فواید ترک گناه::::
https://www.google.com/amp/s/article...AmpShow/255343
تشکرشده 2,261 در 917 پست
فواید ترک گناه::::
https://www.google.com/amp/s/article...AmpShow/255343
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 12 اردیبهشت 00)
تشکرشده 371 در 127 پست
بالاخره یه روزی میفهمی نیاز نیست
دو دستی به همه چیز بچسبی
تا بفهمی کل زندگیت
تو تمام زندگیت
هرچی حس عشق و تنفر داشتی
تمام خاطرات و رنج و عذابت
همشون یه حس بودن!
همشون یه رویا بودن
رویای که تو در ذهن واموندت داشتی
یک رویا در مورد یک شخص بودن...
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), gholam1234 (جمعه 03 اردیبهشت 00), Mvaz (جمعه 03 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
اسکارفیس برادر سلام ، خوبی؟ چخبر؟ نماز روزه ها قبول باشه. بگو برامون اگه حس و حالت رو داشتی...
dooo (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Mvaz (شنبه 04 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 08 اردیبهشت 00), باغبان (شنبه 04 اردیبهشت 00), شمیم الزهرا (یکشنبه 12 اردیبهشت 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام ان شاءالله که خوب و سلامت باشید و از هر خطر و بلایی در امان باشید
شب های قدر من رو فراموش نکنید من و فرزندانم و پدر و مادرم و همسرم و خواهرم و خواهرزاده م را دعا بفرمایید
ببخشید تعداد زیاد شد :)
در پناه خدا باشید![]()
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
خوبین
اومدم چیزی بنویسم احساس غریبی کردم
اگر حال من رو میپرسید من حالم خوبه خداروشکر البته اگه کسی منو بشناسه :)
دوستان قدیمی خوبین؟ یه خبری بدین![]()
تشکرشده 311 در 123 پست
عجیبه که هنوز که هنوزِ زندگی مثل قبلِ
دیشب که توی خواب دیدمت
اینقدر شکسته شده بودی که بهتم زده بود
ولی هنوز زیبا بودی
تشکرشده 2,402 در 566 پست
سلام
متنم پرید. ببخشید دوباره نمینویسمش
یادتون بودم عزیزان اومدم اینجا
سلامت و عاقبت بخیر باشین![]()
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام سلام حالتون چطوره دوستان عزیزم
طاعات و عبادات همتون مورد قبول حق باشه
بعد مدت ها اومدم تالار دیدم سحر بهاری عزیز و آقای باغبان هم هستن ( یه سلامی هم از اینجا به شما ) امیدوارم ایام به کامتون باشه و سلامت باشین .
خب ببینم پوه ، الهه زیبایی ها و بقیه چطورید ؟؟؟
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
تشکرشده 701 در 241 پست
سلام نمیدونم کسی منو یادش هست یا نه بعد از مدتها اومدم
چند باری خواستم تاپیک بزنم و ...
اما .....
حس گفتن نیست زبونم به گفتن باز نمیشه
اومدم فقط بگم
دلم
التماس دعا میخواهد
از همان التماس دعاهایی که آدمیزاد،
یکوقتهایی دلش را به دریا میزند
و به خلق الله رو میاندازد که برایش دعا کنند
آنوقت با همه وجودت
دلت را به زمزمهی خدایا گفتنِ خلقالله خوش میکنی
که اگر صدای تو به عرش نرسید
لااقل یکی از همین خلقالله صدایش انقدر رسا است
که عرشیان و فرشیان از «خدایا گفتنش»
«خدایا بگویند
وقتی میگویم برایم دعا کن یعنی کم آورده ام
التماس دعا دارم از همگی هفته ی بعدی برام هفته ی سرنوشت ساز و مهمی هست دعا کنید برام
miss seven (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Mvaz (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), Pooh (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), tavalode arezoo (پنجشنبه 16 اردیبهشت 00), فکور (جمعه 17 اردیبهشت 00), افسونگر (پنجشنبه 16 اردیبهشت 00), باغبان (چهارشنبه 15 اردیبهشت 00), سحر بهاری (پنجشنبه 16 اردیبهشت 00)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
سلام خانم 7
خیلی ممنون
طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق .
ممنون که سر زدید ،،،
ان شاالله سلامت و عاقبت بخیر باشید ،،،
کارتون ماجرای شگفت انگیز نیلز را دیدید که :) ، ما در رکاب اونها هستیم دیگه هر کجا ما را بردن سفر ، اونجاییم :)
تو این روزها وشب های عزیز ما و تمام بچه های همدردی را دعا بفرمایید .
متشکرم .
.............................
سلام خانم dooo
نماز روزه های شما هم قبول درگاه حق باشه ان شالله .
خیلی وقت بود تشریف نداشتید ،،،،
ممنون که خبر دادید از خودتون .
سلامت باشید .
اگه تاپیک لازمه و صلاح می دونید بزنید :)
ما بچه های همدردی همیشه دعا گو هستیم اگه لایق باشیم .
شما هم برای ما بچه ها ، دعا بفرمایید .
وقتی قطره ی دل خود را به دریای آرامش خدا بسپاریم ،با اون آرامش ترکیب میشیم و دیگه قطره نیستیم ،،،این قطره دیگه هر اتفاقی بیافته آرامش داره ،چون شده دریا .
به جورایی دعا هم اینجوریه ،،،
توکلتون به خدا باشه مثل همیشه .
![]()
ویرایش توسط باغبان : چهارشنبه 15 اردیبهشت 00 در ساعت 17:58
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)