دوستان عزیز نمیخوام بزنم تو ذوقتون
ولی من که گفته بودم این عکسی که گذاشتم مال نی نی ما نیست فقط یه مقدار شبیه به اونه :)
دخترمون یه مقدار اخمو هستش منم وقت ندارم شیش ساعت بشینم که خانم تو خواب خنده اش بگیره :)
خانم انی و بقیه دوستان هم اگه برای امر خیر میخوان اقدام کنن ، اسامیشون رو لیست کنن تا بیست سال اینده ببینیم چی میشه
ضمن اینکه من بارها گفتم خارپشت تیغ تیغی نیست بلکه صرفا "خار "داره !
خیلی فرق میکنه
صورتش رو که عمرا بذارن ببوسم برای بوسیدن دستش هم باید اصلاح کامل کرده باشم :)








پاسخ با نقل قول




باید شیرینیشو بدی.




علاقه مندی ها (Bookmarks)