[align=cent[align=justify]er][/align]
پيامبر صلى الله عليه و آله فرمودند:
][size=large]شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَزَّوَجَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ يُضاعِفُ اللّهُ فيهِ الحَسَناتِ وَ يَمحو فيهِ السَّيِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَكَةِ؛
ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى افزايد و گناهان را پاك مى كند و آن ماه بركت است.
(بحارالأنوار، ج 96، ص 340، ح 5)[/size]
سلام دوستان
شنبه اولین روز از ماه رمضانه .دوست دارم با کمک همه بچه های همدردی تا آخر ماه رمضان قران رو ختم کنیم.
هر کدوم از بچه ها که دوست دارن میتونند با خواندن 3 صفحه از قرآن کریم در این ختم قرآن شریک بشن.
شنبه اولین روز شروع این طرح است . با اجازه مدیران و دوستان عزیز ، خودم صفحات 1تا 3 رو میخونم .
دوست عزیزی که میتونه صفحات 4 تا 6 رو بخونه پست بعدی رو بزنه و همینطور ادامه میدیم تا صفحه آخر .
پیشاپیش از همکاریتون ممنونم. [/align]







[/align]
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)