یه لیست معیار بنویسی به نظرم خیلی بهتره
مثلا یه همسایه داشتیم به ننش گفته بود دختر خیلی سفید و بور و چشم آبی میخواد
یه 15 سالی گشتن و همه بورها رو دیدن و. پسندنشد آخرش یه دختره خانم سبزه پولدار رو پسندیدن![]()
تشکرشده 552 در 282 پست
یه لیست معیار بنویسی به نظرم خیلی بهتره
مثلا یه همسایه داشتیم به ننش گفته بود دختر خیلی سفید و بور و چشم آبی میخواد
یه 15 سالی گشتن و همه بورها رو دیدن و. پسندنشد آخرش یه دختره خانم سبزه پولدار رو پسندیدن![]()
Mvaz (یکشنبه 27 تیر 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام ، پوه من فکر میکردم الهه شوخی می کنه که کرونا گرفته در هر حال خدا رو شکر که حالش خوبه . سلام منو برسون بهش. راستی حال خودت چطوره خوبی؟
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
سلام.
حالتون چطوره؟ کم پیدا بودید مدتی. انشالله که خوب باشید.
چشم. سلامت باشید. بزرگیتونو میرسونم.
بچه که بودیم، یه بار پنجره ماشین باز مونده بود و یه گربه رفته بود نو ماشین. بعد بابام که اتفاقی رفته بود سمت ماشین، گربه ترسیده بود و هی از این ور ماشین میرفت اونور و خودشو میزد به این ور و اونور و راه خروج رو پیدا نمیکرد... این روزا حال همون گربه رو دارم.
.
.
.
امروز سایر همکلاسی هام آزمون جامع داده بودن. البته عملا من آزمون دادم نه اونا.... گاهی خودمم نمیفهمم چرا با اینکه اینقدر لجم میگیره که چرا کسانی که ابتدایی ترین اطلاعات علمی رو ندارن و فقط با تقلب محض پیش اومده اند، ولی وقتی هم ازم کمک میخوان نمیدونم رودربایستی یا دلسوزی، که بهشون کمک میکنم.... و نمیدونم مراقبا کجا بودن که اینا میتونستن آنلاین باشن و سوالا رو بفرستن و از من راهنمایی بگیرن.
خداییش اگه من دانشجو هستم و اینا هم دانشجو و البته شاغل هم هستن، حیف من که موندم تو این مملکت!
ویرایش توسط Pooh : دوشنبه 28 تیر 00 در ساعت 01:45
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام پوه ، الحمدالله سلامت باشید ، درکتون می کنم . ان شاءالله حال دلتون خوب و عالی بشه![]()
Pooh (سه شنبه 29 تیر 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 29 تیر 00)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
سلام اعضای خوب همدردی
خوبین؟
امروز متوجه شدم اختلال هایپرسومنولنس دارم. خیلی باکلاسه، نیست؟
نمی دونم درمانش کنم یا نگهش دارم، حیفه، تا حالا چنین اختلال شیکی نداشتم.
شمیم الزهرا تولد دخترت مبارک باشهحالت چطوره؟ زندگیت چطور می گذره؟
Mvaz (دوشنبه 28 تیر 00), فکور (سه شنبه 29 تیر 00), شمیم الزهرا (دوشنبه 28 تیر 00)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
Mvaz (دوشنبه 28 تیر 00), میشل (دوشنبه 28 تیر 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 29 تیر 00)
تشکرشده 6,911 در 1,649 پست
آره خیلی :)
شما چطوری؟ به چیا فکر می کنی؟ روزا رو چطور می گذرونی؟
فکور (سه شنبه 29 تیر 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 29 تیر 00)
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام میشل نازنین
اسمتودیدم خیلی خوشحال شدم ووقتی اسم خودمو تو پستت دیدم دوق کردم
از خودت بگو خیلی وقته خبری نداریم ازت. سرکار میری؟ ارتباطت با همسرت چطور شد؟ شما قصد نی نی ندارین؟
ممنونم از تبریکت دوستم. دیگه زندگی من عین سینوسه. هرچند روز اروم که میگذره بعدش یک طوفانی به پامیشه باز میره تو ارامش...
نمیدونم چه حالی داره همسرم، سنمون داره میره بالا هنوزم دقت میکنه کی بهش چی گفت، من چی گفتم من چی کردم....
منکه واقعا حالشو ندارم از کسی دیگه اصلا ناراحت بشم چه برسه به اینکه بابتش داد و قال و چتد ساعت دعوا کنم...
دلم میسوزه چقدر الکی الکی حال ما بد میشه. دختر و پسرمم این وسط بی گناه آزار میبینن...
دیگه کاری که از من جز انجام وظیفه خودم که ساخته نیست.از خدا میخوام تربیت این دو طفل معصوم و هدایتشون...
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام ، میشل برید دکتر و یه چکاپ بدید ، کم خونی ، تیرویید ، قند و... شما بدون اختلال هم با کلاسی خواهر :)
شمیم الزهرا تبریک میگم خداوند نگهدار فرزندانت باشه ان شاءالله خدا بهت قوت ، تحمل بالا و ارامش بده![]()
Mvaz (سه شنبه 29 تیر 00), فکور (سه شنبه 29 تیر 00), میشل (سه شنبه 29 تیر 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 29 تیر 00)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
دوباره سلام
میشل جان من خدا رو شکر خوبم بدک نیستم
خیلی سرم از کارهام شلوغ هست این روزها و دیگه جای زیادی برای فکر و خیال ندارم خدا رو شکر
فقط این کرونا برام این نتیجه رو آورد که آدم باید یه خونه هر چند کوچولو تو یه شهر ساحلی داشته باشه که حداقل وقتی دنیا انقدر ناملایم شد و نتونستی با کسی رفت و آمد کنی بری به اون خونه و بین اونجا و دریا ، رفت و آمد کنی و از دریا انرژی مثبت و آرامش بگیری
به نظرم حضور ویروس در جامعه باعث شده هر کس به درجه ای از افسردگی برسه حالا یکی کمتر یکی بیشتر، شاید علت پرخوابی و این سندرم های با کلاس همون افسردگی کوچولو باشه
شمیم جان دو تا بچه داری؟ من فکر می کردم یک بچه داری. اگر تازه به دنیا اومده قدمش مبارک![]()
میشل (سه شنبه 29 تیر 00), شمیم الزهرا (سه شنبه 29 تیر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)