شایدبعضی پسرهای کم سن وسال ازسرکنجکاوی هرصدسال یه بار یه مطلب مشکوکی سرچ کنن .. اما بوغ زدن واسه سرعت گیر..کاپوت بالازدن به جای پنچرگیری.. کارت بانک روبه جای کارت سوخت زدنو ..سرچ کردن طوماربه جای دوکلمه رو کجای دلم بذارم![]()
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
شایدبعضی پسرهای کم سن وسال ازسرکنجکاوی هرصدسال یه بار یه مطلب مشکوکی سرچ کنن .. اما بوغ زدن واسه سرعت گیر..کاپوت بالازدن به جای پنچرگیری.. کارت بانک روبه جای کارت سوخت زدنو ..سرچ کردن طوماربه جای دوکلمه رو کجای دلم بذارم![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), m.reza91 (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ammin (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 30 آبان 93), رزا (جمعه 30 آبان 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
ammin (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), دختر بیخیال (جمعه 30 آبان 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
جماعت رجال صاف وصادق هستن اگه فکریه خبط کوچیک هم کنن سریع به زبون میارن همه فکرمیکنن این موجودات دوس داشتنی خط قرمز زیاد دارن !ولی دخترها دو مترونیم زیرخاک دارن یک مترو۶۰سانت بالای خاکشون پیداست!
- - - Updated - - -
مثلا ۹۹درصد غیبتها رو دخترا میگن اما جلو رو همش تعریف وتمجیدمیکنن
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), دختر بیخیال (جمعه 30 آبان 93), رزا (جمعه 30 آبان 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ammin (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), شیدا. (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
فقط جهت یادآوری
اونوقت این سبک سوالات محمد 93 و سرچ گوگلش را ملاحظه کنید و الگو بگیرید
می دونید چرا به آقایون می گن مذکر؟
چون هر چیزی را باید دائم بهشون تذکر بدی و یادآوری کنی.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ammin (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93), کیت کت (جمعه 30 آبان 93), آویژه (جمعه 30 آبان 93), رزا (جمعه 30 آبان 93), شمیم الزهرا (سه شنبه 04 آذر 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
جهت اطلاع:عریض وطویل نویسی محمد۹۳جهت گپ وگفت شب نشینیه نه سرچ گوگل.مثلاخوابگاههای پسرها همش خنده وشوخی وانرژی مثبته ولی دخترا سایه همو باتیرمیزنن. دلم برای خانم ترمه میسوزه فرداکه بیاد پستهای کل کل رو ببینه
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
تشکرشده 2,481 در 570 پست
رضا؟پسرم میگم مثکه با مدیر تالار دستت تو یه کاسست!!!!!؟؟؟؟یعنی مثکه هر کی به من منفی بده پوستش شفاف میشه!!!!!
.ابی بیکران و دختر بی خیال حق دارن حیف اسلام و مدیر تالار دست و پامون بسته .....گ کل زندگی پسرها اون ور خط قرمزه!!!!
راستی اقا امین.عزیز حان یه چیزی از معرفت پسرها از بابا و بابابزرگت شنیدی ها!!!!!!!الان پسرها تو همه جی دست مارو از پشت بستن......یه کم دیگه نجمبیم همون کلیپس هم به تنحصار خودشون در میارن مثل بقیه چیزهای دخترونه!!!!!!!!
- - - Updated - - -
نتیجه اخلاقییییییی:...........خانوم های محترم اگه پارک دوبل هم بلدبد بی خیالش بشید اقلا این یه چیز دخترونه برامون بمونه بتونن از پسرها تشخیصمون بدن.
abi.bikaran (جمعه 30 آبان 93), ammin (جمعه 30 آبان 93), parsa1400 (جمعه 30 آبان 93), فرهنگ 27 (جمعه 30 آبان 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
دخترای تالار دارن با یکی به دو کردن با جماعت ذکور عملا این بند رو نقض می کنن :
- تمیز نگاه داشتن باغ و بوستان وظیفه همه هست . یعنی از ریختن هرگونه اسپم ( پستهای چت گونه ) خودداری کنید که ان شاء الله همیشه باغ تمیز باشه و نیاز به پاکسازی محوطه و لایروبی برکه ها نباشه
خب!؟؟
یعنی دارین به قوانین این تاپیک دهن کجی میکنین عایا!؟؟؟ بله!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چطور جرءت میکنین به فرشته مهربان سرپرست کل سایت بی احترامی کنین!؟؟؟؟؟؟؟
بریت خونه هاتون!
گل بود به سبزه نیز آراسته شد بعضیا هم تشریف آوردن!!!!
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
abi.bikaran (شنبه 01 آذر 93), ammin (جمعه 30 آبان 93), رزا (جمعه 30 آبان 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)