم بگم ربطی به حرف قبلم نداره....همینطوری..


    عجب!!!!!


  16. 4 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 12 خرداد 92), rozaneh (یکشنبه 12 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), ویدا@ (یکشنبه 12 خرداد 92)

  17. #169
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 11 بهمن 98 [ 21:22]
    تاریخ عضویت
    1390-1-21
    محل سکونت
    یه جای دور دور دور
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    12,717
    سطح
    73
    Points: 12,717, Level: 73
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 133
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,167

    تشکرشده 2,912 در 637 پست

    Rep Power
    88
    Array
    بله میبینیم که باران خانم تازگیا شاعر رفتن و جنگ سهراب و شریعتی راه میندازن:p گرچه که سالهای این دو شاعر فرق فوکوله:rolleyes: ولی همینکه طرحی نو درانداختین ارزش داشته بیده
    حالا شما که این همه جرات داشته بیدی که سهراب و شریعتی رو به جون هم میندازی جرات یه نقد کوچیک از رزونه رو نداشته بیدی ها؟
    آی نفس کش !!!
    خوشحالم که بازیافت کاربری نامت حل رفته خوش بیی :p
    نمی دانم چه کرده ام
    اما
    می دانم به تو نیاز مندم


  18. 3 کاربر از پست مفید rozaneh تشکرکرده اند .

    reihane_b (یکشنبه 12 خرداد 92), کامران (یکشنبه 12 خرداد 92), باران بهاری11 (یکشنبه 12 خرداد 92)

  19. #170
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    نه ایمیل ارسالی بود که دوس داشتم بقیه هم بشنوند خدا هست..کاش ...

    از شما و بقیه بچه ها نمیترسم دلایل خاص خودمو دارم ...

    - - - Updated - - -

    ممنون..

    سال فرق میکنه چیه خدا همیشه یکی بوده...هرچند میدونم دکتر شریعتی برا یه چی دیگه گفتن این رو ..اما خب خیلیا این حرفا رو به خدا میزنن..

  20. کاربر روبرو از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده است .

    کامران (یکشنبه 12 خرداد 92)


 
صفحه 17 از 125 نخستنخست ... 78910111213141516171819202122232425262737475767117 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.