حیف که میترسم پستم چتگونه بشه
آقا فرهنگ
چرا همیشه پسرا طاقچه بالا بذارند و واسه دخترای بیچاره کلاس بذارند؟؟
باورتون نمیشه
این حرفو تازه یه آقای تحصیلکرده و آنچنانی گفت:
همینکه یه پسر با یه دختر ازدواج میکنه یعنی خیلییییییییییی بهش لطف کرده!!!
چرا اکثر پسرا فکر میکنند دخترا ، بدبخت ازدواجن؟؟؟
نمیدونی یکی از خواستگارم اومده یکاره چی بهم میگه:
با یه حالتی که انگار رییس جمهوری چیزیه
میگه:
من متولد نیویورک هستم و مادرم روس هست
تو دلم گفتم : زرررررررررشک
واسه من اومده داره کلاس میذاره که متولد اونجاست
واسه منی که خودم متولد اونجام
چی خیال کرده؟؟؟
مثلا متولد اونجا بودن برتری حساب میشه؟؟؟
آدم باید انسان باشه

















علاقه مندی ها (Bookmarks)