به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 162

Threaded View

  1. #1
    عضو فعال آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    من دچار نادرترین نوع سرطان شدم

    سلام دوستان عزیزم
    کم و بیش من رو میشناسید...یه زن رنج کشیده که از اول انگار خدای مهربون پایه زندگی من رو به روی سختی و مشکلات گذاشته.کلا سخت گدشت بهم.کودکی...نوجووونی...جوانی و الان که 28 سالمه.....ناشکر نیستم.اما این همه گرفتاری مگه میشه یک نفر با خودش بکشه؟؟؟ مگه این شونه های من چقدر توان دارن؟
    7 الی 8 سال پیش یه ازدواج سنتی باعث شد بی نهایت عذاب بکشم.شب ها و روزهام با مردی سر شد که نمیشد حتی بهش گفت انسان...هر بلایی که بلد بود خودش و خانوادش سر من اوردن و خلاصه جدا شدم.در همون شب ها و روزها یواشکی درس میخوندم (چون اون اقا مخالف درس بود) و من شرط کرده بودم که میخوام ادامه تحصیل بدم و ایشون زمان عقد قبول کرد اما بعده ازدواج و زد زیر حرفش.منم با اینکه رتبه ارشدم در کنکور سراسری تک رقمی شد ولش کردم..به محض اینکه ازش جدا شدم دوباره درس خوندم و ارشدم رو دانشگاه تهران قبول شدم و دکترا رو هم با رتبه 7 همون دانشگاه.الان دانشجوی دکترا و مدرس دانشگاهم.....نمیخوام سرتون رو درد بیاررم.
    من یه شناگر ماهرم.رکوردم تو استان تکه و عضو تیم ملی بودم ولی خب چون در این رشته زیاد جای رشد نداریم منم تا سطح کشوری رفتم و مثه بقیه شناگرا رفتیم سراغ ناجی گری و مربیگری.چند وقتی بود میدیدم خیلی خون دماغ میشم.دیگه نمیتونستم شنا کنم و دچار افت فشار میشدم.وزنم شروع به کم شدن کرد.تا رفتم یه ازمایش دادم و دیدم پلاکت هام تقریبا در افتضاح ترین وضع موجود هستن.اون روزی که رفتم جواب بگیرم دیدم مسئولای اونجا پچ پچ میکنن.یکیشون سنمو پرسید.یکیشونم گفت همراه داری؟یکیشونم گفت ازمایش خودته؟چند سالته؟
    فهمیدم خبریه.....منم از همه جا بی خبر نشستم.دکتر ازمایشگاه اومد و گفت نشونه های خوبی نیست تو ازمایشت و ما تکرارش میکنیم برات.خلاصه ازمایش تکرار شد و نتیجه بهتر که نشد، بدترم شد.
    رفتم سراغ متخصص و بهم گفتن دچار نوع نادری از سرطان خون(سرطان مغز استخوان) شدی که همش ناشی از استرس ها یی که بهت وارد شده.چون نه زمینه ژنتیکی داشتم و نه ادمی بودم که رعایت نکنم و ...و جالب اینکه یهو این اتفاق در بدن من افتاد.
    حالا من یکسری شیمی درمانی هم گذروندم و هیچ جوابی نگرفتم که هیچ، بدترم شدم.
    پلاکت بهم تزریق میکنن اما بدنم پلاکت رو قبول نمیکنه و حساسیت نشون میده و بلافاصله خون دماغ میشم.گویا بدنم پلاکت ها رو بیگانه تشخیص میده و از بین میبیرتشون.به قول دکترم میگه این یه مورد بسیار نادره و از بین یک میلیون نفر یکی اینجوری میشه....
    دوستان عزیزم و همدردی های خوبم دوست نداشتم بنویسم براتون و ناراحتتون کنم اما امروز که دیگه از درمان دکترم نا امیدم کرد غیر مستقیم، احساس کردم یهو زیر پام خالی شد...واقعا احتیاج داشتم براتون بنویسم...
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  2. 31 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    Amirhossein96 (پنجشنبه 12 بهمن 96), ammin (چهارشنبه 08 آذر 96), dooo (شنبه 04 آذر 96), Glut.tiny (شنبه 04 آذر 96), lord.hamed (جمعه 06 بهمن 96), m.reza91 (یکشنبه 05 آذر 96), miss seven (یکشنبه 05 آذر 96), mohamad.reza164 (یکشنبه 05 آذر 96), nasimmng (یکشنبه 05 آذر 96), nazaninIT (شنبه 11 آذر 96), paiize (یکشنبه 05 آذر 96), Pooh (چهارشنبه 08 آذر 96), Quality (یکشنبه 15 بهمن 96), sanjab (شنبه 04 آذر 96), sia518 (سه شنبه 07 آذر 96), tavalode arezoo (شنبه 04 آذر 96), فکور (یکشنبه 05 آذر 96), نیلوفر:-) (شنبه 04 آذر 96), نادیا-7777 (یکشنبه 05 آذر 96), مدیرهمدردی (چهارشنبه 04 بهمن 96), آنیتا123 (شنبه 11 آذر 96), آنه ماری (یکشنبه 05 آذر 96), المای (یکشنبه 05 آذر 96), اثر راشومون (دوشنبه 06 آذر 96), بی نهایت (یکشنبه 05 آذر 96), بالهای صداقت (شنبه 11 آذر 96), بانوی آفتاب (جمعه 10 آذر 96), باران13 (یکشنبه 05 آذر 96), باغبان (چهارشنبه 04 بهمن 96), زن ایرانی (یکشنبه 05 آذر 96), شمیم الزهرا (سه شنبه 07 آذر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه نامشروع (موضوع فراگیر، راه حلی هست؟)
    توسط رامتین 777 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 اردیبهشت 97, 00:08
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 04:32
  3. شروع یک زندگی با شک و تردید؟
    توسط fariborz در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 91, 15:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.