اگر داشته های زندگی خود را شمارش کنید مجالی برای
شمارش نداشته های زندگی خود نخواهید یافت.
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
اگر داشته های زندگی خود را شمارش کنید مجالی برای
شمارش نداشته های زندگی خود نخواهید یافت.
ویدا@ (پنجشنبه 12 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
ســــه راه بیشتـــــر نــــــداری :
بـــــــا مــــــטּ باشـــــی ؛
یا بــــــا تــــ♥ـــــو باشــــــم ،
یا توافـــــــق ڪـنیم ڪــه باهــــــم باشیـــــم ... !!!
ویدا@ (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
انسانهای قوی می دانند چگونه به زندگی شان نظم دهند .
حتی زمانی که اشک در چشمانشان حلقه می زند همچنان با لبخندی روی لب می گویند:
"من خوب هستم"
ویدا@ (یکشنبه 15 مرداد 91)
تشکرشده 157 در 41 پست
من برایت چه بخواهم زخدا؟
بهتر از اینکه خودش پنجره باز اتاقت باشد
عشق محتاج نگاهت باشد
خلق لبریز دعایت باشد
و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد که همین نزدیکیست![]()
monayi (یکشنبه 15 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
بیشمارند آنهایی که نامشان آدم است...
ادعایشان آدمیت...
کلامشان انسانیت...
رفتارشان صمیمیت...
حال، من دنبال یکی میگردم که...
نه آدم باشد...
نه انسان...
نه دوست و رفیق صمیمی...
تنها صاف باشد و صادق...
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن...
هیچ نگوید...
فقط همان باشد که سایه اش میگوید....
صاف و یکرنگ...
ویدا@ (شنبه 21 مرداد 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
خوشبخت کسی نیست
که مشکلی نداره
خوشبخت کسیست
که با مشکلات مشکلی نداره!!!
ویدا@ (دوشنبه 04 دی 91)
تشکرشده 2,271 در 375 پست
در "وا" میشه،
در "بسته" میشه،
در " وابسته" میشه،
ما که دیگه آدمیم...!
راحیل خانوم (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
فقط با دوست می توان قهر کرد....
غریبه ناز ما را نمی کشد...
ویدا@ (جمعه 17 شهریور 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
من برای متنفر بودن از کسانیکه از من
متنفرند وقتی ندارم ٬
زیرا من گرفتار دوست داشتن
کسانی هستم که مرا دوست دارند !
ویدا@ (یکشنبه 23 مهر 91)
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
چه سکوتی دنیا را فرا میگرفت
اگر هر کسی به اندازه دانش خود صحبت میکرد...!
ویدا@ (یکشنبه 23 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)