به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 35 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 348
  1. #141
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام سلام
    به به چه استقبالی داره این تاپیک ادم لذت میبره
    امون بدین منم بنویسم عه!
    یکی میخاد مدیرو پیدا کنه بیاره این وسط

    یکبار تصاویر ذهنیم رو نوشتم پرید
    پس خلاصه اش میکنم

    پاییزی (پاییزه) دوست من
    خیلی از مسایلش خبر ندارم جز این تنبلی اخیرش که به چشم خورد به درد خودم دچار شده

    اما یه سری تصویر کلی ذهنم گرفته که اونا رو مینویسم

    پاییزه فکر کنم ادم خوبیه بله دیگه!
    این خیلی کلی شد

    فکر میکنم خیلی احساساتیه و گاهی ازین جهت ضربه میخوره برای دلداری دادن و حتی قانع کردن دیگران از در احساسات وارد میشه
    هرچند میتونه منطقی هم باشه ولی خیلی ازش استفاده نمیکنه
    خیلی شلوغ نمیکنه ارومه درون گراست و دورو بریاش ازش سر در نمیارن

    مهربونه ادم یکرنگیه
    تو مسافرت میتونه همراه خوبی باشه ولی خودش ابتکار به خرج نمیده اما برای انجام ایده های هیجانی دیگران همراهی میکنه یعنی به خودش زحمت نمیده

    فیلمای عاشقانه خیلی میبینه .پلیسی هم دوس داره ولی اون تم عاشقانه هم باید توش باشه

    پاییزه گاهی خیلی غصه میخوره و به فلسفه رنج بی توجه میشه ترجیح میده راحت بدون فکر ناراحت شه و غصه بخوره.

    پاییزه علاقه به موج سواری و صخره نوردی نداره
    دیگران رو نمیزنه (خب دارم از دید خودم تصویر ذهنیمو میگم)
    فکر کنم گاهی قهر میکنه

    گاهی ادم خیلی از کسی شناخت نداره ولی حس مثبتی بهش داره انگار میشناسه ولی نمیتونه ویژگی هاشو به زبون بیاره
    نسبت به پاییز جون اینطوریم ازش خوشم میاد.
    برا همین خیلی خلاصه نوشتم

    با اون اواتارش هم منو میبره به پاییز و گاهی که بهش فکر میکنم خوشم میاد
    ولی این پاییزمون که حس خوبی بهم میده با پاییز واقعی فرق داره چون اون برام حس غم میاره .

    میتونی همه حرفاتو به پاییز بگی و مطمان باشی پیش خودش میمونه نمیره با دیگران فیلمت کنه بخنده

    امیدوارم شاد و خوشحال باشی و بتونی خوووب درس بخونی



    پ.ن: قبلنا سایت خیلی با شور و حال بود اما الان سرده
    کسی صدامو میشنوه؟!!
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  2. 9 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 15 مرداد 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  3. #142
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام سلام

    حال همگی خوبه؟
    ببخشید من دیر اومدم. بی نهایت جان ببخشید که تصویر ذهنیم را الان می گم.

    خانم بی نهایت عزیز:
    بی نهایت دوستش دارم.
    خیلی خانم با جنبه ای هست. منطقیه.
    از نظر عاطفی معتدله.یا شاید هم خیلی عاطفیه ولی خیلی قابل کنترله براش. صبوره.

    خیلی مادر خوبیه.پسراش را خیلی دوست داره. اما خیلی دوست داره خدا یه دختر هم مثل من بهش بده:) شاید هم اسمش را هدی بذاره.ولی مواظبشه که مثل من جزئی نگر نشه از همون اول هم بهش میگه خیلی خودت را به خاطر درس اذیت نکن.چیزای دیگه مهم تره.از همون اول رو خانه داری دخترش هم حساس میشه. :)

    روابط اجتماعی خیلی خوبی داره.

    قبلنا ایده آل گرا بوده و خیلی هم دنبال موفقیت و... ولی تو زندگی فهمیده نباید دنبال یه چیز بی نقص بود و زندگی آسون تر از این حرفاست.

    الان سخت گیر نیست.نه به خودش سخت می گیره.نه به دیگران. ولی مجردیش سخت گیر بوده.

    آشپزیش عالیه و اگه می تونست منو یه روز دعوت می کرد برای ناهار و برام قرمه سبزی با ماست خیار درست می کرد.هم ساده.هم خوشمزه. بی نهایت جان حالا یه وقت تو زحمت نیفتی؟!


    پاییزی جان

    آواتارش را دوست دارم

    تو فصل پاییز متولد شده.احتمالا آبان ماه. ولی شاید هم مهر

    از آواتارش حس مدرسه بهم دست می ده و اون کارتن هایی که اون موقع ها به خاطرش زود از مدرسه درمیومدم تا ساعت 4 نگاه کنم. رنگ نارنجی را دوست داره. میوه نارنگی هم خیلی دوست داره.

    تک دختره.و بابا و مامانش را خیلی دوست داره و زود دلش براشون تنگ میشه.

    ذهنش از درس جدیدا دور شده چون همش میاد همدردی و فضای ذهنیش عوض میشه : ) مثل من.
    به رمان علاقه داره . قبلا ها اوقات بی کاری کتاب می خونده یا تلویزیون زیاد می دیده. بعدا که سایت همدردی را پیدا کرده دیگه همش میاد اینجا!: )

    بعضی وقتها شب ها آسمون دلش زود ابری میشه و چشماش بارانی .

    این شعر از مهدی اخوان ثالث که تو کتاب فارسیمون داشتیم یادم میاد و به پاییز جان تقدیم می کنم:

    گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد...
    ور به رویش برگ لبخندی نمی روید...
    باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟

    داستان از میوه های سر به گردون سای اینک
    خفته در تابوت پست خاک می گوید باغ بی برگی .....
    خنده اش خونی است اشک آمیز....

    جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
    پادشاه فصل ها پاییز....



    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : چهارشنبه 15 مرداد 93 در ساعت 12:12

  4. 11 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 15 مرداد 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), parsa1400 (چهارشنبه 15 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 15 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 15 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 15 مرداد 93)

  5. #143
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    با اجازه بزرگترها ...

    پاییزی یا پاییزه مهربون ... اگه خودش بگه پاییزیه یا پاییزه یه جماعتی رو از بلا تکلیفی در میاره
    متولد پاییز نیست متولد بهاره اردیبهشت ولی پاییز رو خیلی دوس داره چون تو بچگیاش از این فصل خیلی خاطره داره
    دختر احساسی و رمانتیکیه ... دوس داره مشکلاتش رو با آرامش و به دور از تنش حل کنه
    خانوم با اراده ایه ...
    تو کدبانو گری هم ... متوسطه ...
    خیلی سعی میکنه بهانه دست شوهرش نده ... امان از این مردا

    یه خونه نارنجی داره
    پرده های خونش طرح پاییز رو داره ... ( تصویر ذهنی از خونه شون هم دارم ) ما اینیم دیگه
    جدیدا هم بازیگوش شده ... مدام میاد همدردی که نکنه بخواد خدایی نکرده یه نیگاهی به درساش بندازه

    فعلا همینا به ذهنم رسید ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  6. 10 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    ammin (چهارشنبه 15 مرداد 93), meinoush (چهارشنبه 15 مرداد 93), paiize (چهارشنبه 15 مرداد 93), parsa1400 (چهارشنبه 15 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 15 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  7. #144
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    آنه! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...
    وقتی روشنی چشم هایت، در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود؟
    با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات...
    از تنهایی معصومانه دست هایت...
    آیا میدانی که در هجوم درد ها و غم هایت...
    و در گیر و دار ملال آور دوران زندگی ات...
    حقیقت زلالی دریاچه آب های نقره ای نهفته بود؟
    آنه! اکنون آمده ام تا دست هایت را...
    به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری...
    و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی...
    و اینک آنه!
    شکفتن و سبز شدن در انتظار توست...
    در انتظار توست...

    سلام به دوستان محترم بخصوص بانویی با موهای مشکی به بنام پاییز
    به نظر من ایشون خیلی پر احساس هستن. و عاشق رنگهای شاد چون نمیشه عاشق پاییز بود ولی رنگهای قرمز نارنجی زرد دوست نداشت . ولی کمی بی برنامه هستی و برا خیال و واقعیت مرز نداری . کودک درونت بیش از بقیه فعاله وکمی در کودکی موندی . تحمل ناراحتی نداری کمی زود رنجی . برا همین با احتیات قدم برمیداری عاشق حیاطی آپارتمان دوست نداری .

    پاییز پر هیجانه پر سرو صدا ترین فصل ساله ولی فصل تلاش آغاز کار برای من صدای نیمکت بوی کتاب ....................

    بانو جدا از تعریف نقد پشتکاری که در وجودت نهفته است بکار بگیرو برا هدفی که داری تلاش کن . طبع شعر که نداری ؟ داری ؟


    "آنه نماد پاکی، صداقت، پشتکار و خیلی صفات خوب دیگه است. آنه یه اسوه است؛ بانوی خیاله!! آنه مثل یه افسانه می مونه که هر کی که اونو بشناسه نمی تونه دوستش نداشته باشه."

    بانو من یه گل به شما پیشنهاد میدم تهیه کن و خوب ازش نگهداری کن . گل رز هلندی صورتی عطری گل درشت . اگه تو بازار گل دیدی اول بو کن بعد بخر با گلهای دیگه فرق داره . بهار و پاییز گل میده . بوی این گل سن شما رو تک رقمی میکنه . امتحان کن . مطلب فوق و زیر کپی از سایت آنه شرلی بود .
    راستی آنه هیچ وقت رنگ موهاشو دوست نداشت
    Download sound.mp3
    شکفتن و سبز شدن در انتظار توست پس تلاشتو شروع کن

    دوست آبانی تو کودکی که هنوز تا اولین تولدش هفتا پاییز دیگه فاصله ست پارسا 1400 بدرود

  8. 11 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 16 مرداد 93), meinoush (پنجشنبه 16 مرداد 93), paiize (پنجشنبه 16 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), terme00 (پنجشنبه 16 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 15 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  9. #145
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ‎ سلام.


    امروز لیست شرکت کنندگان دراین تایپیک رواعلام میکنم.


    چندتا ازکاربرا هم که جواب پیام خصوصی روپیچوندن یا جواب ندادن نمیدونم چراترسیدن شرکت کنند



    همانطور که قبلا هم گفته شد شرکت در نظر دهی محدودیتی برای مشترکین جدید وقدیم نداره اما پستها نباید چت گونه بشه...
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  10. 6 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 16 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), terme00 (پنجشنبه 16 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), شیدا. (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  11. #146
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array

    King

    لسیت شرکت کنندگان...


    ammin از 16تا 20 مرداد

    فرشته اردیبهشت از 20تا 24 مرداد

    salehe از 24تا28مرداد

    meinoush از28 تا 1 شهریور

    termeoo از 1تا 5شهریور

    فرهنگ 27 از 5 تا 9

    مصباح الهدی از9تا13

    .شیدااز 13تا17

    khaleghezey از 17 تا 21

    keyvan از 21 تا25

    مسافر زمان از25تا29 شهریور



    ...,اما بعد...

    من و فرشته اردیبهشت باقیمانده لیست خانم بی نهایت هستیم و بقیه دوستان به تازگی دعوت ما رو پذیرفتند

    که همینجا از همشون تشکر میکنم .


    شما میتوتنید تصاویر مثبت یا منفی خود را یا هر برداشتی از عملکرد وشخصیت عضو مورد نظر دارید با حداقل تعارف
    بیان کنید واون فرد به مرور یا در پایان وقت خود بیاد وجواب پستها رو بدهد...



    اندکی طنازی هم بزنید تنگ حرفاتون اشکال نداره به شرطی که جای تایپیک کل کل رو نگیره وچت گونه یا توهین هم نشود....


    هر نکته ای بود ابتدا در پیام خصوصی به خودم بگید تا به سرعت رسیدگی بشه از فرستادن اسپم در این موارد خودداری کنید تا تایپیک شسته رفته بره جلو...



    مبنای ترتیب افراد بر اساس مدت شارزشون بوده تا دست ما رو تو پوست گردو نذارن


    بنابر این مدیران محترم آخر لیست قرار گرفتند...

    شرکت ونظر دهی در این تایپیک فوایدی هم داره


    از جمله تغییر حال وهوای تالار ...
    توهم زدایی از تصاویر ذهنی ...
    آشنا شدن با برداشت سایر کاربران
    و بکار گرفتن نقدهای مهم ودرستی که اینجا میشه در زندگی واقعی وکار کردن روی اونها ...


    فقط بیاید

    تماشا کنید چطور منو میشورن میذارن روی طناب...


    تازه من دلم برای دو کاربر قبلی سوخت وپیاز داغشو زیاد نکردم اصلا پیاز داغ نداشت


    باتشکر
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : پنجشنبه 16 مرداد 93 در ساعت 18:46

  12. 8 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 16 مرداد 93), parsa1400 (پنجشنبه 16 مرداد 93), salehe92 (پنجشنبه 16 مرداد 93), terme00 (شنبه 18 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 16 مرداد 93)

  13. #147
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام دوستان
    امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید

    ببخشید که دیر شد. مدتی که کمتر سر میزنم.
    چون مدت زیادی از عضو شدنم نمی گذره تصویر ذهنی خیلی روشن و شفافی ندارم ولی سعی می کنم با حداقل اطلاعاتی که در این مدت بدست اوردم چند خطی بنویسم.

    تصویر ذهنیم نسبت به خانوم بی نهایت:
    مادری مهربان و دلسوز و فداکار. عاشق بچه ها و زندگی مشترکشون هستند.
    در امور مربوط به تربیت فرزندانشون جدی هستند.
    در محیط کار هم فردی جدی و مسئولیت پذیر هستند و مقداری هم کمال طلب.
    درونگرا و میانه رو هستند و پایبند به اصول و قوانین. و متدین و معتقد.
    امیدوارم که تک تک لحظات زندگیتون سرشار از شادی و نشاط باشه.

    و تصویر ذهنیم نسبت به پاییزی عزیز:
    مهربان و دلسوز و خانواده دوست. علاقه مند به کمک به خانواده. هر کاری از دستشون بر بیاد برای والدین و برادرشون انجام میدن. فقط یک برادر دارند و فرزند اول هستند.
    همسر و زندگی مشترکشون را خیلی دوست دارند و برای بهبود زندگی مشترک شون نهایت تلاششون را می کنند.
    کمی حساس و زود رنج و گاهی اوقات عجول.
    یکبار در یکی از پستهاشون نوشته بودند که به اندازه یک غروب سرد پاییز دلم گرفته. اول امیدوارم و براتون دعا می کنم که دیگه هیچ وقت این احساس را نکنید و دوم اینکه فکر می کنم شاید اسم پاییز را به خاطر غمگین بودنش انتخاب کردید!
    امیدوارم که هر روز رابطه تون با همسرتون بهتر و بهتر بشه و همیشه احساس شادی و خوشحالی کنید و با انگیزه و پر انرژی به درساتون برسید.


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : پنجشنبه 16 مرداد 93 در ساعت 21:25 دلیل: ویرایش تایپی

  14. 6 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 مرداد 93), meinoush (جمعه 17 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), میشل (پنجشنبه 16 مرداد 93), مصباح الهدی (جمعه 17 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93)

  15. #148
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    خانوم بی نهایت مادری فداکار و همسری مهربان هستند
    زندگیشون رو به خوبی مدیریت میکنند
    با گذشت هستند،مذهبی هستند
    زودرنج نیستند و اگر از موضوعی ناراحت باشند زود فراموش میکنند
    کینه به دل نمیگیرند
    جدی هستند کمتر شوخی میکنند
    وضع مالیشون خوب
    دسپخت خوبی دارند
    بهشون میاد معلم باشند




    خانوم پاییزی مهربان و دلسوز هستند
    زودرنج هستند،شاید زود عصبانی بشند اما آتیشش زود خاموش میشه
    مانتوییه اما حجابش کامله
    بهش میاد مربی مهد کودک باشه
    دسپختشون متوسطه شاید کمتر حوصله آشپزی داشته باشند
    وضع مالیشون خوبه
    ایشون هم با گذشت هستند و کینه به دل نمیگیرند
    کمتر میخندند شاید برای مشکلات زندگیشون باشه




    خانوم فرشته اردیبهشت
    همه اش فکر میکنم ۳۰ سالشه
    مانتوییه، مذهبی نیست
    بهش میاد وکیل باشه
    خیلی جدیه کمتر میخنده
    کینه ای نیست،مهربانه و با گذشت
    زود عصبانی میشه
    گاهی وقتا فکر میکنه از زندگیش لذت نمیبره
    زیاد فکر میکنه




    آقای امین مذهبی هستند تو انگشتشون انگشتر عقیق دارند
    همیشه هم تسبیح تو دستشونه
    جثه متوسطی دارند
    بهشون میاد طلبه باشند یا مداح یا استاد دانشگاه(درس قرآن)
    مهربانند،جاهایی که باید،جدی هستند و گاهی وقتا شوخی میکنند
    کمتر میخندند
    کینه ای نیستند،دلسوز هستند


    دوستان یه وقت دلخور نشید همه اش تصویر ذهنی بود میتونید تلافی کنید!!
    ویرایش توسط آرام دل : جمعه 17 مرداد 93 در ساعت 00:38

  16. 5 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 مرداد 93), meinoush (جمعه 17 مرداد 93), terme00 (شنبه 18 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), مصباح الهدی (جمعه 17 مرداد 93)

  17. #149
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام

    تصویر ذهنی من از جناب آقای امین.
    بسیار فرد معتدل و با جنبه. این اعتدال را در همه جا لحاظ می کنند. و منظورم از اعتدال حد وسط نیست. چرا که حدوسط لزوما نشانه اعتدال و درستی نیست.
    از نظر مذهبی و تقوا خیلی خوب
    از نظر احساسات ،احساساتی هستند ولی بروزش در حد متوسطه یا پایین.(که تو اجتماع نکته مثبت محسوب میشه.)اما تو خانواده احساساتشون را بروز می دن.
    منطقی هستند.انتقاد پذیر هستند.زودجوش اصلا نیستند.
    اهل مطالعه و نوشتن هستند و فکر کنم خیلی بچه درس خون بودن.
    خانواده پرجمعیتی دارند و بچه آخر هستند.
    مودب هستند. شوخ طبع هم به موقع هستند.
    با افراد مختلف از دیدگاه های مختلف هم می تونند رابطه دوستانه ای داشته باشن.
    دوستان زیادی دارند.اهل تفریح هستند.با همکاراشون رابطه خوبی دارند و هر وقت کمکی از دستشون بربیادمضایقه نمی کنند.
    خیلی صبورند. و اگر دردی داشته باشند این جور نیست همه بفهمند.بلکه تا مجبور نشن به کسی نمی گن. همین طور احتمالا وقتی ناراحتن بیشتر تو خودشون ناراحتی را نگه می دارن و به کسی نمی گن.دوست ندارن کسی را ناراحت کنند به خصوص پدر و مادرشون را.
    اهل ادبیات هستند و احتمالا شاید رشتشون نزدیک به فلسفه باشه.

    آقای امین براتون آرزوی بهترین ها را دارم.
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : جمعه 17 مرداد 93 در ساعت 16:08 دلیل: افزودن گل

  18. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 17 مرداد 93), meinoush (جمعه 17 مرداد 93), paiize (شنبه 18 مرداد 93), salehe92 (جمعه 17 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), آرام دل (جمعه 17 مرداد 93), دختر بیخیال (دوشنبه 20 مرداد 93)

  19. #150
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    فکر می کنم:
    بچه بوده پر جنب و جوش و شیطون بوده.
    کودکی خوب و خوشایندی داشته.
    شاید زیادی مامان شوهرش باشه پاییزه و اگه اینطور باشه شاید اگه مامان بودنو کم کنه و بیشتر همسرش باشه اوضاع رابطه اشون خوب تر شه.
    خودش هم مثل عکس اواتارش هم خوشگله هم خوش اندام.
    اشپزیش هم خوبه.

    خیلی ممنون مینوش جان.خیلی لطف داری.زیادشیطون نبودم اما خیلی سرخوش بودم
    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    خانم پاییزی

    مودب وخوش نیت

    فداکار

    منفعل ومضطرب (زدیدبه هدف!!!)

    توی تفکیک ومدیریت رابطه ی شوهرش وخانوادش دچارتعارض هست باابن هم موافقم

    کمی کمالگراست انتظارش ازاتفاقات آینده گاهی کمی کمی کودکانه بنظرمیرسه این نظرتون واسم خیلی جالبه.کاش بیشترمیگفتید.شایدیه وقت مناسب ازتون بخوام که راهنماییم کنید.خوشحال میشم راهنماییم کنید


    ی ترسی توی جونش هست که باعث میشه به سمت کنترل گری حرکت کنه بنابراین اگراوضاع بروفق مرادنباشه خیلی به هم میریزه :۳۲۴: گاهی اوقات اونقدرترسم زیاده که دیگه بی خیال کنترل گری میشم وخودمو میسپارم به بقیه که کنترلم کنن!!!


    عاشق پیشه وپراحساس وعاطفی اگه زمینه فراهم باشه دراین مورداوج میگیره


    مهربان و دلسوز


    رضایتش فکرکنم بین ۴۰تا ۸۰بالاپایین میشه


    حساسیتی روی سنتی یامدرن بودن نداره


    صادق و وفاداردوران تحصیل شاگردمتوسط بوده راستش اینه که من شاگرد ممتازبودم.اماتوی دانشگاه نه!!!

    نمیدونم مذهبی یانه ولی شایدمعمولی باشه مذهبی ام

    دوست ناباب نداره


    خلاق ومبتکرودرونگراست


    خطش خوب نیست فقط نسخه خوان هامیدونن چی نوشته اااا....آقاامین من خطم معروفه چطورشمانمیدونید.حتی اونموقع که سنم پایین بود.یادمه همیشه معلمها ازم میخواستن اسامی بچه هاروتوی دفترکلاسشون بنویسم


    ازلحاظ مالی متوسطه،کمی مغروره اماسازگاره،کینه ای نیست اصلا مغرور نیستم شایدتعجب کنید که اینقدرمحکم میگم اما واقعا نیستم.غرورواسم هیچه.گاهی اوقات غصه میخورم که چرانیستم!!!

    شایداوقات فراغتش ،تابستونازیاداماسه فصل دیگه کم.اوقات فراغتم خیلی زیاده.واسه همین بیشترش رو به کارکردن میگذرونم


    برای من تداعی کننده حال و هوای خاص پاییزه انرژی منفی نداره ، کمی تاقسمتی انرژی مثبت داره میتونه بشه ی زن اصیل ایرانی بانازک خیالی هاولطافت خاص خودش اگه با چاشنی پختگی ترکیبش کنه ازاین خصلتش بیشترلذت میبرهبراش آرزوی شادی وآرامش میکنم

    - - -
    ممنون جناب امین نظراتتون واسم جالب بود



    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام پاییزی عزیزم .
    پاییزی جون اینا تصویر ذهنی من از شما هست وامکان داره اشتباه هم باشه خلاصه اول کاری اگه جاییش با عث رنجشتون شد ازت عذر می خوام.
    خواهش میکنم عزیزم خوشحال میشم

    اما تصویر ذهنی بنده راجع به ایشون

    1 ) آیا حساس و زود رنج است؟
    بله اما فکر کنم داره روی خودش کار می کنه
    اره دارم کارمیکنم که نیاشم
    2) انسانی عجول و کم صبر است؟
    اونم تا حدی اما نسبت به سن کمی که داره سعی در صبور بودن داره واین خیلی خوبه.

    3) با ادب و نزاکت است ؟
    بله

    4) تنبل و کم پشتکاریست؟
    جدیدا که خودشون تاپیک زدن وتو این مورد کمک خواستن. امیدوارم موفق باشید.ممنون واقعادرس خوندن واسم سخت شده
    5)اوقات فراغت زیادی دارد؟
    اوقات فراغت نیابد داشته یاشند چون مشغول درس خوندن هستند اما مثل اینکه به خاطر بی حوصلگی اخیرشون اوقات فراغتشون زیاد شده.

    6) از لحاظ مالی غنی است یا متوسط و یا ضعیف؟
    متوسط
    7) انسان با فرهنگی است؟
    همه انسان ها فرهنگ خودشون رو دارند. وقابل احترام.

    8) توانایی های امروزی از قبیل تسلط به کامپیوتر و دنیای دیجیتال را دارد؟
    بله در حد رفع نیاز

    9) متکبر و از خودراضی است؟
    اصلا به هیچ وجه

    10) آز زندگی اش رضایت دارد؟
    50 تا 60 درصد

    11) فردی پرخاشگر و عصبانی است ؟
    گاهی اوقات نمی تونن خودشون رو کنترل کنن و عصبی می شن
    نسبت به دوسال پیش میشه گفت دیگه عصبی نمیشم
    12) فردی سازگار و انعطاف پذیر است؟
    تا حد متوسط اما تلاش می کنن برای سازگاری بیشتر
    سازگارترازمن مگه هست؟؟شوخی کردم اما خودم فکرمیکنم که خیلی سازگارم حتی الان که دیگه به این وضعیت عادت کردم اگه یک باره تغییرکنه منم تغییرمیکنم.انعطاف بالاست تادلتون بخواد(چراشکلکها کار نمیکنن.شکلک خنده)
    13) مذهبی است؟
    میانه .مانتو می پوشن .

    14) اعتماد به نفس دارد؟
    میانه (میشه گفت میانه به سمت کم
    15) آیا فردی کینه جو است؟
    خیلی ضعیفه ولی پتانسیلش درونش هست باید بیشتر مراقب باشند.

    16) تحصیل کرده است؟
    در حال تحصیلند دختر برو بشین سر درسات اه کی این دانشگاه تموم میشه
    17) خانواده ای تحصیل کرده دارد؟
    معمولی
    18) آیا مغرور است؟
    اصلا

    19) کمالگراست؟
    نه اتفاقا

    20) برونگراست یا درونگرا و یا میانه رو؟
    برونگراست درونگرا
    21) آیا فردی عادل است؟
    تا اونجایی که عصبی نمی شوند واجازه نمی دهند که کینه به دلشون راه پیدا کنه بله عادلند

    22) مهربان و دلسوز است؟
    خیلی همین طور احساسی
    23) خلاق و مبتکر است؟
    هیچ تصویر ذهنی ندارم
    24) دست خط زیبایی دارد ؟
    بله خیلی
    25) اهل ورزش است؟
    نه اما خوش فرمه

    26) هنرمند است؟
    بله تا دلت بخواد
    27) صبور و بردبار است؟
    تا حدی احتیاج به تمرین بیشتری دارن

    28) از زندگی اش راضی است؟
    در کل بله
    29) سنتی است یا مدرن؟
    مدرن
    30) صادق و وفادار است؟
    بله

    31) در دوران تحصیل شاگرد زرنگ بوده یا متوسط و یا ضعیف؟
    متوسط ببین چند بار گفتم پاشو برو بشین پا درسات به جان خودم اونموقع ها شاگرد زرنگس بودم
    32) دوستان ناباب دارد؟
    بله یه چند تایی همونایی که شوهرش خوشش نمی یاد
    راستش اصلا ناباب نیست.شوهرم ازروی حسادت نمیزاره!!!
    33) صحبت کردنش متین و زیباست یا نسنجیده و بدون فکر و سریع حرف را بر زبان می آورد؟
    در کل خوبه
    34) به مادیات بیشتر اهمیت می دهد یا معنویات؟
    مادیات براش مهم نیست



    ممنون بی نهایت عزیزم



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام سلام
    به به چه استقبالی داره این تاپیک ادم لذت میبره
    امون بدین منم بنویسم عه! باشه بگوکه بقیه معطلن!!!ببین چه صف طولانیییی !!!1
    یکی میخاد مدیرو پیدا کنه بیاره این وسط

    یکبار تصاویر ذهنیم رو نوشتم پرید
    پس خلاصه اش میکنم

    پاییزی (پاییزه) دوست من
    خیلی از مسایلش خبر ندارم جز این تنبلی اخیرش که به چشم خورد به درد خودم دچار شده

    اما یه سری تصویر کلی ذهنم گرفته که اونا رو مینویسم

    پاییزه فکر کنم ادم خوبیه بله دیگه! ممنون عزیزم
    این خیلی کلی شد

    فکر میکنم خیلی احساساتیه و گاهی ازین جهت ضربه میخوره برای دلداری دادن و حتی قانع کردن دیگران از در احساسات وارد میشه
    هرچند میتونه منطقی هم باشه ولی خیلی ازش استفاده نمیکنه
    خیلی شلوغ نمیکنه ارومه درون گراست و دورو بریاش ازش سر در نمیارن خودمم فکرمیکنم کسی ازم سردرنمیاره.خیلی وقت که حس تنهایی میکنم واسه اینکه کسی درکم نمیکنه.نمیدونم چراآدمها اینجوری ان یعنی اینقدرسخته درک یه نفر!!

    مهربونه ادم یکرنگیه
    تو مسافرت میتونه همراه خوبی باشه ولی خودش ابتکار به خرج نمیده اما برای انجام ایده های هیجانی دیگران همراهی میکنه یعنی به خودش زحمت نمیده دیگه مثل قدیمها نیستم.یادمه توی مدسه یاتوی فامیل همه دوست داشتن بامن باشن اماحالا دیگه ازهمه فاصله گرفتم

    فیلمای عاشقانه خیلی میبینه .پلیسی هم دوس داره ولی اون تم عاشقانه هم باید توش باشه

    پاییزه گاهی خیلی غصه میخوره و به فلسفه رنج بی توجه میشه ترجیح میده راحت بدون فکر ناراحت شه و غصه بخوره. موافقم

    پاییزه علاقه به موج سواری و صخره نوردی نداره موج سواری رو دوست دارم
    دیگران رو نمیزنه (خب دارم از دید خودم تصویر ذهنیمو میگم) ااه فرشته جون!!!مگه میشه نزنم!!!
    فکر کنم گاهی قهر میکنه بیشترین قهرم یه ربع طول میکشه

    گاهی ادم خیلی از کسی شناخت نداره ولی حس مثبتی بهش داره انگار میشناسه ولی نمیتونه ویژگی هاشو به زبون بیاره
    نسبت به پاییز جون اینطوریم ازش خوشم میاد. ممنون عزیزم من همیشه ازت انرژی مثبت میگیرم.ازشادبودنت لذت میبرم
    برا همین خیلی خلاصه نوشتم

    با اون اواتارش هم منو میبره به پاییز و گاهی که بهش فکر میکنم خوشم میاد
    ولی این پاییزمون که حس خوبی بهم میده با پاییز واقعی فرق داره چون اون برام حس غم میاره .

    میتونی همه حرفاتو به پاییز بگی و مطمان باشی پیش خودش میمونه نمیره با دیگران فیلمت کنه بخنده
    پاییز...واسه من یه حسیه که هیچوقت نمیتونم به زبون بیارم...توی پاییزعجیب حالم خوب میشه حتی غمش روهم دوست دارم

    امیدوارم شاد و خوشحال باشی و بتونی خوووب درس بخونی



    پ.ن: قبلنا سایت خیلی با شور و حال بود اما الان سرده
    کسی صدامو میشنوه؟!!
    ممنون فرشته جان

    نقل قول نوشته اصلی توسط مصباح الهدی نمایش پست ها




    پاییزی جان

    آواتارش را دوست دارم

    تو فصل پاییز متولد شده.احتمالا آبان ماه. ولی شاید هم مهر هیچکدوم.آذر

    از آواتارش حس مدرسه بهم دست می ده و اون کارتن هایی که اون موقع ها به خاطرش زود از مدرسه درمیومدم تا ساعت 4 نگاه کنم. رنگ نارنجی را دوست داره.میوه نارنگی هم خیلی دوست داره.نارنجی رو دوست دارم اما بیشترازاون ارغوانی روخیلی دوست دارم.میوه مورد علاقه ام هم اناره

    تک دختره.و بابا و مامانش را خیلی دوست داره و زود دلش براشون تنگ میشه. درسته فقط یه خواهرم دارم ازخودم خیلی کوچیکتره

    ذهنش از درس جدیدا دور شده چون همش میاد همدردی و فضای ذهنیش عوض میشه : ) مثل من.
    به رمان علاقه داره . قبلا ها اوقات بی کاری کتاب می خونده یا تلویزیون زیاد می دیده. بعدا که سایت همدردی را پیدا کرده دیگه همش میاد اینجا!: )
    اره عزیزم درست میگی.الان هم زیاد رمان میخونم


    بعضی وقتها شب ها آسمون دلش زود ابری میشه و چشماش بارانی . بعضی شبهافقط آرزومیکنم زودترصبح بشه.قبلا راحت گریه میکردم اما جدیدا دوست ندارم گریه کنم.نمیدونم چرا.فکرمیکنم ضعیف میشم.اما آخرین باری که گریه کردم اونم شب بود.همین دوشب پیش!!

    این شعر از مهدی اخوان ثالث که تو کتاب فارسیمون داشتیم یادم میاد و به پاییز جان تقدیم می کنم:

    گر ز چشمش پرتو گرمی نمی تابد...
    ور به رویش برگ لبخندی نمی روید...
    باغ بی برگی که می گوید که زیبا نیست؟

    داستان از میوه های سر به گردون سای اینک
    خفته در تابوت پست خاک می گوید باغ بی برگی .....
    خنده اش خونی است اشک آمیز....

    جاودان بر اسب یال افشان زردش می چمد در آن
    پادشاه فصل ها پاییز....

    ممنون عزیزم.خیلی خوشم اومد.این شعررو یه وقتایی روی دیوار اتاقم زده بودم.واقعا یادش بخیر



    ممنون مصباح الهدی عزیزم

    نقل قول نوشته اصلی توسط terme00 نمایش پست ها
    با اجازه بزرگترها ...

    پاییزی یا پاییزه مهربون ... اگه خودش بگه پاییزیه یا پاییزه یه جماعتی رو از بلا تکلیفی در میاره

    بچه ها چرا میگید پاییزی.!!!پاییزه درسته.اما سایت ازم قبول نکرد یه دونه eبزارم.امادرستش میکنم.فکرکنم درسترش این باشهpaeeze حتما درستش میکنم
    متولد پاییز نیست متولد بهاره اردیبهشت ولی پاییز رو خیلی دوس داره چون تو بچگیاش از این فصل خیلی خاطره داره بالا گفتم متولد چه ماهی هستم
    دختر احساسی و رمانتیکیه ... دوس داره مشکلاتش رو با آرامش و به دور از تنش حل کنه
    خانوم با اراده ایه ...
    تو کدبانو گری هم ... متوسطه ...
    خیلی سعی میکنه بهانه دست شوهرش نده ... امان از این مردا آی گفتییی!!

    یه خونه نارنجی داره نه نارنجی نیست.بیشتر ارغوانی وبنفش وصورتیه
    پرده های خونش طرح پاییز رو داره ... ( تصویر ذهنی از خونه شون هم دارم ) ما اینیم دیگه پرده ها نه اما روتختی وبقیه چیزها نشونی ازپاییز دارن
    جدیدا هم بازیگوش شده ... مدام میاد همدردی که نکنه بخواد خدایی نکرده یه نیگاهی به درساش بندازه

    فعلا همینا به ذهنم رسید ...
    ممنون ترمه جون.لطف کردی نظرت رو واسم گذاشتی
    نقل قول نوشته اصلی توسط parsa1400 نمایش پست ها
    آنه! تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت...
    وقتی روشنی چشم هایت، در پشت پرده های مه آلود اندوه پنهان بود؟
    با من بگو از لحظه لحظه های مبهم کودکی ات...
    از تنهایی معصومانه دست هایت...
    آیا میدانی که در هجوم درد ها و غم هایت...
    و در گیر و دار ملال آور دوران زندگی ات...
    حقیقت زلالی دریاچه آب های نقره ای نهفته بود؟
    آنه! اکنون آمده ام تا دست هایت را...
    به پنجه ی طلایی خورشید دوستی بسپاری...
    و در آبی بیکران مهربانی ها به پرواز درآیی...
    و اینک آنه!
    شکفتن و سبز شدن در انتظار توست...
    در انتظار توست...

    خیلی ممنون جناب پارسا


    سلام به دوستان محترم بخصوص بانویی با موهای مشکی به بنام پاییز
    به نظر من ایشون خیلی پر احساس هستن. و عاشق رنگهای شاد چون نمیشه عاشق پاییز بود ولی رنگهای قرمز نارنجی زرد دوست نداشت . ولی کمی بی برنامه هستی و برا خیال و واقعیت مرز نداری . کودک درونت بیش از بقیه فعاله وکمی در کودکی موندی . تحمل ناراحتی نداری کمی زود رنجی . برا همین با احتیات قدم برمیداری عاشق حیاطی آپارتمان دوست نداری . موافقم

    پاییز پر هیجانه پر سرو صدا ترین فصل ساله ولی فصل تلاش آغاز کار برای من صدای نیمکت بوی کتاب ....................

    بانو جدا از تعریف نقد پشتکاری که در وجودت نهفته است بکار بگیرو برا هدفی که داری تلاش کن . طبع شعر که نداری ؟ داری ؟ نه



    "آنه نماد پاکی، صداقت، پشتکار و خیلی صفات خوب دیگه است. آنه یه اسوه است؛ بانوی خیاله!! آنه مثل یه افسانه می مونه که هر کی که اونو بشناسه نمی تونه دوستش نداشته باشه." آنه واسه من یعنی بچگی هام که خیلی حوشبخت بودم.البته الان هم هستم خداروشکر

    بانو من یه گل به شما پیشنهاد میدم تهیه کن و خوب ازش نگهداری کن . گل رز هلندی صورتی عطری گل درشت . اگه تو بازار گل دیدی اول بو کن بعد بخر با گلهای دیگه فرق داره . بهار و پاییز گل میده . بوی این گل سن شما رو تک رقمی میکنه . امتحان کن . مطلب فوق و زیر کپی از سایت آنه شرلی بود .
    راستی آنه هیچ وقت رنگ موهاشو دوست نداشت ممنون اگه دیدم حتما تهیه میکنم
    Download sound.mp3
    شکفتن و سبز شدن در انتظار توست پس تلاشتو شروع کن

    دوست آبانی تو کودکی که هنوز تا اولین تولدش هفتا پاییز دیگه فاصله ست پارسا 1400 بدرود
    خیلی ممون جناب پارسا ازاینکه نظرتون رو گفتید خوشحال شدم


    نقل قول نوشته اصلی توسط salehe92 نمایش پست ها
    سلام دوستان
    امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید
    سلام صاحه جان ممنون


    و تصویر ذهنیم نسبت به پاییزی عزیز: منظورش پاییزه ست!!
    مهربان و دلسوز و خانواده دوست. علاقه مند به کمک به خانواده. هر کاری از دستشون بر بیاد برای والدین و برادرشون انجام میدن. فقط یک برادر دارند و فرزند اول هستند.
    همسر و زندگی مشترکشون را خیلی دوست دارند و برای بهبود زندگی مشترک شون نهایت تلاششون را می کنند. یه خواهرم دارم.
    کمی حساس و زود رنج و گاهی اوقات عجول. موافقم
    یکبار در یکی از پستهاشون نوشته بودند که به اندازه یک غروب سرد پاییز دلم گرفته. اول امیدوارم و براتون دعا می کنم که دیگه هیچ وقت این احساس را نکنید و دوم اینکه فکر می کنم شاید اسم پاییز را به خاطر غمگین بودنش انتخاب کردید! نه اصلا.پاییزواسه منم غمگین نیست.پاییز واسه من یعنی شوروهیجان یعنی روزهایی پراز حسهای خوب
    امیدوارم که هر روز رابطه تون با همسرتون بهتر و بهتر بشه و همیشه احساس شادی و خوشحالی کنید و با انگیزه و پر انرژی به درساتون برسید.
    ممنون صالحه عزیز

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرام دل نمایش پست ها



    خانوم پاییزی مهربان و دلسوز هستند
    زودرنج هستند،شاید زود عصبانی بشند اما آتیشش زود خاموش میشه
    مانتوییه اما حجابش کامله درسته
    بهش میاد مربی مهد کودک باشه نه اصلا دوست ندارم
    دسپختشون متوسطه شاید کمتر حوصله آشپزی داشته باشند همه میگن دست پختم عالیه.حتی مادرشوهرم.دیگه خودتون تاتهش روبرید!!!
    وضع مالیشون خوبه
    ایشون هم با گذشت هستند و کینه به دل نمیگیرند
    کمتر میخندند شاید برای مشکلات زندگیشون باشه خنده رو خیلی دنبالش هستم.دوست دارم شادباشم وبخندم



    دوستان یه وقت دلخور نشید همه اش تصویر ذهنی بود میتونید تلافی کنید!!
    نه عزیزم دلخور نشدم.به وقتش تلافی میکنیم.البته فکرکنم شما ناراحت بشید.آخه توی تاپیک کل کل که ناراحت شدید.به دل نگیرید.وقتی شماناراحت بشی ماهم ناراحت میشیم عزیزم

    ممنونم ازهمه دوستان که نظراتتون رو گذاشتید.
    بااین اوضاع سایت خیلی کمترتونستم پاسخ بدم....
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 8 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 19 مرداد 93), meinoush (شنبه 18 مرداد 93), parsa1400 (شنبه 18 مرداد 93), salehe92 (یکشنبه 19 مرداد 93), terme00 (شنبه 18 مرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 19 مرداد 93), آرام دل (شنبه 18 مرداد 93), دختر بیخیال (دوشنبه 20 مرداد 93)


 
صفحه 15 از 35 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (3)
    توسط بی نهایت در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 175
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 بهمن 96, 09:56
  2. تصویر ذهنی شما از این کاربر چیست؟ (2)
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 96, 20:00
  3. تصویر اشتباه من در ذهن دیگران!
    توسط mina450 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 اسفند 92, 12:16
  4. ...تصویر عشق...
    توسط فرانک1389 در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 06 بهمن 89, 09:04
  5. حافظه تصویری
    توسط msp در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 بهمن 87, 18:30

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.