به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 14 از 26 نخستنخست ... 456789101112131415161718192021222324 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 259
  1. #131
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 03 شهریور 94 [ 14:10]
    تاریخ عضویت
    1390-6-12
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,076
    امتیاز
    13,834
    سطح
    76
    Points: 13,834, Level: 76
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,166

    تشکرشده 6,121 در 1,114 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    شوکا
    سلام شوکا جون
    چندتا سوال مهم دارم

    1.تو اول اسمت گربه بود؟؟؟آخه فکر کنم ی همچین چیزی یادمه؟
    درسته؟
    2.شوکا این سوالات تکراری من رو جواب بده لطفا...تا حالا شده مشکل کسی رو اینجا بخونی بعد عین مشکل خودت باشه...؟اگه شده چیکار کردی یعنی بهش گفتی؟یا نه؟
    3.اگر می تونستی جنسیت خودت رو انتخاب کنی دوست داشتی بازهم دختر بودی؟چرا؟
    (بچه ها عجیب همه از جنسیتون رضایت دارید ..مگه میشه؟راستش رو بگید.)
    4.وقتی خیلی ناراحتی چیکار می کنی؟
    5.وقتی خیلی خوشحالی چی؟
    6.تفریحت چیه؟
    7.شوکا اگه اشکال نداره رشتت رو هم بگو؟
    8.بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟
    9.معولا حرفات و دردل هات رو به کی می گی؟
    10.اهل ورزش هستی؟

  2. 6 کاربر از پست مفید نازنین آریایی تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (جمعه 09 دی 90)

  3. #132
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    سلام سلام به نازنین عزیز

    مرسی از سوالهای قشنگت

    خوب یادته هااااا
    با یوزر خودم تمیتونستم وارد شم خونه عمم بودم و دختر عمم گفت گربه خوبه اسمتو بذارم؟منم گفتم آره ولی بعد دیدم با این اسم نمیتونم ارتباط برقرار کنم

    سوال 2-شبیه شبیه که نبوده ولی تونستم تعمیمش بدم مخصوصا تو تاپیک های قدیمی,ولی جاهایی که راهنمایی دادم تقریبا خودم رو میذارم در شرایط طرف,ولی اگه یکی موضوعش شبیه من باشه بهش میگم که من تجربه ی این موضوع رو داشتم


    سوال 3-در حال حاضر دوست دارم دختر بودنم رو ولی بچگیام خیلی دوست داشتم پسر میبودم
    آره بازم دوست دارم دختر باشم چون ناز کشیدن دخترا سخته
    ولی جدی احساس و جنس لطیف دخترونه رو دوست دارم..

    وقتی خیلی خوشحالم میرم واسه خودم خرید,چیزهایی که دوست دارم واسه خودم میخرم و خوراکی ها و غذاهایی که دوست دارم واسه خودم میگیرم.آهنگ گوش میدم,میرم پارک میدوم.دیگه زنگ میزنم به دوستام حال و احوال میکنم....

    پقتی خیلی ناراحتم میشینم فکر میکنم چی شد که اینقدر ناراحتم,مینویسم یا آهنگ کوش میدمو همزمان رانندگی میکنم
    خواب هم آرومم میکنه

    تفریحم بازم رانندگی
    311::
    خرید ,پول خرج کردن

    کلاس ورزش رفتن,رقص,با دوستام بیرون میرم,با مامانم میرم بیرون,آهنگ کوش میدم,
    ‏اهان یادم اومد میشینم پای سریال دسپریت هاوسوایف,خیلی آموزندست‎(desperate housewife‎)‎

    رشتم جزء رشته های پیراپزشکی هستش

    بهترین کتابی که خوندم مززعه حیوانات یا همون animal farm

    با داداشم صحیبت میکنم و باهاش خیلی راحتم,البته از وقتی که با این جا آشنا شدم کمتر باهاش میحرفم و از دستم راحت شده


    قبلا خیلی میرفتم ورزش مثلا عضو تیم بسکتبال بودم,هر روز میرفتم میدویدم,میرفتم یوگا
    وااای,ولی الان هیچ کدوم,درسام خیلی زیاد شده,یا تو همدردیم که بد جور هم معتادش شدم یا هم سرم تو درسه وقت واسه ورزش ندارم

  4. 7 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (جمعه 09 دی 90)

  5. #133
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    سلام شوکا جان.

    اینم سوال .بفرما.
    اگه بگن فقط یه مورد رو میتونی انتخاب کنی.دوست داری شوهر ایندت پولدار باشه یا خوشگل باشه یا خوشتیپ باشه یا تحصیلاتش بالا باشه؟

    بچه دار شدی اسمشونو چی میذاری؟دختر و پسر.

    تا حالا شده تو همدردی ازدست کسی کفری بشی؟راحت باش بگو.جمع خودمونیه.

    یه تعریف و یه انتقاد ازهمدردی.

    کدوم غذا رو خوب درست میکنی؟کدومو همیشه افتضاح درست میکنی؟

    با دوست صمیمیت چرا صمیمی شدی؟

    بزرگترین سوتی که دادی چی بوده؟

    تا حالا شده بخوای روی کسی رو کم کنی اما روی خودت کم بشه؟راست بگو.این جور وقتا چیکار میکنی؟

    تا حالا شده جلوی چند نفر که حسابی رودروایسی داری باهاشون روی برف یا از پله ها لیز بخوری و بخوری زمین؟اگه شده یا بشه بعد چیکار کردی یا میکنی؟

    تا حالا شده سوار تاکسی بشی یه مسیر طولانی هم بری بعد ببینی ای دل غافل کیف پولت تو خونه جا مونده؟چیکار کردی؟

    کدوم یک از تنقلات رو بیشتر ازهمه دوست داری؟

    بچه بودی دوست داشتی جای شخصیت کدوم فیلم یا کارتون باشی؟

    تا حالا مشروط شدی؟

    شده دیر برسی سر کلاس استاد ابروتو ببره که چرا دیر کردی و از کلاس بیرونت کنه؟چیکار کردی؟

    تا حالا به کسی حسودی کردی؟کی؟چرا؟راست بگو ها.

    خوب من خیلی صندلی رو واست جیز نکردم که دوستان زحمتشو بکشن.




  6. 5 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (جمعه 09 دی 90)

  7. #134
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    ااااااااااااااا من می خواستم از رایحه عشق هم سوال کنم نوبتش تموم شد؟

    من همش درگیر کارم این روزا زیاد وقت نمی کنم بیام صندلی داغ

    حالا نوبت شوکای عزیزمه

    سلام شوکای نازنین

    بهار66 خودم صندلی رو الان جیز می کنمش :D

    1- شوکا من رو یاد شمال میندازه کلمش...یاد گیلان و رشت نمیدونم چرا...شوکا یعنی چی؟

    2- امکانش هست به منم رانندگی یاد بدی؟ آخه 26 سالم شد هنوز وقت نکردم برم یاد بگیرم

    یا درگیر درس بودم یا ورزش یا کار؟؟؟؟؟؟

    3- تا حالا ویراژ دادی یا لاییی کشیدی تو خیابون؟ راستشو بگوها!

    4- آشپزیت چطوره؟ تو هم مثل من آشپزی رو یک هنر می دونی؟

    5- جدیدترین انیمیشنی که دیدی چیه؟

    6- بهار66 گفته تا حالا شده سوار تاکسی شی کیفت نباشه...واسه من شده...چند دفعه :D

    راننده هم منو گروگان برداشته تا زنگ زدم پدر جان محترم واسم پول آوردن تو چی کار

    کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    7- نظرت راجع به تشکیل یک گروه سری واسه دخترای تالار چیه؟ :D (شوخی کردم هااااااا)

    8- "زندگی" رو توی 1 جمله تعریف کن!


    9- واسه آیندت چه برنامه هایی داری؟

    10- به چه چیزهایی علاقه داری؟

    11- دوست داشتی جای کدوم یکی از اعضای تالار بودی؟

    12- اگر قرار بود در یک جمله از مدیران تالار همدردی تشکر کنی چی می گفتی؟

    13- دوست داری کی ها روی این صندلی بشینن؟

    14- نظرت راجع به آواتار من چیه؟ بهم میاد؟

    فعلا بسه.....


  8. 5 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 09 دی 90)

  9. #135
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    وااای بهار چه سوال سختی
    خیلی منو برد تو فکر ولی هر چی فکر میکنم نمیتونم یکیشو انتخاب کنم البته منهای خوشگلی,زیاد دوست ندارم شوهرم خوشگل باشه
    راستی از اخلاق نگفتیا
    اخلاقش واسم مهمه,دوست دارم از هر کدوم از چیزهایی که گفتی یه کمشو داشته باشه


    الهی,نه هنوز به اسم بچه هام فکر نکرردم ولی فقط میدونم فمنیستم و دختر دوست دارم

    نه اصلا نشده از دست کسی کفری شم,آخه بهشون حق میدم

    خدا وکیلی همش تعریفه جایی واسه انتقاد ندیدم,میگم من بدجوری معتاد شدم,تو خونه صبح که از خواب پا میشم میام,شب میخوام بخوابم میام

    من پلو مرغ و سوپ و کوکو و کباب خوب بلدم درست کنم ,سمت غذاهایی که بلد نیستم اصلا نمیرم


    با دوست صمیمیم واسه این صمیمی شدم که خیلی بامعرفت بوده وهست و همیشه هم مشوق هم بودیم


    فکر کنم اون طوری سوتی نداده باشم

    سعی میکنم که دور وبر این که روی کسی رو کم کنم نرم,نه,تا حالا نشده

    اوه اوه آره بابا چند بار پیش اومده که لیز بخورم هم تو برفا هم رو پله ها,جلو یه عالمه آدم
    هیچ چی دیگه پاشدم و خودمو تمیز کردم و با این که درد داشتم لبخند هم زدم....
    یک بار که میخواستم از ماشین پیاده شم اصلا جوی کنا رو ندیدم افتادم توش,وااای نمیدونین چه قدر خندیدم به خودم

    آره شده,راستشو به راننده گفتم و اونم قبول کرده,بهش گفتم اگه اشکال نداره میندازم تو صندوق,خوب چی بگه بنده خدا....
    شرایطش رو هم نداشتم که برم جایی و پول بگیرم


    من عاشق تنقلات و خوراکیم,مغز همه ی آجیل ها رو دوست دارم البته غیر از نخود , کشمش
    های بای خیلی دوست دارم,چیپس,پفک,دیگه بازم بگم,الان دل همتون آب میفته ها...

    بچه که بودم علشق فیلم کارآگاه ورکس بودم,نمیدونم شما یادتون هست یانه؟من عاشق این بودم که جای اون کارآگاهه که موهاش هم یه کم بلند بود میبودم


    نه خداروشکر تا حالا مشروط نشدم

    آره اتفاقا همین 1 هفته پیش بود 5 دقیقه دیر کردیم استادمون گفت اگه این جا یه کشور دیگه بود اصلا استاد راتون نمیداد و تا آخر ترم نمیتونستین سر کلاس بیاین
    خلاصه این قدر گفت که ما از خجالت آب شدیم

    حسودی نه,چون خدا رو شکر حسود نیستم ولی دوست داشتم به یه چیزهایی برسم که دارم میرسم
    ولی غبطه خوردم اما همیشه خدامو به خاطر داشته هام شکر کدرم

    اتفاقا بهار جون عالی بود,مرسی از لطفت

    سلام سلام بهار شادی عزیزم
    تبریک میگم اسم جدیدتو,بیشتر بهت میاد

    رایحه جون هم میتونه بیاد جواب بده,رایحه جون بفرمایید

    شوکا اسم یک نوع آهو هستش


    معلومه که میشه عزیزم
    منم 2 سال طول کشید تا گواهینامم رو گرفتم,همش پشت گوش مینداختمش
    ولی اواءل که میشستم پشت فرمون خیلی سختم بود,پاهام میبست ولی الان رااااااااحت
    فقط برو آموزشگاه و ثبت نام کن این لذت رو از خودت نگیر


    نه اصلا از این وارا دوست ندارم انجام بدم,ولی سرعت رو دوست دارم,دست فرمونم هم بقیه میگن خوبه,اولین بار هم تو امتحان عملی قبول شدم,هورااااااا
    ولی اهل ویراژ و لایی اصلا نیستم,حس خوبی نسبت بهش ندارم

    آشپزیم اگه بخوام خوبه ولی این قدر دلم برای
    آشپزی تنگ شده


    جدیدترین انیمیشن رو همین الان تو تلویزیون داشت نشون میداد که براد پیت و...دوبلوراش بودن ,یه سری پنگوءن بودند که تمرین رقص میکردند,نفهمیدم اسمش چی بود,ولی خیلیییی قشنگ بود

    یک گروه سری؟موافقم


    اجازه میدین تو یک کلمه تعریف کنم زندگی رو؟
    من میگم شناخت

    واسه آینده
    واااای یه عالمه برنامه دارم,امیدوارم بتونم عملیش کنم
    ارشدم رو میخوام با یه معدل خوب تموم کنم
    ایلتسم رو بگیرم
    پی اچ دی قبول شم
    عاشق مسافرتم,میخوام اول ایرانگردی کنم بعدش هم جهانگردی
    در این اثنا هم اگه یار پیدا کردم ازدواج میکنم
    برنامم شناخت روش هست,کلی مشاوره و زیر ذره بین بودن و...
    برم ورزش مخصوصا یوگا
    یه کتاب داریم تالیف میکتیم,امیدوارم اون تموم شه
    وااای یه عالمست.....
    امیدوارم بهشون برسم

    علاقم ورزش,مطالعه,گوش کردن موزیک,تماشای تلویزیون و سریالهای آموزنده

    دوست دارم درایت و تفکر منطقی مدیران تالار رو منم به دست بیارم ولی جای خودم رو دوست دارم چون واسش زحمت کشیدم


    واقعا دستتون درد نکنه که این قدر زحمن میکشین,من که از وقتی این جا اومدم خیلی چیزها یاد گرفتم,به همشون یه خسته نباشید و خدا قوت میگم

    دوست دارم جناب مدیر همدردی بیان صندلی داغ,نازنین و گلنوش و اس سی ای و لیلا موفق و گردآفرید و نقاب و....
    بازم بگم؟


    بهار جون آواتارت بهم انرژی میده و به اسمت هم میاد,خیلی شاده...

    ممنونم بهار عزیزم که وقت گذاشتی

  10. 9 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (جمعه 09 دی 90)

  11. #136
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 تیر 92 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1390-9-27
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    1,365
    سطح
    20
    Points: 1,365, Level: 20
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    437

    تشکرشده 441 در 83 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    سلام منم می خواستم چنتا سوال بکنم
    1.از چی تو زندگی بدتون میاد؟
    2. ازچی تو زندگی خیلی خوشتون میاد ؟
    3. اصلی ترین ویزگی انتخاب همسرتون چیه؟
    4.بزرگترین آرزوتون چیه؟
    5.به دیگران چقدر احترام میزارین؟

    6.یه نصیحت ما رو بکنید چی می گید؟
    7.کدوم ویزگی تون باعثه افتخارتون هست؟
    8.دوست دارین دیگران به چه دیدی به شما نگاه کنن؟
    9.از کی تو این دنیا بدتون میاد؟
    10.بدترین اشتباهی که تا الان کردین چی بود؟


    11.بهترین کاری که تا الان کردین چی بوده؟
    12. به کدوم خواستتون تا الان نرسیدن؟
    13. فکر میکنید به کدوم خواستتون نمی رسین؟
    14.راه سعادت و کمال رو چی میدونید؟
    15.شما انسان معتقد و مذهبی هستین و اگه هستین چرا و اگه نیستین چرا؟


    16.تا حالا تو کدوم قضیه کم گذاشتین؟
    17. به نظر خودتون خدا از شما راضیه اگه هست چرا و اگه نیست چرا؟
    18.اگه فردا آخرین روز زندگیتون باشه چی کار میکنید ؟
    19.خدا رو به کی قسم میدین که گناه تون رو ببخشه؟
    20.اگه الان قرار باشه بمیریدچی کار میکنید؟
    21. بعد از این سوالها کدومش بیشتر شما رو تحت تاثیر قرار داد ؟
    [align=center][img]http://www.hamdardi.net/imgup/35637/...8f509338c2.jpg[/img][/align]
    [align=center][size=medium]آدمها چه راحت با جابجایی یک نقطه از خدا ، جدا میشوند[/size][/align]

  12. 6 کاربر از پست مفید جرجیس تشکرکرده اند .

    جرجیس (شنبه 10 دی 90)

  13. #137
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    269
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    سلام شوکا عزیز سو ا ل از شما
    1ـ چه خواننده موسیقی دوست دارید
    2ـ چه رشته ورزشی دوست دارید
    3ـ ایا تالار همدردی تغییر مثبتی در شما ایجاد کرده چه تغییری
    4ـ منطق و معنویات چه قدر است
    5ـمنطقی ترین فرد توی تالار رو معرفی کن
    6ـ بهترین کتابی که مطا لعه کردید نام ببرید
    7ـ کدام خیابان تهران دوست دارید
    8ـ چه وقتی عصبانی می شوید
    9ـ زییاترین تصویر ذهنی یا خاطره تان چیست
    10ـایا به ارزو های دوران کودکی خود رسیده اید ان را بیان کنید
    11ـ بهترین هدیه ای که تا حا لا گرفتی
    12ـ به نظرت مدیر همدردی چه شکلی هستن
    13ـ دوست داری نفر بعد صندلی داغ چه باشد
    14ـیک جمله درباره مادر پدر بگوید
    15ـ چه ماشینی دوست دارید
    16ـبه یاد موندنی اهنگی که شنیدین
    17ـ مهمترین چیزی که از همدردی یاد گرفتی
    18ـ تالار همدردی چه هدفی را دنبا ل می کند چرا
    19ـ به نظر شما در زندگی مجردی باید چه چیز بیاموزیم
    20ـ بزرگترین ضعف خانم ها چیه
    21ـ با لوله کتاب زرشک یک جمله بسا ز
    22ـ چه مطلب یا پستی در تالار برای شما خنده دار بود
    23ـ بهترین و بدترین دوران درس و تحصیل
    24ـ چقدر مدیر تالار رو دوست داری چقدر از شون چیز یاد گرفتی
    25ـجمله زیر در یک خط توصیف کن
    فرشته مهربان
    اقای کیوان
    اقای حامد
    خانم انی
    دختر مهربون
    محمد ابراهیمی
    داملا
    سرافرا ز
    سارا بانو
    خانم با لهای صداقت
    خانم بی دل
    خانم رایحه عشق
    اقای بی بی
    خانم گل مریم
    26ـچطور می شه فهمید کسی در احساساتش صادق هست یا نه
    27ـ عاشق خدا چه خصوصیاتی باید داشته باشه
    28ـ صندلی داغ مجازی چه حسی بهت میده
    29ـ کدوم سو ا ل داغت کرد
    30ـ به چه میزان اطلاعات روانشناسی در زندگی شخصی ات کمک کرده و تاثیر گذار بوده است
    31ـ احساسات خود را وقتی خیلی شدید می شوند چگونه کنترل می کنید احساس غم خشم نا امیدی نگرانی خوشحا لی
    32ـ یک بیت شعر قشنگ بگو
    33ـ یک ضرب ا لمثل بگوید
    34ـ با چرخ درخت صندوق یک جمله بسا ز
    35ـ از یک تا بیست چه نمرهای به خودت میدهی
    امیدوارم همیشه موفق باشید

  14. 6 کاربر از پست مفید محمدابراهیمی تشکرکرده اند .

    محمدابراهیمی (شنبه 10 دی 90)

  15. #138
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 01 تیر 97 [ 15:49]
    تاریخ عضویت
    1390-2-11
    نوشته ها
    1,002
    امتیاز
    17,617
    سطح
    84
    Points: 17,617, Level: 84
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 233
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    3,189

    تشکرشده 3,297 در 818 پست

    Rep Power
    116
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    سلام شوکای عزیز ممنون از دست و دلبازیت اما می دونی که قوانین اجازه نمیده خارج از نوبت جواب بدم
    چند تا سوال
    1-دینتو چقدر می شناسی؟چقدر تو زندگیت تاثیر داره؟اگه قرار باشه در این باره به خودت نمره بدی چه نمره ای می دی؟
    2-به کدوم امام ارادت خاصی داری؟آیا به زیارتش رفتی؟
    3-چقدر به نماز اهمیت می دی؟
    4-نظرت راجع به کلمات زیر
    خدا
    مهدی(عج)
    مدینه
    کعبه
    کربلا
    قیامت
    رجعت
    5-آیا ذکر یا دعائی هست که تو مواقع حساس بخونی؟
    6-اگه چادری هستی نسبت به مانتوئی ها چه حسی داری؟و یا بر عکس.آیا به فکرت می یاد شبیه اونا شی؟
    7-ازین که همه سوالاتم مذهبی ست چه حسی داری؟

  16. 5 کاربر از پست مفید رایحه عشق تشکرکرده اند .

    رایحه عشق (یکشنبه 25 دی 90)

  17. #139
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 آذر 91 [ 02:06]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,122
    امتیاز
    4,639
    سطح
    43
    Points: 4,639, Level: 43
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    4,800

    تشکرشده 4,874 در 1,141 پست

    Rep Power
    129
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    واي واي چه خبره؟؟؟؟؟؟؟يكي يكي سوال بپرسين.صندلي شوكا از جيزي گذشته الان شوكا جونم جزغاله ميشه

    شوكا جون سلام من مراعاتت ميكنم!!!!و فقط يه سوال ميكنم

    چرا توي پروفايلت،قسمت رضايت مندي از زندگي نوشتي 10_0 درصد؟

  18. 5 کاربر از پست مفید گلنوش67 تشکرکرده اند .

    گلنوش67 (یکشنبه 25 دی 90)

  19. #140
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 شهریور 92 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1389-12-08
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    3,339
    سطح
    35
    Points: 3,339, Level: 35
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,374

    تشکرشده 1,334 در 350 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: ~~ صندلی داغ سری هفتم ~~

    وااااااای
    سوالها بدجوری داغم کرده

    باید روشون فکر کنم

    مرسی از همه

    مرسی گلنوش جونم,منم خیلی داغ شدم,بعضی از سوالها واقعا آدمو به فکر وادار میکنه

    چون مال تو یک سواله راحت تر میشه جواب داد

    آخه بدیش اینه که کامپیوترم خراب شده فردا درست میشه و میام یکی یکی جواب سوالای قشنگتون رو میدم

    جدی؟بهش دقت نکرده بودم,میرم الان درستش میکنم
    مرسی که گفتی

  20. 5 کاربر از پست مفید شوکا تشکرکرده اند .

    شوکا (شنبه 10 دی 90)


 
صفحه 14 از 26 نخستنخست ... 456789101112131415161718192021222324 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.