چرا؟چرا؟اینو باید شماها جواب بدید..حالا چرا این سوتی ها (رفتارجرات مندانه )برای خانمها پیش میاد
مردک وایساده پشت چراغ قرمز.به اندازه 6 تا ماشین ازماشین جلویی فاصله گرفته زل زده اینطرف..
همه خلق ا..برگشتن اینور ببینن چه خبره؟:(
بچش هی میگه بابا چرا نمیری جلوتر؟ماشینو ببر جلو..
اقاهه داره تو ...سیر میکنه.
رفتار جرات مندانه کیلو چنده؟باید![]()
.................................................. .................................................. ...............
تو یه جاده جنگلی
زیر هوای ابری
دست تو دست یار
پیش به سوی دلبریخدا رحم کنه





خدا رحم کنه
پاسخ با نقل قول



[/img]
[/img]
[/img]
[/img]

علاقه مندی ها (Bookmarks)