سلام متشکرم
خدایا به نفر بعدی اراده قوی بده ، دغدغه های ذهنیش از بین بره و به آرامش برسه ، خودش و خانواده ش سلامت باشند و عاقبت شون بخیر بشه
هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشه و همیشه در مسیر الهی باشه آمین یا رب العالمین![]()
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام متشکرم
خدایا به نفر بعدی اراده قوی بده ، دغدغه های ذهنیش از بین بره و به آرامش برسه ، خودش و خانواده ش سلامت باشند و عاقبت شون بخیر بشه
هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشه و همیشه در مسیر الهی باشه آمین یا رب العالمین![]()
تشکرشده 1,128 در 455 پست
*خدای مهربانمدست نیاز را به درگاه تو دراز میکنم و از تو میخواهم که آرامش، برکت، سلامتی ،عشق، بخشش و امنیت را برای نفر بعدی و همه عزیزان این تاپیک نورانی ارزانی داری،* آمین یا رب العالمین
تشکرشده 423 در 177 پست
ممنونم طنین باران - برای نفر بعد و همه اعضای تالار ،خیر دنیا و آخرت و آرامش و سعادت را در تک تک لحظه های زندگی از خداوند خواهانم .![]()
Mvaz (چهارشنبه 16 تیر 00)
تشکرشده 552 در 282 پست
ممنون نیاگارای عزیز
منم برای نفر بعد دعا می کنم
الهی هیچ وقت محتاج دیگران نشه ، و همیشه آرامش درونی داشته باشه
تشکرشده 130 در 63 پست
ممنونم حیات خلوت عزیز
من برای نفر بعد دعا میکنم هیچ وقت امیدش رو تو هیچ مقطعی از زندگی از دست نده و شادی مهمون همیشگی زندگیش باش
miss seven (پنجشنبه 17 تیر 00)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
چقدر این تاپیک حس و حال مثبتی رو منتقل میکنه
ممنونم مینای عزیز از دعای خیلی خوبتون
منم برای نفر بعدی از خداوند میخوام که در همه لحظات زندگیش خدا به راه درست و مستقیم هدایتش کنه و عاقبت بخیر باشه .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
Mvaz (سه شنبه 13 مهر 00), Niagara (جمعه 18 تیر 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 12 مهر 00), باغبان (یکشنبه 21 آذر 00)
تشکرشده 423 در 177 پست
مرسی هفت . این بهترین دعایی که هر فردی نیاز داره .
نفر بعد به دینداری و خداشناسی واقعی برسه چون اینجوری حال دلش همیشه خوبه .
miss seven (جمعه 18 تیر 00), Mvaz (سه شنبه 13 مهر 00), الهه زیبایی ها (دوشنبه 12 مهر 00), باغبان (یکشنبه 21 آذر 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)
تشکرشده 2,354 در 759 پست
سلام
ممنونم از دعای خوبتون رسیدن به معرفت واقعی ارزومه.
تو این شب عزیز
خودم و نفر بعدی و هر کسی که دوست داره رو مهمون دعای کمیل میکنم
ای معبود من
ای سید و مولای من
و ای مالک من
ای کسی که اختیارم به دست اوست
ای دانا بر پریشانی و بی نوائیم
ای آگه از بی چیزی و نداریم
یا ربّ یا ربّ یا رب
از تو میخواهم به حق خودت و به ذات مقدست و
به بزرگترین صفات و اسمائت
که اوقاتم را در شب و روز به یاد خودت معمور و آباد گردانی
و به خدمتت پیوسته داری
و اعمالم را مقبول درگاهت گردانی تا
اعمال و گفتارم همه یک جهت برای تو باشد
ای کسی که تکیه گاهم اوست.
التماس دعا دارم تو این روزها و شبها....ان شالله استجابت دعای همگی![]()
Mvaz (سه شنبه 13 مهر 00), zolal (دوشنبه 12 مهر 00), باغبان (یکشنبه 21 آذر 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)
تشکرشده 1,494 در 483 پست
به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
ویرایش توسط zolal : دوشنبه 12 مهر 00 در ساعت 23:28
Mvaz (سه شنبه 13 مهر 00), الهه زیبایی ها (سه شنبه 13 مهر 00), باغبان (یکشنبه 21 آذر 00), طنین باران (پنجشنبه 20 آبان 00)
تشکرشده 1,128 در 455 پست
سلام
برای نفر بعدی و قبلی و همه ی کسانی که این پست رو میبینند :
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شاءالله رحمت خداوند شامل حالت بشه و امیدت نا امید نشه . خیر دنیا و آخرت ببینی و در مسیر الهی باشی . خداوند خودت و عزیزانت را حفظ کند . آمین یا رب العالمین
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Mvaz (پنجشنبه 20 آبان 00), zolal (پنجشنبه 20 آبان 00), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 20 آبان 00), باغبان (یکشنبه 21 آذر 00)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)