سلام دخترمهربون
حالت خوبه؟
چندتاسوال جالب ودرعین حال خیلی سخت ازدوستان پرسیدی که دوست داشتم توذهنم نگه دارم وازخودت بپرسم،تا ببینم خودت نظرت چیه؟
- اگه خداهمین الان جلوت باشه وبتونی یه سوال ازش بپرسی چی می پرسی؟
- وازهمین خدایی که روبروته وهمین الان اجابتت می کنه یه درخواست کن.
- خداکجای زندگیته؟
حالا ایناروجواب بده تابعد.





پاسخ با نقل قول
از یه جهت دیگه میگم. آخه آدم میمونه چی بگه. مخصوصا که مثلا دو تا آدم بزرگ باشن. آدم حرفی نداره که بگه. سکوت مطلق میشه.


)، ولی برای پسرها نداریم؟ من بدبخت وقتی می خوام برای کسی دعا کنم چه شکلکی بزنم آخه؟ :)
فرشته ي مهربان عزيز حاشيه پردازي رو ممنوع كردند! منم ديگه جعبه شانس نميدم. عوضش اين دسته گل رز تقديم به شما:


علاقه مندی ها (Bookmarks)