چه تاپیک خوبی .
زیاد در فضای مجازی فعالیت ندارم اگه اجازه بدید پست آخرم را در انجمن همدردی در اینجا می نویسم : دعا می کنم برای تمام همسرانی که با هم مشکل دارنند، مشکلشون حل بشه . دیگه اینکه دختر و پسرهای ما عاقبت بخیر بشند و بتونند در مسیر ازدواج و زندگی مسیر درست را برنند و در هر مرحله بهترین راه و تصمیم و مدیریت را داشته باشند .چقدر مراجعه کننده در دفاتر مشاوره هست به خاطر همین مسائل . خدا کنه همه دختر و پسرهای ما بتونند با رشد و آگاهی بهتر در این مسیرها قدم بردارند که با کمک مشاوران و تلاش خودشون ، مسیر درست قبل ازدواج را یاد بگیرند و در بعد ازدواج هم با آگاهی و تعادل ، زندگی زناشویی موفق داشته باشند .







پاسخ با نقل قول



علاقه مندی ها (Bookmarks)