به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 60 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425354555 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 596

Hybrid View

  1. #1
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    حیف که میترسم پستم چتگونه بشه
    آقا فرهنگ
    چرا همیشه پسرا طاقچه بالا بذارند و واسه دخترای بیچاره کلاس بذارند؟؟

    باورتون نمیشه
    این حرفو تازه یه آقای تحصیلکرده و آنچنانی گفت:

    همینکه یه پسر با یه دختر ازدواج میکنه یعنی خیلییییییییییی بهش لطف کرده!!!

    چرا اکثر پسرا فکر میکنند دخترا ، بدبخت ازدواجن؟؟؟

    نمیدونی یکی از خواستگارم اومده یکاره چی بهم میگه:
    با یه حالتی که انگار رییس جمهوری چیزیه

    میگه:
    من متولد نیویورک هستم و مادرم روس هست

    تو دلم گفتم : زرررررررررشک
    واسه من اومده داره کلاس میذاره که متولد اونجاست

    واسه منی که خودم متولد اونجام

    چی خیال کرده؟؟؟
    مثلا متولد اونجا بودن برتری حساب میشه؟؟؟

    آدم باید انسان باشه

  2. 8 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (دوشنبه 06 آذر 91)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    اااااااا ای مال نیویورکه؟ هر کی نمی فهمی فکر میکه مال ناف تهرونه!!!!


    اَی میخوین بدونین؟ سیتون بگوم؟ مو بِچِه ی ناف نیویورکوم! معلوم نی؟


    حوصله مون سر رفته اساسی! اوضاع بسی کسل کننده است!
    آاااای ملت! یه چیزی بگین جذاب تر از خواستگاری! یه پستی چیزی که کلمه شوهر و خواستگار و دوست دختر و پسر و مادر شوهر بدجنس و خواهر شوهر فتنه و ...در اون بکار نرفته باشه. یعنی عملیه همچین چیزی؟

  4. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 20 آبان 91)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    والا من با پی نوشت راحیل خیلی موافقم
    منم زمانی که دلم میگیره میام اینجا حالم بهترشه,فکر کنم خیلی وقته شدم پای ثابت اینجا,!!!

    در ضمن بی دل جان عملیه,اما من که هر وقت پست غیر خواستگاری و مادر شوهر و ... تو باغ زدم اسمش شد اختلال در کار باغ
    پس حتما بقیه راحت ترن اینجا اینجوری باشه دیگه!

    اما یه اصل کلی میگه هر کی هرچی دل تنگش میخواد بگه فقط به دیگری آسیب نرسونه و بی احترامی نکنه!
    پس بزاریم تو باغ دیگه آدما راحت باشن

    از یه خصلتت خوشم میاد نادیا
    خود خودتی!
    نه ادا در میاری نه کاری به کسی داری! همینی که هستی ,هستی!
    درسته مثل خودم تعطیلی اما بی آزاری:D


    منم ناراحتم برنامه عموپورنگ تموم شده!!!تا بعد محرم و صفر!
    الان دیگه هیچ بهونه ای برای فرار از درس ندارم جز پررنگ بودن که اونم بزودی برطرف میشه

    ای بابا!
    دنیا دو روزه خوب باشید باهم:)

    راستی پدربزرگ نمیدونم چرا کمرنگ شدی من خنده ام میگیره
    یه جوریه انگار قهر کردی یا مثلا بن شدی

    این روزا دقیقا حال همون جوکه رو دارم که منتظرم یکی بیاد بگه قدر این روزا رو بدون

    اونوقت منم جفت پا برم تو صورتش که دقیقا کدوم روزا! بی زحمت با انگشت نشون بده!










    راستی دیگه شبا نمیام اینجا
    میشینم گوسفند میشمارم تا خوابم ببره

    شما هم اگه خوابتون نبرد میتونید اینا رو بشمرید



  6. 8 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (شنبه 20 آبان 91)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام بر همه دوستان خصوصا بی دل و زهره که حوصله شون بیشتر از همه سر رفته

    من یه خاطره از دیشب براتون میگم دلتون باز بشه توش خواستگاری و مادر شوهر و طلاق و خیانت هم نیست قول قول میدم...

    من به مناسبت سالگرد ازدواج اومدم غذای مورد علاقه مون رو درست کنم یعنی اقدام به پختن فسنجون نمودم همه چیز به خوبی پیش می رفت از صبح اول وقت هم پخت و پز آغاز شده بود تا خیر سرش حسابی جا بیفته

    خلاصه سعی کردم حسابی خوشمزه بشه آخرش همسرم یه خورده زود اومد خونه و من غذا رو تست نکرده آوردم سر میز

    وااااااااااااااای چشمتون روز بد نبینه نقش اسید رو داشت هر کی میخورد فورا یک حفره در معده اش ایجاد میشد تا الان در این حد هیچ غذایی رو خراب نکرده بودم مثلا مناسبتی هم بود.از خود رب انارش ترش تر شده بود این دیگه خیلی عچیب بود

    خلاصه از اولش که دیدم کسی معترض نشده خودم پیشدستی نموده و گفتم که رب انارش رو چون اولین بار بود استفاده میکردم قلقش دستم نبوده و از طرفی هم خیلی سرم شلوغ بوده بی دقتی کردم و خلاصه قرار شد تا یکشنبه که سرم شلوغه زیاد دور و بر غذاهای دقت طلب نرم ...

    همسر بیچاره من دید که به نفعشه که بریم بیرون غذا بخوریم امروز نهار رفتیم رستوران

    راستش چند روز دیگه یک مصاحبه عقیدتی سیاسی برای کارم دارم و تمرکز روی هیچ چیز ندارم ولی هنوز اون قضیه فسنجون برام معما هستش آخه همه چیزش خوب بود به جز طعمش که اونم دقت چندانی نمیخواست

    به هر حال اگه حوصله دارید بیاید از سوتی های آشپزی بگید کمی بخندیم.

    راستی اگه از احوال فسنجون خواسته باشید با اجازتون امروز ترمیمش کردم یعنی یه مقدار فسنجون بدون طعم درست کردم و قاطیش کردم شفا پیدا کرد





  8. 8 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 20 آبان 91)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    بی دل باهات موافقم، اوضاع خیلی کسل کننده شده،من که چند روزیه حوصله ام در رفته
    میگما،ماه رمضونی چقد خوب بود،همه سرحال بودن،تالار انگار یه جنب و جوش خاصی داشت،یادش به خیر

    این تایپک هارو به روز کنید، یه کم بخندیم دلمو باز شه :)


    دفتر خاطرات همدردی

    بیایید سوتی هایمان را قسمت کنیم!!!

    اااا.چه جالب،پستم با پست خاطره ای فکور همزمان شد

    یکی بیاد به من بگه چرا همیشه 5 نفر درحال زیر آبی رفتنن؟؟؟ تازه گاهی میشن 8 نفر
    البته z o h r e h و فرهنگ و پدربزرگ شناسایی شدن

    نکنه شما همون ارواح باغید؟؟

  10. 8 کاربر از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده اند .

    راحیل خانوم (شنبه 20 آبان 91)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام به تمام اعضای خوب تالارهمدردی
    من در مرخصی هستم استراحت می کنم کم کم مرخصی تمام می شود به تالار بر گردم
    احتمالا تاریخ24 ابان 25 ابان و 28 ابان تالار همدردی باشم چند وقتی در مرخصی بودم هیچ کس از من یادی نکرد مهم نیست اشکلا ل ندارد من با دست پر به تالارهمدردی می ایم
    خبر خوبی دارم در تالارهمدردی اعلام می کنم مشاور مجرب برای تالار پیدا کردم مشاوره مجرب تالارهمدردی کار شروع کند در حا ل مذاکره هستیم امیدوارم مذاکره مثبت باشد ایشان کار در تالارهمدردی شروع کندمن به تالار بر گردم تالارهمدردی تخصصی علمی می کنم با کمک اعضای خوب تالار و مدیران تالار تالارهمدردی تخصصی علمی کنم دلم برای تالارهمدردی خیلی تنگ شده است در تالارهمدردی برنامه خاصی دارم به زودی در تالار همدردی برنامه اجرا خواهم کرد تا اعضای خوب تالار لذت برید منتظر باشید زودتر به تالار بر می گردم خانم بی دل اماده باشید از شما انتقام بگیرم ممنون
    باتشکر

  12. 4 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 20 آبان 91)

  13. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array

    حال و احوال یاران همدردی (6)

    سلام بر آقای ابراهیمی پر تلاش

    البته در اینکه شما در تالار زحمت میکشید حرفی نیست ولی هر کسی از اعضا ممکن هست چند روزی نباشه و بعد برگرده حالا یا قبلش توضیح میده یا نمیده

    به هر حال این یک اتفاق روتین هست شما خیلی حساس هستید چون این قضیه واقعا جای ناراحتی نداره یا حداقل من اینجوری فکر میکنم.

    موفق باشید

  14. 3 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    فکور (شنبه 20 آبان 91)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید

    سلام

    د رادامه صحبتهای فکور عزیز گفتم منم چیزی بنویسم شاید از این حال و هوا بیایم بیرون

    امروز جاتون خالی ناهار قیمه داشتیم.سیب زمینی ها رو که خلال کردم ریختم توی ماهی تابه و اومدم کجا ؟ آفرین ! اومدم همدردی ! که کاش نیومده بودم !

    داشتم برای میلاد90 پست میذاشتم که اخرشم به دلیل مشکلات فنی تالار ! پستم الحمدلله شکر خدا پرید !

    همینجوری داشتم مینوشتم دیدم بوی سوختگی میاد !

    گفتم بیا ! امان از این مادر همسر که انقدر حال منو میگیره ! آخی دلم خنک شد غذاشم داره میسوزه !

    خلاصه تو این فکرای خبیث بودم که دیدم بو داره بیتشتر میشه !

    گفتم ای بابا ! سر و صداشون رو باید تحمل کنیم ! بوهاشونم باید تحمل کنیم !(فکر بد نکنید.همون بوی غذای سوخته رو میگم !!!)

    خلاصه دیدم نه ! اینجوری نمیشه .باید برم در پنجره رو باز کنم.

    همین که از پشت کامپیوتر بلند شدم دیدم ای داده بر من !!

    سیب زمینیها شده بودن مثل چوب دارچین !!

    خلاصه تا قبل از بیدار شدن همسر محترم همه رو سر به نیست کردمو و وقتی پرسید چه بوی بدی میاد تو خونه ؟!

    خیلی ریلکس و با اعتماد به نفس گفتم: بو؟نه بابا ! چه بویی !!

    نتیجه اینکه انقدر نشینین پای همدردی.



  16. 7 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam123 (شنبه 20 آبان 91)

  17. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: سلام

    خدا بگم چیکارت نکنه آقای ابراهیمی! انگار در هر موقعیتی انتقام از "خانوم بی دل" رو یادت نمیره

    بابا برادر من! ما که هر وقت میایم یه پست جدید و به روز در مورد مرخصی رفتن شما می بینیم. آخه با حلوا حلوا که دهن شیریین نمیشه که شما برو به مرخصی! چشم! اونوقت ما هم حتما خواهیم آمد و از شما به وفور یاد خواهیم کرد. اصلا خودم برات یه بنر اون بالای تالا میزنم و مینویسم بدینوسیله دلمان عجییییییب برای آقای ابراهیمی تنگه! یه تاپیک میزنیم با این عنوان: "ابراهیمی عزیزم میدونی چقدر دلم برات تنگه؟" و مراسم دلتنگ کنونی هم به همین عنوان در همین مکان برگزار خواهیم کرد.

    خوووووب بید؟

    منتظر اجرای برنامه های سورپرایزی ات هستم. البته خودمونیم ها. تا حالا چند بار از این قولها به ماداده باشی و عمل نکرده باشی خوبه؟

  18. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (شنبه 20 آبان 91)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: سلام

    سلام
    من مشاوره مجرب در تالارهمدردی کار کند حرف زدم و مذا کره کردم مذا کره منفی بود مشاوره مخا لف حضور در تالارهمدردی بود مشاوره در کار کردن در تالارهمدردی منصرف شد حیف شد
    خانم بی دل من ناراحت نیستم من حساس نیستم من خیلی خوش اخلاق هستم
    خانم بی دل محترم انتقام از من کی انجام می دهید
    منتظر باشید برنامه خاصی دارم اول برنامه خاصی دارم در تالار همدردی برنامه ماه محرم تا سوعا و عاشورای حسینی در تالار داشته باشیم مداحی در تالار داشته باشید تالارهمدردی در محرم صفحه تالار ابی است صفحه ابی تالار مشکی بشود صفحه تالار در محرم رنگ مشکی می شود ماه محرم مدیرخوب همدردی اجازه دهد
    دعا و نیایش راز و نیاز در ماه محرم در تالارهمدردی داریم در ماه محرم در تالارهمدردی برنامه ماه محرم داریم تلاش می کنم برنامه روحانی در ماه محرم در تالارهمدردی داشته باشیم ممنون

  20. 4 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 20 آبان 91)


 
صفحه 15 از 60 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425354555 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 3>>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1245
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 01:17

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.