شوکا
سلام شوکا جون
چندتا سوال مهم دارم
1.تو اول اسمت گربه بود؟؟؟آخه فکر کنم ی همچین چیزی یادمه؟
درسته؟
2.شوکا این سوالات تکراری من رو جواب بده لطفا...تا حالا شده مشکل کسی رو اینجا بخونی بعد عین مشکل خودت باشه...؟اگه شده چیکار کردی یعنی بهش گفتی؟یا نه؟
3.اگر می تونستی جنسیت خودت رو انتخاب کنی دوست داشتی بازهم دختر بودی؟چرا؟
(بچه ها عجیب همه از جنسیتون رضایت دارید ..مگه میشه؟راستش رو بگید.)
4.وقتی خیلی ناراحتی چیکار می کنی؟
5.وقتی خیلی خوشحالی چی؟
6.تفریحت چیه؟
7.شوکا اگه اشکال نداره رشتت رو هم بگو؟
8.بهترین کتابی که خوندی چی بوده؟
9.معولا حرفات و دردل هات رو به کی می گی؟
10.اهل ورزش هستی؟
![]()






آخه فکر کنم ی همچین چیزی یادمه؟
پاسخ با نقل قول










علاقه مندی ها (Bookmarks)