سلام دوستان نازنین ،،،
هر کس مایل هست که توی صندلی داغ شرکت کنه بیاد اینجا اعلام حضور کنه ...
هر صحبتی درباره ی صندلی داغ در این تاپیک پرسیده شود .
ممنونم از همتون .
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلام دوستان نازنین ،،،
هر کس مایل هست که توی صندلی داغ شرکت کنه بیاد اینجا اعلام حضور کنه ...
هر صحبتی درباره ی صندلی داغ در این تاپیک پرسیده شود .
ممنونم از همتون .
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)