به هر چي ندارم ازت راضيم
تو اين زندگي رو برام ساختي...
![]()
تشکرشده 3,700 در 587 پست
به هر چي ندارم ازت راضيم
تو اين زندگي رو برام ساختي...
![]()
z o h r e h (چهارشنبه 17 آبان 91)
تشکرشده 12,257 در 2,217 پست
خداي مهربانم،
خيلي وقته كه جرئت و يا لياقت نوشتن در اين تاپيك رو ندارم...
بعد از مدت ها زبانم براي صحبتي با تو مي چرخد...
خدايا!
هر چه هستم و در هر جايگاهي كه هستم، هر چه مي توانم و هر چه دارم، و هر چه به آن مي بالم همه و همه گر چه به آساني به دست نيامده، ولي به خواست تو بوده و نعمت تو بوده به من. گرفتن همه اينها براي تو آسان و در يك لحظه ممكن است. فاصله ي "همه" و "هيچ" زياد نيست. كمكم كن در مقابل تو به چيزي كه از آن من نيست و تو صاحب اصليش هستي مغرور نشوم. كمكم كن فراموش نكنم كه در مقابل تو حتي اختيار خودم هم در دست خودم نيست!
اگر در اوج تو رو فراموش كردم من رو به هيچ بودنم بازگردان كه هيچ بودن و با تو بودن ارزشش بيشتر از اوج بي توست.
hamed65 (شنبه 20 آبان 91)
تشکرشده 792 در 312 پست
خدای مهربان..
جز تو کسی نمیتونه کمکم کنه..
دستمو رها نکن تو سختیم...
میدونم خیلی بد بودم و هستم ولی کمکم کن تا بتونم یه فرصت برای خوب بودن داشته باشم..
خدایا دنیام رو ازم نگیر.. میدونم دنیا ارزشی نداره ولی اونقد قلبم کوچیکه که دنیا برام بزرگ شده.. خدایا آینده زندگیم رو بهم کمک کن تا بسازم و پشتم رو خالی نکن.. خدایا..
خدایا شکرت به خاطر همه مهربونی هات .... به خاطر همه خوبی هات... به خاطر همه نعمت هایی که بهم دادی..
شکر ...
دلم خیلی گرفته میدونی چرا.. از کسی دلم گرفته که برام مهمه..
mohammad2012 (شنبه 20 آبان 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
راحیل خانوم (جمعه 19 آبان 91)
تشکرشده 566 در 110 پست
...يَا إِلَهِي وَ رَبِّي وَ سَيِّدِي وَ مَوْلاَيَ لِأَيِّ الْأُمُورِ إِلَيْكَ أَشْكُو وَ لِمَا مِنْهَا أَضِجُّ وَ أَبْكِي
لِأَلِيمِ الْعَذَابِ وَ شِدَّتِهِ أَمْ لِطُولِ الْبَلاَءِ وَ مُدَّتِهِ
اى خداى من اى پروردگار من و سيد و مولاى من از كدامين سختيهاى امورم بسويت شكايت كنم و از كدام يك به درگاهت بنالم و گريه كنم
از دردناكى عذاب آخرت بنالم يا از طول مدت آن بلاى سخت زارى كنم
...ارْحَمْ مَنْ رَأْسُ مَالِهِ الرَّجَاءُ وَ سِلاَحُهُ الْبُكَاءُ
ترحم كن به كسى كه سرمايهاش اميد به توست و اسلحهاش گريه است
فرازی ازدعای کمیل
khanoomi (جمعه 19 آبان 91)
تشکرشده 792 در 312 پست
ممنون..
دعای بسیار زیبایی بود..
کاش تو دنیا غرق نبودیم..
کاش .. خیلی کاش ها نبود...
برای همه گرفتارا دعا کنیم.
mohammad2012 (جمعه 19 آبان 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
الهی! با تمام وجود و ناآگاهی گناه کردم ولی نه نعمتی را از من گرفتی و نه گناهم را آشکار ساختی...
حال شرمنده و پشیمان از روح خود می پرسم: اگر عبادت و اطاعت می کردی خدایت با تو چه می کرد؟؟؟
راحیل خانوم (دوشنبه 22 آبان 91)
تشکرشده 792 در 312 پست
خدایا ..
شرمنده ام که تورا تنها هنگام درد هایم فریاد میزنم...
شرمنده ام که در شادی هایم فراموش میشوی
شرمنده ام که در لبخندم اثری از تو نیست
اما در اشک هایم تو را صدا میزنم...
خدایا شرمنده ام از این همه شرمندگی
خدایا غم را دوست دارم بخاطر تو
بخاطر صدا زدنت..
بخاطر نوازش هایت
بخاطر اینکه وقتی اشک میریزم میدانم نگاهم میکنی..
خدایییییااااااااا وقتی غرق شادی هستم تو را نمیبینم... !! شاید هم نمیخواهم ببینم..
و چه غم انگیز است هنگام غم انگیزی آغوشی جز تو نمیابم..
و چه زیبا مرا میپذیری... و نوازش میکنی..
بی جهت نیست که تو خدایی و من بنده..
بی جهت نیست که تو بی همتایی
بی جهت نیست که تو بهترینی..
بی جهت نیست که تو رحمان و رحیمی
mohammad2012 (دوشنبه 22 آبان 91)
تشکرشده 260 در 56 پست
نشد...نتونستم...از اولش هم اشتباه بود... انتخاب کردم چون فکر کردم تو میخوای ولی
نفهمیدم که امتحان بود..
نمیدونستم این موقع ها میشینی و نگاه میکنی...شاید معنی توکل رو نفهمیدم ...شاید معنی خدا رو یا آدم ..
ولی با همه این حرفا
وقتی فهمیدم حتی اون موقع که داشتی فقط نگاه میکردی مواظبم بودی حس خیلی خوبی پیدا کردم...
و با همه این حرفا
![]()
از یاد رفته (پنجشنبه 25 آبان 91)
تشکرشده 566 در 110 پست
خدایا انقدر امشب دلم گرفته که حد نداره...شاید چون امشب شب اول محرمه و اولین سالی هست که نذری بابام رو بدون وجود خودش میدیم...چقدر دلم واسش تنگ شده...
چه کربلاست که بوی سیب می اید صدای ناله مرد غریب می اید
چه کربلاست که بوی گلاب می اید صدای ناله طفل رباب می اید
چه کربلاست که بوی مشک می اید صدای ناله لیهای خشک می اید
چه کربلاست که بوی عبیر می اید صدای ناله کودک ناخورده شیر می اید
khanoomi (جمعه 26 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)