از نظر من مشکلی نیست که همینجا هم بحث بشه.
در واقع لازمه که به یک دیدگاه مشترک در اینباره برسیم. چون چیزی که واضحه همگی نیتمون خیره و قصدمون کمک به طرف مقابله. اینجوری کمک میشه به همه که بدونیم دیگران رو تو راهنمایی هامون به چه سمت سوق بدیم.
هرچند که من معتقدم یه نسخه رو نمی شه برای همه یکسان پیچید.
می ترسم اگه تاپیک جداگانه باز شه، سریع منتقل شه به بخش گفتگوی آزاد. ولی شاید اینجا مدیرا خبردار نشن. (از مدیرا خواهش دارم این یه تیکه رو نخونن)







)


چشماشو بسته و میک می زنه ... آخ! چه لحظاتی رو داری از دست می دی بانو! ...
علاقه مندی ها (Bookmarks)