به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 155 از 193 نخستنخست ... 55105115125135145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165175185 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,541 تا 1,550 , از مجموع 1928
  1. #1541
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    مادرم رو خیلی دوست دارم، ولی اونقدر کم رو هستم که همینم نمیتونم بهش بگم، اینقدر بی اعصابم که یه چیزی میگه، سریع از کوره در میرم. اینقدر بی سیاست هستم که نمیتونم یه لبخندی براش بزنم و دلش رو خوش کنم. فقط دلم خوشه که تو دلم مادرمو دوست دارم...


    همین چهار پنج روز پیش‌بود، یه چیز کوچیک گفت. منم از کوره در رفته و بهش گفتم هیچ وقت بفکر خودت نبودی (با لحن بلند)، مادرمام حساس! ، سریع ناراحت میشه. ای من به قربون اون قیافه نازنینت. . . چرا اینجوری میکنی آخه، میدونی که عقل درست حسابی ندارم ....


    باز اون قدر دلم کوچیک هست که نمیتونم گوشی رو بردارم یه زنگی بزنم، بگم اشتباه کردم، طاقت یه لحظه فکر کردن به اینکه از من ناراحت باشی رو ندارم...

  2. 6 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 03 خرداد 00), Pooh (چهارشنبه 05 خرداد 00), tavalode arezoo (چهارشنبه 12 خرداد 00), فرزانه 123 (جمعه 07 خرداد 00), سحر بهاری (سه شنبه 04 خرداد 00), طنین باران (یکشنبه 02 خرداد 00)

  3. #1542
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    مادرم رو خیلی دوست دارم، ولی اونقدر کم رو هستم که همینم نمیتونم بهش بگم، اینقدر بی اعصابم که یه چیزی میگه، سریع از کوره در میرم. اینقدر بی سیاست هستم که نمیتونم یه لبخندی براش بزنم و دلش رو خوش کنم. فقط دلم خوشه که تو دلم مادرمو دوست دارم...


    همین چهار پنج روز پیش‌بود، یه چیز کوچیک گفت. منم از کوره در رفته و بهش گفتم هیچ وقت بفکر خودت نبودی (با لحن بلند)، مادرمام حساس! ، سریع ناراحت میشه. ای من به قربون اون قیافه نازنینت. . . چرا اینجوری میکنی آخه، میدونی که عقل درست حسابی ندارم ....


    باز اون قدر دلم کوچیک هست که نمیتونم گوشی رو بردارم یه زنگی بزنم، بگم اشتباه کردم، طاقت یه لحظه فکر کردن به اینکه از من ناراحت باشی رو ندارم...

    سلام ، یک بار هم که شده شجاعت به خرج بدید و خجالت نکشید دستان و پیشانی مادر رو ببوسید کم کم براتون عادی میشه و دیگه خجالت نمی کشید
    هم ثواب می کنید هم مادرتون خوشحال میشند و هم خودتون حس خوبی دریافت می کنید نگید نمی تونم که من میدونم شما میتونید امتحان کنید حتما
    اللهم عجل لولیک الفرج

  4. 2 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 03 خرداد 00), Pooh (چهارشنبه 05 خرداد 00)

  5. #1543
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام آقا غلام

    عصبانیت و کم تحملی و کم صبری مسائلی هستن که بهتره ریشه یابی کنی و در موردشون بیشتر بررسی کنی،

    همه آدما ها مثل پدر و مادر نیستن که هر چی بهشون بگی، باز رابطه هامون مثل اول باشه، یه جا این عصبانیت ها کار دست آدم میده ( منظورم در این دنیا هست)

    از طرفی نگاه محبت آمیز به چهره والدین( بدون اینکه اونا بفهمند) کلی اثر مثبت داره، چه برسه به اینکه محبت علنی بهشون بکنی و یا دستشون رو ببوسی،

    آدمهایی رو میشناسم که به خاطر مادر و پدرشون، از زندگی شخصی خودشون زدن و تمام وقت خودشون رو صرف اونها کردند.

    ---------

    ان شاالله مدارس که باز شد، یه بار برو جلو درب مدرسه، ببین مادرها با چه شوقی و هر روز بچه ها رو می رسونند مدرسه.

    یا پدر و ها مادر هایی که صبح های از شدت خواب آلودگی همش می خوان یه جا بخوابند، وقتی دلیل کم خوابی اشون رو می پرسی، بدون استثنا می گن بچه دیشب بد خواب شده بود، یا مریض شده بود یا کار خرابی کرده بود، یا گرسنه اش بود و مجبور شدیم بیدار بمونیم،

    و هزار تا محبت دیگه از والدین که هر چه بگیم باز کم گفتیم،

    حالا در مقابل این همه محبت ما بعضی موقع ها ( خودم رو میگم بیشتر) حتی حاضر نیستیم از خودمون بگذریم و در مقابل حرف اونها بگیم تو راست می گی، داد می زنیم و از موضع خودمون دفاع می کنیم، می گیم همون که من فکر می کنم درسته،

    ولی آقا غلام بهت تبریک می گم که این چنین در دلت به فکر مادرت هستی، قدرش رو بدون و سعی کن تقویتش کنی،

    من جای تو بودم می گفتم مادرم به خاطر من جوانی اش رو داده، من یکبار غرورم رو می دم، بهش زنگ می زنم فقط می گم حالت چه طوره زنگ زدم فقط حالت رو بپرسم، اگر تونستم بیشتر غرورم رو بگذارم زیر پام که بیشتر حرف محبت آمیز میزنم.

  6. 4 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    Pooh (چهارشنبه 05 خرداد 00), فرزانه 123 (جمعه 07 خرداد 00), سحر بهاری (سه شنبه 04 خرداد 00), طنین باران (شنبه 08 خرداد 00)

  7. #1544
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    مادرم رو خیلی دوست دارم، ولی اونقدر کم رو هستم که همینم نمیتونم بهش بگم، اینقدر بی اعصابم که یه چیزی میگه، سریع از کوره در میرم. اینقدر بی سیاست هستم که نمیتونم یه لبخندی براش بزنم و دلش رو خوش کنم. فقط دلم خوشه که تو دلم مادرمو دوست دارم...


    همین چهار پنج روز پیش‌بود، یه چیز کوچیک گفت. منم از کوره در رفته و بهش گفتم هیچ وقت بفکر خودت نبودی (با لحن بلند)، مادرمام حساس! ، سریع ناراحت میشه. ای من به قربون اون قیافه نازنینت. . . چرا اینجوری میکنی آخه، میدونی که عقل درست حسابی ندارم ....


    باز اون قدر دلم کوچیک هست که نمیتونم گوشی رو بردارم یه زنگی بزنم، بگم اشتباه کردم، طاقت یه لحظه فکر کردن به اینکه از من ناراحت باشی رو ندارم...
    سلام.
    آقا غلام، اگر بدونید الان من چه حسرت بزرگی روی دلمه که کاش کاش کاش میشد یه بار دیگه مامانمو ببینم و بغل کنم، یه بار دیگه صداشو بشنوم، یه بار دیگه اسممو از زبون مامانم بشنوم و خیلییی حسرتهای دیگه.

    بزرگترینش ، حسرت اینکه ای کاش من فلان روز عصبانی نشده بودم و بداخلاقی نکرده بودم با مامان. اقا غلام نمیتونم توصیف کنم همین یه حسرت داره چجوری میسوزونه وجودمو.


    میدونید چیه؟ یه مادر بهتر از هر کسی بچشو میشناسه. میدونه تک تک حرکات و حالت های فرزندش، معنیش چیه. مطمین باشید مادرتون میدونه شما این حرف رو از روی دلسوزی گفته اید. و اگر رنجیده باشه میبخشه. حتی بدون عذرخواهی و ابراز محبت شما هم میبخشه. ولی اگر عذرخواهی کنید و ابراز محبت کنید، اون رنجش نه تنها حذف میشه که به جاش یه گل لطیف و زیبا توی قلبش باز میشه...

  8. 7 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (چهارشنبه 05 خرداد 00), Mvaz (چهارشنبه 05 خرداد 00), tavalode arezoo (چهارشنبه 12 خرداد 00), فرزانه 123 (جمعه 07 خرداد 00), افسونگر (جمعه 07 خرداد 00), سحر بهاری (چهارشنبه 05 خرداد 00), طنین باران (شنبه 08 خرداد 00)

  9. #1545
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام خدمت همه عزیزان
    آقا غلام حتما می تونین.
    پله پله پیش برین تا مقاومتتون کم بشه، یه قدم کوچیک برداریم تا کم کم قدم های بزرگتر برای شما راحت بشه.
    تغییرات اساسی که در انسان بوجود می آید از یه نارضایتی عمیق از عملکرد خود نشأت می گیره.

  10. 4 کاربر از پست مفید Eram تشکرکرده اند .

    Mvaz (جمعه 07 خرداد 00), فرزانه 123 (جمعه 07 خرداد 00), سحر بهاری (جمعه 07 خرداد 00), طنین باران (شنبه 08 خرداد 00)

  11. #1546
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    سلام.
    آقا غلام، اگر بدونید الان من چه حسرت بزرگی روی دلمه که کاش کاش کاش میشد یه بار دیگه مامانمو ببینم و بغل کنم، یه بار دیگه صداشو بشنوم، یه بار دیگه اسممو از زبون مامانم بشنوم و خیلییی حسرتهای دیگه.

    بزرگترینش ، حسرت اینکه ای کاش من فلان روز عصبانی نشده بودم و بداخلاقی نکرده بودم با مامان. اقا غلام نمیتونم توصیف کنم همین یه حسرت داره چجوری میسوزونه وجودمو.


    میدونید چیه؟ یه مادر بهتر از هر کسی بچشو میشناسه. میدونه تک تک حرکات و حالت های فرزندش، معنیش چیه. مطمین باشید مادرتون میدونه شما این حرف رو از روی دلسوزی گفته اید. و اگر رنجیده باشه میبخشه. حتی بدون عذرخواهی و ابراز محبت شما هم میبخشه. ولی اگر عذرخواهی کنید و ابراز محبت کنید، اون رنجش نه تنها حذف میشه که به جاش یه گل لطیف و زیبا توی قلبش باز میشه...
    عزیز دلم...
    خدا رحمت کنه مادرت رو چقدر زیبا گفتی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  12. 3 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    Mvaz (شنبه 08 خرداد 00), Pooh (سه شنبه 11 خرداد 00), افسونگر (دوشنبه 10 خرداد 00)

  13. #1547
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    عزیز دلم...
    خدا رحمت کنه مادرت رو چقدر زیبا گفتی
    سلام.
    خیلی ممنونم از لطفتون خانم طنین بارانی. انشالله همیشه سلامت باشید و در کنار عزیزانتون شاد باشید.

    _---------------------------------------------------------------------------

    چقدر بعضی اعضا کم پیدا شدن. امیدوارم هر جا هستن خوش و سلامت باشن. خانم wisdom, آی تک، خانم بی نهایت، خانم میشل، فرشته مهربان، پاییزه، esm, خانم تبسم آسمانی، آقا هادی، آقا حامد و ....

    امیدوارم بیان و سر بزنن و از حال خودشون خبری بدن.

    ویرایش توسط Pooh : سه شنبه 11 خرداد 00 در ساعت 04:15

  14. 3 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (سه شنبه 11 خرداد 00), Mvaz (سه شنبه 11 خرداد 00), افسونگر (سه شنبه 11 خرداد 00)

  15. #1548
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    من به نیابت از همه اومدم که یه سلامی بگم. حالتون چطوره؟؟؟ اوضاعب وفق مراده؟ واکسن نزدین؟؟؟

  16. 2 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Pooh (چهارشنبه 12 خرداد 00), tavalode arezoo (چهارشنبه 12 خرداد 00)

  17. #1549
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    سلام اقا غلام.
    من واکسن نزدم. ولی بابا و یکی از برادرام و هر دو خواهرم زدن. همشون تایکی دو روز یکم تب و لرز و بدن درد داشتن ولی بعد خوب شدن.

    امیدوارم زودتر همه واکسن بزنن.

    الهه، تو چی؟ واکسن زدی؟ کجایی کم پیدایی؟ راستی برای تو ایمیل نیومده؟
    .
    .
    .
    خوشحالم که رفتم مادربزرگم رو دیدم. خیلی دلم میخواد بیاریمش اینجا پیش خودمون. به خصوص که مامان هم قصد داشت بیاردش پیش خودمون. ولی راستش از مسئولیت‌هاش هم میترسم.

    یه مقاله دو ماهه میخوام بنویسم، عملا خودمو کشتم. یعنی این ترس و وسواس من برای. اینکه کاری که تحویل میدم بی عیب باشه، پوست روان منو کنده. بارها متنش رو تغییرداده ام و هنوز حس میکنم دلچسبم نیست.

    خدا اخر و عاقبتم رو به خیر کنه.

  18. کاربر روبرو از پست مفید Pooh تشکرکرده است .

    Mvaz (چهارشنبه 12 خرداد 00)

  19. #1550
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 07:36]
    تاریخ عضویت
    1394-10-27
    نوشته ها
    436
    امتیاز
    18,255
    سطح
    85
    Points: 18,255, Level: 85
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    1,913

    تشکرشده 953 در 325 پست

    Rep Power
    101
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    من به نیابت از همه اومدم که یه سلامی بگم. حالتون چطوره؟؟؟ اوضاعب وفق مراده؟ واکسن نزدین؟؟؟
    سلاام آقاغلام.خیلی بده آدم اینقدر بدبین باشه ولی متاسفانه من هستم.واکسن نمیزنم،به عزیزانم هم توصیه کردم نزنن چه ابرانی چه خارجی.به هیچی اطمینان ندارم.ترجیح میدم پروتکلها رو رعایت کنم تا واکسن بزنم.
    فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا. إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
    خداوند دوبار تکرار کرده که یادمون نره بعد هر سختی آسانیست


 
صفحه 155 از 193 نخستنخست ... 55105115125135145146147148149150151152153154155156157158159160161162163164165175185 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.