از آتنا خانوم مي خوام كه در صندلي داغ شركت كنند ببخشيد كه دير شد
![]()
تشکرشده 537 در 283 پست
از آتنا خانوم مي خوام كه در صندلي داغ شركت كنند ببخشيد كه دير شد
![]()
زیبا. (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 537 در 283 پست
1ـ شما دوست داريد ازتون چه سوالهايي پرسيده بشه؟
2ـ اين كلمات تو رو ياد چي ميندازه؟
سعادت
آينده
ايران
زیبا. (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 467 در 211 پست
تشکرشده 222 در 118 پست
سلام
اتنا می دونید معنی اسمتون چیه؟
چند تا بازیگر رو اگر میشناسید که اسم شما رو دارن؟
اگر شما امتحان داشتید و هیچ چیزی نخونده بودید و فقط 2 روز برای خوندن کتاب وقت داشتید چی کار میکردید؟
عارف (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 3,584 در 906 پست
سلام اتنای عزیز:
1-چرا زندگی می کنیم ؟
2-شما زندگی را چه طور می بینید؟
3- بالاترین ارزویی که برای فرزندتان دارید چیست؟
setareh (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 302 در 132 پست
آتنا خانم سلام
بهترین سفری که انجام دادین چه سفری بوده؟
کجای ایرانرو بیشتر دوست دارین؟
بهترین هدیه ای که گرفتین چی بوده؟
هوشیار (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 29 در 17 پست
سلام
زماني كه خيلي ناراحت هستيد چه كار ميكنيد؟
mosavi (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 12 در 8 پست
سلام منم يك عضو تقريباجديدم خوشحال مي شم همراهتون باشم مي تونم؟
تشکرشده 47 در 27 پست
سلام
آتناي عزيز مي خواستم بدونم به نظر شما يك خانوم چه خصوصيت بارزي مي تونه داشته باشه تا بتونه خداي مهربونو خوشحال كنه؟
ممنونم
yas (سه شنبه 14 خرداد 87)
تشکرشده 498 در 242 پست
آتنا جان کدوم یکی از اعضای تالار رو بیشتر دوست داری؟
درد من حصار برکه نیست درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور
نکرده است\"
elina (سه شنبه 14 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)