مرا میبینی و هر دم زیادت میکنی دردم
تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم
تشکرشده 375 در 164 پست
مرا میبینی و هر دم زیادت میکنی دردم
تو را میبینم و میلم زیادت میشود هر دم
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
ما را به رندی افسانه کردند پیران جاهل شیخان گمراه
آیینه رویان آه از دلت ؛آه....
تشکرشده 375 در 164 پست
هر که دلارام دید از دلش آرام رفت
چشم ندارد خلاص هر که در این دام رفت
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
تشکرشده 375 در 164 پست
هر که هوایی نپخت یا به فراقی نسوخت
آخر عمر از جهان چون برود خام رفت
ما قدم از سر کنیم در طلب دوستان
راه به جایی نبرد هر که به اقدام رفت
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی
گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
شیر خدا بند گسستن گرفت
ساقی جان شیشه شکستن گرفت
دزد دلم گشت گرفتار یار
دزد مرا دست ببستن گرفت
تشکرشده 375 در 164 پست
تنها نه من به قید تو درماندهام اسیر
کز هر طرف شکستهدلی مبتلای تست
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
تا دم زند ز بیشه , زان بیشه همیشه
کان بیش جام ما را پنهان چه می چراند
اینجا پلنگ و آهو نعره زنان که یاهو
ای آه را پناه او , ما را که می کشاند
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
در دل و در دیده دیو و پری
دبدبه فر سلیمان ماست
رستم دستان و هزاران چو او
بنده و بازیچه دستان ماست
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)