به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 16 از 45 نخستنخست ... 6789101112131415161718192021222324252636 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 151 تا 160 , از مجموع 449
  1. #151
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها

    فرد احساساتی هستم و میگم توقعی از کسی ندارم ولی فکر میکنم انسانی هستم که با کوچکترین رفتار ناشایست فرد مقابلم بهم میریزم ... هر کسی باشه ...خب این هم توقع به حساب میاد .

    .



    سلام

    خیلی خوبه در پی آنالیز خودتون و توسعه خودتون هستید
    همه باید این گونه باشیم
    این خیلی خوبه خانم 7
    ان شالله ما هم مثل شما اینگونه باشیم و در پی توسعه خودمون .


    یه بحث هست اینکه آدم نباید با رفتار ناشایست دیگران منفعل باشه ..بلکه باید در صورت لازم تذکر هم بده و این خوبه
    ولی یه مسائلی هست باید دقت کنیم ،،
    بعضی موقع ها انتظارات ماها از دیگران میره بالا ،،، که با هر نسیمی به هم می ریزیم ،،خب این خوب نیست و باید کار بشه ( شاید برا همه پیش بیاد )
    هر چی بتونیم انتظارات خودمون را از دیگران کم تر کنیم ، کم تر بهم می ریزیم ،،،
    در واقع توقع نداشته باشیم همه چی در حد کمال ، خوب باشه ( مقوله کمال گرایی ) ، چون واقعا دنیا این جوری نیست ( همه چی طبق میل و استاندارد های ما شاید نباشه )
    مثلا امروز تو سر کار - فردا تو فروشگاه - دو روز بعد با رئیسمون - 5 روز بعد با همسرمون و .... اتفاق و مسیرهای مختلف وجود داره و این ما هستیم که باید از درون قوی تر باشیم .
    ما انسانها می بایست کار کنیم هممون ،، ته نداره ،،می تونیم همه از دیروزمون بهتر بشیم .



    یه مطلب کلی بگم در این خصوص از فرمایشات آقای مدیر


    یک فرد زوردنج مانند دزدگیری هست که حساسیتش زیادی بالاست و با وزیدن هر نسیمی آژیر می کشد.
    هیچ نسیمی دزد نیست، این دزدگیر هست که باید حساسیتش کاهش پیدا کند.
    فرد زودرنج به خاطر باورهای غیر منطقی و صرفاً احساسی که از رفتار دیگران دارد، اکثراً دیگران را بد می فهمد .
    فرد زودرنج مثل گیرنده تلویزیونی هست که آنتن او خراب است و تصویر هر شبکه ای را ناواضح ، مبهم و درهم می گیرد.
    فرد زودرنج مانند گیرنده ایست که پیامهای دیگران را اشتباه دریافت کرده یا تفسیر می کند.



    شاید هر نسیمی ایراد نباشه و خطا از ما باشه ،،،
    خیلی از زندگی های زناشویی یا حتی دعواهای خانوادگی که باعث اتفاقات خیلی بد شده ( حتی فوتی ) بعضا به خاطر همین مسائل هست ،،
    عدم کنترل خشم - زودرنجی - قضاوت اشتباه و سریع - تصمیمات هیجانی و ...




    موفق باشی خانم 7


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 28 خرداد 99 در ساعت 14:49

  2. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  3. #152
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعا از این که مادرتون فیلم ها را پاک کرده و به شما گفتند ، بهتره بریزم دور تا شما دانلود کنید ، دستاتون لرزیده و دلتون شکسته ؟
    سوئیچ سفینه پیکان را دارید دیگه
    امروز شهادت هست ..دست و بالم بسته هست تو مسائل سفینه پیکان .



    خب مادر گرامی عصبانی شدند یه چیزی گفتند ( شاید به خاطر اینکه بهشون نگفتید ، ناراحت شدند )
    خب ناراحتی نداره دیگه
    آدم تو عصبانیت حواسش نیست یه چیزهایی میگه
    تازه مادر گرامی هم خودشون آگاه شدند یه خورده تند رفتند ..از دلتون هم در آوردند ،، این خوبه که ، مادر خوب و مهربانی دارید ،،
    یه فکر را اگه گسترش بدی ( د رجهت منفی ) و خودت را قربانی ببینی ....اذیت میشی .


    پست قبلی را وقت کردید بررسی کنید .



    پیشنهاد من اینکه :
    بسته های نا محدود ساعتی مثلا 5 تا 8 صبح را بگیرید ...اون موقع دانلود کنید




    .......................


    یه چیزی هم بگم ، اینکه مسائل را میگید اینجا خیلی خوبه ،،
    همین که مسائل خودتون را می تونید باز کنید و بگید خیلی خوبه
    یه حسن هست و ایراد هم نیست
    برا همه ما ها پیش می یاد .


    سعی کردم در حد خودم یه مطالبی بگم
    دیگه ببخشید




    خب برم ببینم تو هند و چین چه خبره ،،
    فرصت و توفیق بشه می یام و استفاده می کنیم از مطالب دوستان و تاپیک صندلی داغ
    حق یارتون


    ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 28 خرداد 99 در ساعت 16:25

  4. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99), الهه زیبایی ها (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  5. #153
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    ای وای عزیزم بیا بغلم خب حالا .... مامان منم از صبح تا شب همین مدلاست...
    اووووووه برات بگم چه کاراها میکنه...نمیدونم بگم یا نه...اخه.چونه ام هم گرم شه دیگه باید تا فردا صبح به خوندن ادامه بدین
    ولی حالا گریه بکن اشکال نداره حلوشو نگیر...

    اقا ی کرای این جریان سفینه تون چیه؟؟ تو اون فضا دخترهایی که تند تند ابغوره میگیرن رو راه میدن؟؟؟ منو سون بریم هی بشینیم گریه کنیم از دست مامانامون.....ای بابا مامانن دیگه...خدا که نیستن

    من مامانم و تعریف کنم صبح تا شب چی کارها میکنه تو خونه.... باز مادر شما خودش اهل گوشی و نت....فرض کن مادر من اهلش نیست....بعد میاد میبینه هرکی ی موبایل کرفته دستش سرش تو گوشیه....وای خدا نصیب نکنه بیچارمون میکنه دیگه حالا مگه ول میکنه
    خوبی الان ؟؟؟

  6. 2 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  7. #154
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    مادره، چیز خاصی نیست. از سر دلسوزی یه حرفی زدن. مادره دیگه مادر. چجوری بگم. سر صبحت رو باهاشون باز کنین. به نظرم چیز خاصی نبوده. دلتونو بزرگ کنین، اینقدر بزرگ کنین که با این حرفا بهم نریزین. مادرام اینقدر مهربونن که مطمئنم شما سر صحبت رو باز کنین، سریع شما رو در آغوش خواهند گرفت.

    مادرا منبع عشق و مهربانی و دلسوزین. این یه اصل هست توی کل دنیا...

  8. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  9. #155
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    مادر ادم اینطوری برخورد کنه....‌اره بابا اینطوری برخورد میکنه چرا نکنه؟؟
    تازه فردا پس فردا هم آقاتون قراره اینطوری برخورد کنه....یکم از آبغوره هاتو نگه دار برای اون موقع

    الان ی نکته هست اینجا
    وقتی گفتن بریم برات فلان چیزو بخریم باید بگی باشه همین الان.فوووووری بلند میشی
    بریم خرید..
    ..این نکته خیلی کاربردیه بعدها هم به دردت میخوره....


    مامان من که بعدش نمیاد بگه بریم خرید....سون میشه برای منم ی جیزی بخرین...
    اینجا که د مدیر آو همدردی هم جایزه نداد..تو به من ی جایزه بده من ناکام از دنیا نرم....ی وقت دیدی با این سفینه اقای کرای رفتیم مفقود الاثر شدیم

    من دیگه شب نیستم بیا الان بگو که خوبی
    ویرایش توسط الهه زیبایی ها : چهارشنبه 28 خرداد 99 در ساعت 16:42

  10. 3 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 28 خرداد 99), miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  11. #156
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چرا بی اجازه استفاده کردید از اینترنت مامانتون
    شاید دلش می‌خواست خودش و پدرتون یه فیلمی آنلاین تماشا کنند
    بچه ها هم بچه های قدیم مادر بچه رو درک نمیکنه بچه مادرو درک نمیکنه.
    ما جلوی مادرمون پامون دراز نمی‌کردیم
    باباتون چیزی بهت نگفتن
    :))))))))
    ویرایش توسط خادم رضا : چهارشنبه 28 خرداد 99 در ساعت 17:22

  12. کاربر روبرو از پست مفید خادم رضا تشکرکرده است .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  13. #157
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خادم رضا نمایش پست ها
    چرا بی اجازه استفاده کردید از اینترنت مامانتون
    شاید دلش می‌خواست خودش و پدرتون یه فیلمی آنلاین تماشا کنند
    بچه ها هم بچه های قدیم مادر بچه رو درک نمیکنه بچه مادرو درک نمیکنه.
    ما جلوی مادرمون پامون دراز نمی‌کردیم
    باباتون چیزی بهت نگفتن
    :))))))))
    ممنونم خادم رضا ...میگم حداقل نمک روی زخمم نپاش...

    منم هیچ وقت بی احترامی به پدر و مادرم نمیکنم ... بابام چیزی نمیگفت .... میخواست منو ساکت کنه چون جوش میخوردم ... جلوی بابام نمیتونم کلا ناراحت بشم ...از سرو صدا خوشش نمیاد ...

    بابام ایرادگیره ...بخاطر همین زیاد در جریان کارهام قرارش نمیدم ..حتی گریه کردنام ...چون اصلا دلتنگی و غصه رو درک نمیکنن ... چی بگم بچه ها ...
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  14. کاربر روبرو از پست مفید miss seven تشکرکرده است .

    gholam1234 (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  15. #158
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    غصه نخورین، این صحبتها توی همه خانواده ها هست. همه آدما نیاز مبرم به مهر مادری دارن، در هر سن و سالی. اگه صما رابطتون شکراب بشه، خب به کی میخاین پناه ببرین. آعوش مادر، فک میکنم برای دخترا اخرین مامن هست. ماها پسرا که یه مقدار مغرورتریم، البته من اینجوریم تعمیم ندم باز مشکلساز بشه، باز هم در پس زمینمون از لحاظ روحی نیاز داریم به حمایت مادر. شاید بیان نکنیم مثه دخترا، ولی چنین حس در ما هم است. این روزا میگذره و رابطتون بهتر میشه. اتفاقا اگه خوب مدیریت بشه، باعث‌میشه روابطتون مستحکمتر بشه

  16. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  17. #159
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام
    غلام 1234 انصافی عجب حرفی زدی خیلی خوشم اومد، گفتی که انسان باید با خودش صادق باشه.
    نکنه از شاگردای دکتر دینانی هستی؟
    اخه ایشان میگه انسان باید با خودش صادق باشه، فرعون به خودش دروغ گفت که خداست، در نهایت در دریا به اراده خداوند غرق شد.




    راستی اگر تو و زونیام هر کدوم از سفر با کرای انصراف دادین من حاضرم این وظیفه رو به عهده بگیرم.
    اینقدر کرای رو سوال پیچ میکنم که تو همون فضا نیست و نابودم میکنه.




    استاد کرای من خودم اگر بلد بودم که نمیپرسیدم انس+جن مساوی با چیه؟
    ولی تو قرآن که از ثقلین نام برده. تو لغت ثقلین به جمع دو چیز با ارزش میگن مثل حدیث ثقلین ( جمع قران و عترت) حالا تو سوال اینجاست جن چه ویژگی داره، تو داستان حضرت سلیمان جن مسخر بوده، چه طور اینا با هم جمع شدن؟ قران و پیامبر برای اونها هم بوده؟ خلاصه سوال زیاده یه پهلوانی بیاد جواب بده

  18. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 28 خرداد 99), miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99)

  19. #160
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    اهای هموردیها، کجایین بابا؟ بریزین وسط ببینیم چه خبره؟


    Mvaz
    CRY Scream
    Scarface
    سح بهاری
    سون
    الهه زیباییها
    چخبر؟؟؟؟

    - - - Updated - - -

    یه چیزی توی این همدردی یاد گرفتم. حالا پستش رو یادم نیست کجا بود، گفته بود که لزومی نداره جواب بدی به هر صحبتی، لزومی نداره به هر صحبتی واکنش نشون بدی. اتفاقا وقتی این قضیه مهم میشه که بدونی خیلی آدمای دور و برت میخان بهت بگن که خودشون درست میگن و تو اشتباه میکنی. خب چرا بحث میکنی باهاشون، اقا شما درست میگی!!!

    سخته انصافی اینقدر ریلکس بگی اقا شما درست میگی، حق با شماس. ولی من امروز موفق شدم این کارو انجام بدم. دیدم طرف با اسلحه پر اومده، چند تا همراه هم با خودش اورده، حالا سر یه موضوع سیاسی میخاست بحث کنه. منم گبتم حق با شماس. من اشتباه میکنم. تموم شد رفت. اعصابمم راحت راحت الان...

    - - - Updated - - -

    Mvaz عزیز، اخه یه نگاه کوچیک به اطرافمون بندازیم. پره از آدمایی که سر خودشون مدام دارن شیره میمالن. حواسشونم نیست. پستهای سون رو اگه نگاه بندازی، قشنگ میبینی این بشر قشنگ با روحیات و وجودش رو راست رو راسته. هیچ پیچیدگی نیست این وسط. نمیدونم شاید من ددارم اشتباه میکنم ...

  20. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 28 خرداد 99), Mvaz (چهارشنبه 28 خرداد 99)


 
صفحه 16 از 45 نخستنخست ... 6789101112131415161718192021222324252636 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.