سلام نادیا
تولدت مبارک
من ظاهرا دیر اومدم.
اما خیلی اشکال نداره چون مادرمان یک بار و ما هر ثانیه خودمان را به دنیا می آوریم.پس انسان در هر لحظه در حال متولد شدن است. پس من این لحظه تولدت را تبریک می گویم.
(به نظرم توجیه دلچسبی بود)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام نادیا
تولدت مبارک
من ظاهرا دیر اومدم.
اما خیلی اشکال نداره چون مادرمان یک بار و ما هر ثانیه خودمان را به دنیا می آوریم.پس انسان در هر لحظه در حال متولد شدن است. پس من این لحظه تولدت را تبریک می گویم.
(به نظرم توجیه دلچسبی بود)
مدیرهمدردی (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
من که دیگه دارم از خجالت آب می شم
خواهرهای خوب و نازنینم یک دنیا سپاس به خاطر این همه لطف و محبتتون
آقای مدیر از شما هم تشکر می کنم واقعا لطف کردید![]()
توجیهتون هم خیلی دلچسب بود:P
.
تشکرشده 498 در 242 پست
سلام نادیا جون
تولدت مبارک
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 29 در 17 پست
ناديا عزيز تولدت مبارك از طرف من هم كيك بخور
mosavi (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
ممنون از لطفت
ولی ببخشید ...
کیک تموم شد چون دو روز پیش تولدم بود :P
تشکرشده 1,965 در 675 پست
ناديا خانم ببخشيد من هم با دو روز تأخيير تولدتون رو تبريك ميگم
erfan25 (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 537 در 283 پست
كلاغه ميگه با قار قار
خبر خبر خبـــــــــــــر دار
تولد تولد بزن به در يا ديوار
اين كوچولوي خندون
كه ناز داره فراوون
يك روزي مثل امروز
دنيا آمد بي دندون
آقاي سنگ تراشان تولد پاره تنتون فرزند دلبندتون كه نمي دونم پسر يا دختره و اسمش چيه باعث شده زندگيتون شاد بشه مبارك![]()
زیبا. (چهارشنبه 25 اردیبهشت 87)
تشکرشده 239 در 119 پست
آقای سنگ تراشان
من هم تولد دردانۀ عزیزتون رو تبریک می گم
امیدوارم سالیان سال در کنار پدر و مادر عزیز و مهربونش زندگی شاد و قشنگی داشته باشه.![]()
تشکرشده 29 در 17 پست
ناديا نگران نباش خودم كيك ميخرم از طرف دوست عزيزم مي خورم
ببخشيد ديگه اخه من تازه ديشب اين ليستو ديدم ان شاالله سال اينده جبران ميكنم
اقاي سنگ تراشان از طرف من هم تبريك ان شاالله داماديش يا عروسيش
تشکرشده 29 در 17 پست
سلام دوستان اگه كسي زحمت بگشه وليست تمام تاريخ تولد هارو تو يك پست قرار بده خيلي عالي مي شد البته ببخشيد كه خودم اين كارو انجام ندادم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)