سلام
اوه کو ؟ کجا؟ چرا؟ مگه ریحانه هم آواتار داشته بیده؟ من که نمیبینیم
خوب ! انگار دوباره حکمران بلامنازع باغ خودم شدم!
ریحانه هم که دیگه کم رنگ شده کم کم هم بی رنگ میشه :p هیچکی دیگه جلودار ما نیست!
آقا صابر بزن زنگو که بردیمریحانه خانوم اگه جرات داری پررنگ شو و بیا جلو
آی نفسکش!!!!!!!!!!!
چه احساس قدرتی میکنم تو این باغ ! ای جان چه حالی میده انگار سوار اسب میتازی هیچکی هم جلودارت نیست![]()









ریحانه خانوم اگه جرات داری پررنگ شو و بیا جلو 






علاقه مندی ها (Bookmarks)