به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 13 از 18 نخستنخست ... 3456789101112131415161718 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 121 تا 130 , از مجموع 173
  1. #121
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    حیات خلوت نیومدن، بنظرم همین سوالات رو از نفر بعدی بپرسیم. انشالا که خداوند هممونو مورد مغفرت خودش قرار بده

  2. #122
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    سلام حیات خلوت.


    2- اشتغال خانم بعد از ازدواج چه محاسن و چه معایبی میتونه داشته باشه؟ شما خودتون راضی هستین؟

    3- چرا مدینه فاضله مردا و زنا داره کم کم عوض میشه؟ این خوبه؟
    توضیح: مدینه فاضله خانما: کار خوبی بتونم پیدا کنم و فعالیتهای اجتماعی م رو گسترش بدم (حتی با وجود بچه و شوهر). و بچه و شوهر هرگز نبایستی مانعی در برابر نیل به خواسته هام باشه. در واقع این آیتمها در حال حاضر ارزش هست برای اکثر خانما و مرتبه این ارزش خیلی خیلی بالاس. ارزش کارهایی مانند رسیدگی به منزل و امور فرزندان و ... عموما در سطح بسیار پایینی قرار میگیره و معمولا خیلی ذوق و شوقی برای انجامش وجود نداره.
    مدینه فاضله مردها: بتونم لنگها رو بندازم روی هم و بیکار باشم توی خونه. پول هم همینجوری بیاد خودش!!!

    4- وظایف مرد و زن در زندگی مشترک چیست؟ اینکه بگیم مرد یه سری وظایف داره و زن یه سری وظایف دیگه، این نگاه جنسیتی هست به مرد و زن در بجث ازدواج؟؟؟

    5- مرد یه خانم رو بر اساس جاذبه های جنسی انتخاب میکنه و یه زن نیز یه مرد رو بر اساس حمایت اقتصادی و مالی انتخاب میکنه. با این گزاره موافقین؟

    6- با انتقاد ازتون چجوری برخورد میکنین؟ سریع موضع میگیرین و میگین من هیچ مشکلی ندارم و اونی که مشکل داره خود شما هستین؟!!!

    7- اعتقادی به خواستگاری سنتی دارین؟ وضعیت تاهل خودتون چجوریه؟ و بصورت سنتی ازدواج کردین؟ اگه آره، چه توصیه هایی دارین در این باب؟

    سلام
    با عرض معذرت
    یکمی بی حال شدم و بی حوصله

    1. سوال اول رو دقیق نمی دونم ولی به نظرم منظورت افرادی هست که شخصیت باثباتی ندارن

    2. من تا وقتی مسئله بچه ها نباشه راضیم ، البته ساعت کاریم کمه ....اما اینکه مردها انتظار دارن کل حقوق رو بهشون بدی و انتظار چیزی نداشته باشی یه مقدار مسئله رو پیچیده می کنه

    3.هر کسی یه آرمانی داره ولی اگه آرمانهامون تناسب نداشته باشه سازگاری سخت میشه ....متاسفانه این مسئله به تربیت برمیگرده که دخترها کارخونه رو انجام میدن و پسرها نه ..قبلترها پسرها کارهای خارج منزل رو در معیت پدر بودند که الان حذف شده و روز به روز با عرض معذرت تنبل تر میشن (اطراف من که همه همینن)

    4.نه نگاه جنسیتی نیست وظایف باتوجه به ویژگی هاست .من با وجودیکه کارمندم از اینکه همسرم تو خونه کار کنه متنفرم فقط کارهای مردونه ..جالبه شوهرم از اون قشر مردهاست که به کار خونه علاقه داره

    5. به نظرم نه ....پسرهای زیادی دیدم که فکر پول دار بود نهمسر آینده هستند اینکه شغل خوبی داشته باشه و....و دخترهای زیادی دیدم که علاقمند به پسرهای خوشگل
    و میشه گفت بیشتر افراد مشمول همون گزاره شما هستند

    6.من هیچ مشکلی ندارم !!!!!!!!!!!!!

    7.سنتی ازدواج کردم، به نظرم سنتی و صنعتی با هم خوبه .....سنتی که با آشنایی طولانی باشه ..من خودم ازدواجم خیلی هول هولکی بود از روز آشنایی تا عقدم 40 روز هم نشد

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرزانه 123 نمایش پست ها
    سلام حیاط خلوت عزیز

    1- به نظر شما رفتار زن و شوهر با همدیگه وقتی بچه دار میشن، فرق می کنه؟ چه فرقی؟
    2- سر چه مسائلی در تربیت بچه، با همسرتون توافق ندارین؟ چطوری حلش می کنید؟
    3- قبل از بچه دار شدن باید سر چه چیزایی به توافق رسید؟
    4- بهترین لحظه زندگیتون چی بوده؟
    5- آخرین کتابی که خوندین؟ و آخرین کتابی که برای فرزندتون خریدین؟
    6- آیا برنامه ریزی روزانه دارین؟
    7- ورزش می کنید؟
    8- چندتا از کاربردی ترین نکته های خونه داری که خیلی به دردتون خورده میشه بگین؟
    9- اگه شاغل هستین برنامه ریزی مالیتون با همسرتون چطوره؟
    10- اگه همین الان 50 میلیون به شما بدن چیکارش می کنید؟
    سلام

    1. بله من و همسرم همش داریم دعوا می کنیم چون انتظارهای غیرمعقول از بچه ها داره

    2.متاسفانه نتونستیم حل کنیم .همسرم انتظار داره هنوز حرف از دهن بیرون نیومده بچه سریع کار رو انجام بده

    3.خیلی چیزها اولش پذیرش اینکه این موجود یه بچه اسسسسسسسسسسس و نمیتونه مثل ما رفتار کنه

    4.لحظه ای که بعد از 2 ماه زندگی در منزل مادرشوهر (در زمان عقد) خودمون خونه مستقل گرفتیم و از سرکار رفتم خونه خو.دمون هرگز فراموشش نمیکنم ....داشتم میرفتم خونه تو جوی کنار خیابون صدای شرشر آب میومد و هوای خنک وووووو...

    5.رهش از امیرخانی ، من خودم کتابدارم اصولا کتاب نمیخرم از کتابهای کتابخونه برای بچه ها کتاب میبرم

    6.به صورت ذهنی

    7.گاهی که جوگیر بشه یا ناراحت باشم

    8.لیمو رو میخواین بریزین تو خورشت حتما دانه ها و اون پوست بالای لیمو که گره داره رو بردارین تا خورشت تلخ نشه ، یه سیب زمینی رو بندازین تو قیمه تا لعاب بندازه

    9.کل حقوق در اختیار همسرمه ...تازگی ها برای خودم پس انداز مخفی دارم که هنوز به 2 ملیون هم نرسیده

    10. یه گیمینگ میخرم برای پسرم
    ( کی میدید 50 تومنو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط طنین باران نمایش پست ها
    سلام حیاط خلوت عزیز

    1_ بهترین درسی که از همدردی گرفتید چی بوده؟

    2_ خودت را در سه کلمه یا یک جمله توصیف کن‌

    3_ چرا اسم‌حیاط خلوت رو انتخاب کردی؟

    4_ آن چیزی که در مورد خودت میخوای تغییرش بدی چیه؟

    5_ از سیاست های زنانه در زندگی زناشویی چند موردشو یادمون بده

    6_ عصبانی میشی ؟ چطور کنترل می‌کنی؟

    7_ اخرین باری که خندیدی و آخرین باری که گریه کردی کی بوده و به چه علت؟

    8_ اگر یک روز به پایان زندگی شما مانده باشه چه کاری میکنید؟

    9_ شخصیت محبوب شما کیه؟

    10_ چند خط وصیت نامه بنویس

    1. زندگی کردن ، اینک هر زن و شوهر در یه جبهه هستند نه در مقابل هم ، و رفتار درست با بچه هاااا

    2. یه مهربون خلاق که گاهی غرغرو میشه

    3.اسم بلوتوثم بود خیلی دوست دارم حیاط خلوت رو ..جای دنج خونس

    4. کمتر فکرهای بی خود کنم و کمتر ذهنم رو درگیر مسائل گذشته کنم

    5. خداییش زیاد بلد نیستم ....فقط میدونم یه مقدار که با خانواده همسرم خوب باشم اونم باهام خوبه

    6.زیاد .....آشنا یباشه و رودبایتی نداشته باشم : مرده و زنده طرف رو آباد می کنم ...البته الان هر سری کمتر میشه ..غریبه باشه : تیکه می اندازم و خودخوری می کنم

    7.امروز صبح یه خبر دیدم که یه مادر بعد از 7 سال هنوز دنبال بچه گمشده اش میگرده گریه کردم برای دل بی قرارش ، دیروز هم کلی با بچه های کتابخونه که اومده بودند کلاس قصه خوانی خندیدم

    8. با بچه هام خوش می گذرونم کلی بستنی میخورم

    9. گوهر خیراندیش ..فک کنم پیر شم اخلاقم کپ اون بشه ...مهربون گاهی عصبی و گاهی فحش های بامزه ....

    10.وصیت می کنم پسرم مثل الان که دخترمو دوست دارم تا آخر عمرش هواشو داشته باشه ..روی قبرم هم به جای سنگ یه درخت میوه بکارن
    ویرایش توسط حیاط خلوت : یکشنبه 13 تیر 00 در ساعت 08:50

  3. 2 کاربر از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 13 تیر 00), فرزانه 123 (دوشنبه 14 تیر 00)

  4. #123
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    شمام تو کار صنعتی هستین؟ استغفرالله ...

  5. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    حیاط خلوت (سه شنبه 15 تیر 00)

  6. #124
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    سلام سرکار خانم حیات خلوت

    ۱. چرا میگن یک انسان اینقدر غنی هست که می‌تونه چندین سال در یک سلول انفرادی تاریک زندگی کنه، ولی باز هم شاد باشه؟

    ۲. در جواب سوال بالا، چه طور میتونه؟

    ۳. نسل های قبل مثل خانواده فیلم پدر سالار، زندگی خوبی داشتن؟

    ۴. نظرتون راجع به زندگی به سبک زنان اون دوره چیه؟

    ۵. خانمی هفت سال بعد از که رضا خان کشف حجاب کرد، از خونه بیرون نیومد، علتش چی بود؟ کارش درست بود؟ چرا خانم های امروزی براشون اون سبک زندگی سخته؟

  7. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 13 تیر 00), حیاط خلوت (سه شنبه 15 تیر 00)

  8. #125
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 فروردین 02 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1397-2-11
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    7,883
    سطح
    59
    Points: 7,883, Level: 59
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    431

    تشکرشده 358 در 165 پست

    Rep Power
    51
    Array
    سلام مینای عزیز
    سوالات من:

    1- آیا اهل برنامه ریزی هستی؟ چیکار می کنی که خودتو ملزم به اجراش کنی؟
    2- ورزش می کنید؟
    3- چه اخلاقایی در شما هست که می خواین تغییرش بدین؟
    4- بزرگترین ریسکی که در زندگی کردین چی بوده؟
    5- سه تااز بارزترین ویژگی های مثبت شما چیه؟
    6- چقدر خودتون رو دوست دارین؟ آیا با خودتون مهربون هستین؟ در این راستا چه کارهایی انجام می دین؟
    7- بهترین و زیباترین خاطره ای که دارین؟
    8- خوشبختی از نظر شما چه معنی داره؟
    9- آخرین کتابی که خوندین؟
    10- آیا تا حالا برای خودتون گل خریدین؟


  9. کاربر روبرو از پست مفید فرزانه 123 تشکرکرده است .

    mina_ (دوشنبه 14 تیر 00)

  10. #126
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نوبت من شروع شده و جواب سوالات رو بدم یا صبر کنم خانم حیات خلوت به آخرین سوالات دوستان نیز پاسخ دهند؟؟

  11. #127
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    دیگه شما جواباتونو بدین.
    سوالای من:
    1- عبارت psychologically weak به چه معناست؟ راه برون رفت؟
    2- نمیخام کامتون رو تلخ کنم، از طلاق نکته آموزنده ای دارین؟
    3- اشتغال خانم بعد از ازدواج چه محاسن و چه معایبی میتونه داشته باشه؟ شما خودتون راضی هستین؟
    4-
    وظایف مرد و زن در زندگی مشترک چیست؟ اینکه بگیم مرد یه سری وظایف داره و زن یه سری وظایف دیگه، این نگاه جنسیتی هست به مرد و زن در بحث ازدواج؟؟؟
    5-
    با انتقاد ازتون چجوری برخورد میکنین؟ سریع موضع میگیرین و میگین من هیچ مشکلی ندارم و اونی که مشکل داره خود شما هستین؟!!!
    6- یه سوتی با مزه از خودتون تعریف کنین؟
    7- نظرتون در مورد افراد زیر در قالب یک یا دو کلمه:
    MVAZ
    الهه زیبایی ها
    AMMINN
    مدیر
    سحر بهاری
    SCI
    باغبان
    خادم الرضا
    خاله قرمزی
    SCARFACE
    غلام 1234
    Pooh
    خودتون
    گیسو کمند
    مصباح الهدی
    اثر راشامون


  12. کاربر روبرو از پست مفید gholam1234 تشکرکرده است .

    فرزانه 123 (سه شنبه 15 تیر 00)

  13. #128
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    درود

    ۱. میگن یه روز گرم تابستونی یه کارمند از محل کارش به طرف خونه برمیگشت. حسابی گرمش شده بود و خیلی دوست داشت یه بستنی زعفرونی بخره. چشمش به مغازه عروسک فروشی افتاد و رفت داخل. رو به فروشنده عروسکا کرد و گفت یه بستنی زعفرونی لطفا!!
    خیلی عجیبه و خنده داره تو مغازه عروسک فروشی دنبال بستنی زعفرونی بود! بنظرتون این حکایت چه آدمایی تو زندگی هست؟

    ۲. جای خالی رو پر کنین.

    _ ............ بزرگترین دشمن عزت نفس ماست. هر چقدر در زندگیمان پررنگ تر باشد بیشتر دچار مشکلات اساسی میشویم.

    _ انتظاراتمان را از طرف مقابلمان ......... و ........... کنیم، چرا که او مسئول مسئول ناپختگی های ذهنی و هیجانی ما نیست.

    ۳. در راستای رباعی زیر یه شعر یا حدیث بنویسین.

    فردا که به نامهٔ سیه درنگری
    بس دست تحسر که به دندان ببری

    بفروخته دین به دنیی از بیخبری
    یوسف که به ده درم فروشی، چه خری؟

    ۴. همه ی ما آدما یه منطقه ی امن داریم، بنظر شما چرا باید از اون خارج بشیم؟

    ۵. اون چه چیزی در فضا هست که توجه دانشمندان رو بخودش جلب کرده، وجود داره اما قابل دیدن و لمس نیست و فقط با عدد و رقم عقیده دارن که وجود داره؟

    ۶. در مورد تصویر زیر، بشین روی اون صندلی سفید و هر چی دوست داری بنویس.


  14. کاربر روبرو از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده است .

    فرزانه 123 (سه شنبه 15 تیر 00)

  15. #129
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mina_ نمایش پست ها
    نوبت من شروع شده و جواب سوالات رو بدم یا صبر کنم خانم حیات خلوت به آخرین سوالات دوستان نیز پاسخ دهند؟؟

    سلام شما به سوالات پاسخ بدین، خانم حیات خلوت اگر حضور پیدا کردن، در خلال صندل داغ شما یا در پشت صحنه جواب پرسش هاشون رو ارسال میکنند

  16. 2 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    mina_ (دوشنبه 14 تیر 00), فرزانه 123 (سه شنبه 15 تیر 00)

  17. #130
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 23 بهمن 03 [ 10:42]
    تاریخ عضویت
    1395-6-23
    نوشته ها
    108
    امتیاز
    7,578
    سطح
    58
    Points: 7,578, Level: 58
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    32

    تشکرشده 130 در 63 پست

    Rep Power
    26
    Array
    سلام سلام
    خب سوالات سخت من شروع شد



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرزانه 123 نمایش پست ها
    سلام مینای عزیز
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرزانه 123 نمایش پست ها
    سوالات من:


    1- آیا اهل برنامه ریزی هستی؟ چیکار می کنی که خودتو ملزم به اجراش کنی؟
    بله تا حدی
    کارایی که باید تو چند روز انجام بدم رو روی کاغذ مینویسم و به دیوار اتاقم میزنم تا مرتب نگاهم بیفته و انجام بدم


    2- ورزش می کنید؟
    به طور دایمی و هر روزه نه
    اما قبل از کرونا باشگاه میرفتم که دیگه بعدش از ترسم نرفتم
    الان فقط اکثر روزا میرم پیاده روی و بعضی وقتها تو خونه خودم ورزش میکنم


    3- چه اخلاقایی در شما هست که می خواین تغییرش بدین؟
    مهر طلبی زیاااااد و اینکه نمیتونم جراتمندانه خواسته مو بگم و حرفمو بزنم


    4- بزرگترین ریسکی که در زندگی کردین چی بوده؟
    من کلا آدم ریسک پذیری نیستم اصلا
    باید در مورد همه چیزی فکر کنم و همه جوانب رو بسنجم
    اما میتونم بگم تغییر شغلم بعد از ده سال ی جورایی ریسک بود . چون سالها بود بهش فکر میکردم اما میترسیدم انجام بدم و دقیقا موقعی از کار قبلیم بیرون اومدم که هیچ کار جدیدی هم نداشتم و میدونستم ممکنه مدتها بیکار بمونم

    5- سه تااز بارزترین ویژگی های مثبت شما چیه؟
    اینو از دید بقیه که بهم میگن جواب میدم

    مهربونی ، مستقل بودن و صادق بودن



    6- چقدر خودتون رو دوست دارین؟ آیا با خودتون مهربون هستین؟ در این راستا چه کارهایی انجام می دین؟
    نه راستش من با خودم خیلی مهربون نبودم و همیشه خودمو بابته هر اشتباهی (حتی اگر کسی دیگه هم مقصر بود )به شدت سرزنش میکردم . اما الان مدتهاست تصمیم گرفتم خودمو کمتر سرزنش کنم. کامل موفق نبودم اما هر سری که میام سرزنش کنم یاد تصمیمم میفتم و سعی میکنم سرزنش رو سریع تموم کنم

    7- بهترین و زیباترین خاطره ای که دارین؟
    خب خاطره زیبا که خیلی خیلی زیاد دارم و نمیتونم بهترینشو جدا کنم
    اما ی سری سفرهای خیلی خاطره انگیز رفتم که هیچ وقت فراموشم نمیشه



    8- خوشبختی از نظر شما چه معنی داره؟
    بودن کنار آدمهایی که عمیقا دوستشون داری و دوستت دارند


    9- آخرین کتابی که خوندین؟

    انسان در جستجوی معنا که متاسفانه صاحب کتاب ، کتابشو خواست و نصفه موند

    10- آیا تا حالا برای خودتون گل خریدین؟

    آره من عاشق گلم سالها پیش که کار خودمو داشتم اکثر روزا برای میزم گل میخریدم و لذت میبردم
    اما این 3/4 ساله نه متاسفانه نخریدم اما بقیه زیاد گل خریدن برام






    مرسی فرزانه جااان

  18. کاربر روبرو از پست مفید mina_ تشکرکرده است .

    فرزانه 123 (سه شنبه 15 تیر 00)


 
صفحه 13 از 18 نخستنخست ... 3456789101112131415161718 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.