هاردی: میخوام ازدواج كنم
لورل: با كی؟
هاردی: معلومه دیگه، با یه زن. مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج
كنه؟
لورل: آره
هاردی: كی؟
لورل: خواهرم
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
هاردی: میخوام ازدواج كنم
لورل: با كی؟
هاردی: معلومه دیگه، با یه زن. مگه تو كسیو دیدی كه با یه مرد ازدواج
كنه؟
لورل: آره
هاردی: كی؟
لورل: خواهرم
reihane_b (جمعه 10 آبان 92), مصباح الهدی (جمعه 10 آبان 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
: چرا اینقدر ناراحتی؟
: با زنم دعوام شده، گفته یه ماه باهام حرف نمی زنه.
: خب این که ناراحتی نداره.
: آخه امشب یک ماه قهرش تمام می شه .
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : چهارشنبه 25 دی 92 در ساعت 02:13
تشکرشده 12,544 در 2,270 پست
آدم تا وقتى زن نداره ، فقط زن نداره ،
وقتى زن داره ، فقط زن داره !
«خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
تو ای والاترین مهمان دنیایم،
بدان آغوش من باز است،
شروع کن، یک قدم با تو،
تمام گامهای مانده اش با من…»
تشکرشده 2,768 در 697 پست
پســــر گلم يه دقيقه مياي كارت دارم...
پســـرم خدا خيرت بده يه دقيقه بيــا...
چـــه دختر نـــازي دارم من ، مامـــان جان بيـــا يه دقيقه...
و....
بــا توجه به نزديك شدن به روزهــاي پاياني سال و با تــوجه به خطر جدي خــونه تكوني ،در صورت شنيــدن هر كدام از اين الفاظ توسط مادرتان سريعا محل را ترك نموده ( حتـــي شده از پنجره بپرين پايين )
و ترجـــيحا تا ١ هفته به محل مذكور مراجـــعه نفرماييد !!! لطفا این اخطار را جدي بگيريد، يكـــي جدي نگرفت طبق آخرین آمار تا الان ٤ تــــا فرش شسته :|
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
ویرایش توسط صبوری : دوشنبه 28 بهمن 92 در ساعت 20:09
مصباح الهدی (دوشنبه 28 بهمن 92), خانوم مجرد (سه شنبه 29 بهمن 92), شیدا. (دوشنبه 28 بهمن 92)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
مردان در درک و دریافت سیگنال های زنان ضعیف هستند و باید هر چیزی را به طور روشن و شفاف برایشان توضیح داد
ﺯﻥ : ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﻢ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺳﺮﺩﻣﻪ
ﻣﺮﺩ: ﺧﻮﺏ ﭘﺎ ﺷﻮ ﮐﺘﺖ ﺭﻭ ﺑﭙﻮﺵ
ﺯﻥ: ﺑﺎ ﮐﺖ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ
ﻣﺮﺩ : ﺑﺮﻭ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﺨﺎﺭﯼ...
ﺯﻥ: ﺁﺧﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺮﺩﻩ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﻧﻤﯿﺸﻢ
ﻣﺮﺩ: ﺑﺮﻭ ﯾﮏ ﭘﺘﻮ ﺑﯿﺎﺭ ﺟﻠﻮﯼ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺑﻨﺪﺍﺯ ﺭﻭ ﺧﻮﺩﺕ
ﺯﻥ: ﺧﻮﻧﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺳﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺷﺪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﻨﻮ ﺑﻐﻞ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﺗﺎ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﺪﻡ
ﻣﺮﺩ: ﻫﻤﯿﻦ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﻣﺎﺩﺭﺗﻮ ﺑﯿﺎﺭﯾﻢ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ :|
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : دوشنبه 28 بهمن 92 در ساعت 20:33
earth (سه شنبه 29 بهمن 92), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), پژمان1348 (سه شنبه 02 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (دوشنبه 28 بهمن 92), خانوم مجرد (سه شنبه 29 بهمن 92), صبوری (دوشنبه 28 بهمن 92)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
چیزهایی که از والدینم آموختم
هر كاري جايي دارد:
اگر می خواهید همدیگه رو بکشید برید بیرون! من تازه اینجا رو تمیز کردم!
دعا:
دعا کن سر جاش باشه وگرنه…!
منطق:
به خاطر اینکه من می گم!
آینده نگری:
اگر از اون تاب بیافتی و گردنت بشکنه محاله با خودم ببرمت خرید!
رعایت آداب غذا خوردن:
موقع غذا خودن دهنت رو ببند!
توجه:
اگر بدونی پشت گوش هات چقدر چرکه!
استقامت:
تا وقتی کلم بروکلی هاتو نخوردی از جات تکون نمی خوری!
چرخه ی زندگی:
من تورو به دنیا آوردم و اگر بخوام خودم هم شرت رو از این دنیا می کنم!
اصلاح رفتار:
تو دیگه مثل بابات رفتار نکن!
قناعت:
میلیون ها بچه کم شانس توی دنیا هستن که آرزو می کردن من مادرشون بودم!
انتظار:
وایسا برسیم خونه…
مراقب از خود:
ژاکتت رو بپوش! یه جوری رفتار می کنی انگار من که مادرتم نمی دونم کی سردت میشه!
رشد کردن:
اگر اسفناج نخوری بزرگ نمیشی!
کنایه:
گریه می کنی؟ حالا یه کاری می کنم که واقعا اشکت در بیاد!
ژنتیک:
باید به خاطر ژن بابات باشه!
اصل و نصب:
این چه وضع اتاقه؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی؟
خرد:
وقتی به سن من برسی می فهمی!
عدالت:
یه روزی بچه داری میشی و امیدوارم بچه هات عین خودت بشن
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
فرشته مهربان (پنجشنبه 05 تیر 93), شیدا. (پنجشنبه 05 تیر 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
تشکرشده 1,769 در 422 پست
یک روز از یک زوج خوشبخت سوال کردم
دلیل موفقیت شما دَرَچیست ؟ چرا هیچ وقت با هم دعوا نمیکنید؟
آقاهه پاسخ داد: من و خانمم از روز اول حد و حدود خودمان را مشخص کردیم
قرار شد خانم بنده فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشه و من هم به عنوان یک آقا در مورد مسائل کلی نظر بدهم!
گفتم: آفرین! زندهباد ! تو آبروی همهی مردها را خریدهای ! من بهت افتخار میکنم.
حالا این مسائل جزئی که خانمت در مورد اونها حق اظهارنظر داره، چیه ؟
آقاهه گفت: مسائل بیاهمیتی مثل این که ما با کی رفت و آمد کنیم، چند تا بچه داشته باشیم، کجا زندگی کنیم، کی خانه بخریم، ماشینمان چه باشد، چی بخوریم، چی بپوشیم و …
گفتم: پس اون مسائل کلی و مهم که تو در موردش نظر میدی، چیه ؟آقاهه گفت: من در مورد مسائل بحران خاور میانه، نوسانات دلار، قیمت نفت و اوضاع جاری مملکت نظر میدهم.
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
ammin (سه شنبه 11 شهریور 93), Eram (جمعه 07 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 22 فروردین 94), نادیا-7777 (سه شنبه 25 فروردین 94), شیدا. (سه شنبه 11 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
شوهر فرمانده یک پاسگاه بود زن توی خونه هرچی بالحن خودمانی میگفت میخوام برم به پدرومادرم سربزنم یادشونو کردم خسته شدم فایده ای نداشت.ولی می دید شوهرش درخواستهای کتبی ماموران پاسگاه رو به سرعت رسیدگی میکنه.ناگهان فکری به ذهنش رسید.
نامه ای نوشت واون نامه رو داخل پوشه گذاشت وتوی کمدجالباسی شوهرش قرار داد متن نامه این بود:
فرمانده محترم پاسگاه...
جناب ...
سلام علیکم
به استحضارمیرساند اینجانب زن وظیفه، خانم... پس از زندگی طولانی مدت در منزل مسکونی جنابعالی وافول انرژی هانیاز به استراحت ومرخصی به مدت ده روزجهت بازدیدازپدرومادرم وتجدیدقوا دارم.
لطفا دستورات لازم راابلاغ فرمایید
با تشکر
...پس از دوروز زن رفت وپرونده رو نگاه کرد دیدن جواب شوهرش او رو شوکه کرده بود.
متن جواب این بود:
ازفرمانده پاسگاه ...
جناب...
به سرکار خانم...
سلام علیکم
عطف به نامه شماره...،درصورت تعیین جانشین موقت بادرخواست جنابعالی موافقت میگردد..![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
(آسمانی آبی) (دوشنبه 24 فروردین 94), khaleghezey (شنبه 22 فروردین 94), نادیا-7777 (سه شنبه 25 فروردین 94), شیدا. (سه شنبه 11 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)