تاحالا زنگ خونه کسی رو زدی در بری؟
آره با دخترخاله هام در می زدیم فرار می کردیم.
اصولا بچه شری بودی یا نه؟
آروم بودم.
چند تا دوست داری؟ چند تاشون صمیمی اند؟ چه ویژگی هایی دارن؟ اون چند تا چرا صمیمی شدن؟
کیو چندتا دوست دارم؟اصلن دوست ندارم.
دوس داشتی چند تا بچه میبودین؟
به همین یکی راضیم.بیشتر دوست دارم فک و فامیلا دور هم بودیم.
حسی که به اون خانومه، هم دانشگاهیت، داشتی چی شد؟ اصلا چی شد که بوجود اومد؟
از دل برود آنکه از دیده رفت.سر شیرینی تارف کردن و نحوه برخوردش حسم تشدید شد.
پ.ن:یکی از بچه ها پرسیده بود کلاس داره غیبت زدی ولی هستی؟یادم نه سوالش کجاست و کی بوده.لطفن دوباره
مطرح کنه تا جواب بدم.





پاسخ با نقل قول
)









علاقه مندی ها (Bookmarks)