سلام.
من موافقم.
پیشنهاد موضوع: هنگامی که خارپشت مخفی می آید!!!
تشکرشده 2,204 در 465 پست
سلام.
من موافقم.
پیشنهاد موضوع: هنگامی که خارپشت مخفی می آید!!!
shabe barooni (سه شنبه 04 بهمن 90)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
خب پس اولین ایتم برای زن بودن، چک کردن لحظه به لحظه دیگرانه
خیلی سخته ولی فکر کنم از پسش بربیام
هم باید وقت داشته باشی هم حوصله هم یه خیال راحت
که قربونش برم همه خانوما دارن
:)
:)
:)
از امیب بودن بهتره !
meysamm (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 3,519 در 509 پست
واقعا؟
مارو باش فکر می کردیم یه عاشق پیشه داریم که طرفدار پروپاقرص خانوماست، اونم امیب ازآب دراومد!:rolleyes:
اینجا جا داره به baby تبریک گفت.
داملا (سه شنبه 04 بهمن 90)
تشکرشده 2,204 در 465 پست
البته نیاز به چک کردن لحظه به لحظه ی دیگران و یا لحظه به لحظه چک کردن دیگران نیست. همین که حدس هم بزنی کافیه.
ولی خارپشت جان من بهت این امیدواری رو میدم که تو میتونی.....![]()
shabe barooni (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
پس چی که می تونم !نوشته اصلی توسط shabe barooni
همینکه این همه مدت تو این تالار ابی دووم اوردم یعنی میتونم
بعضی وقتا شک می کنم اقای ! مدیر هم زن باشن
مثلا اسمشون هم بتول مظاهری باشه :)
حامد هم که یه پارچه خانومه ، دختر خوشگل منه !:)
meysamm (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 968 در 217 پست
نوشته اصلی توسط داملا
هاله نو (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 1,723 در 325 پست
برای چی شب امتحان دانشجوی مملکت رو به اینجا میکشونین؟ ها؟نوشته اصلی توسط خارپشت
بچه ای که تو خونه شماست یا بچه شماست (و البته همسر مکرمه) یا بچه خواهری، برادری، از همه بد تر خواهر زنیییییی (وایییییی) یعنی شما از تبعات بی توجهی به فرزند عزیز این خانوم های محترم نمیترسی؟؟؟؟؟؟؟؟
گرفتی منو؟
تلفن رو هم بهتره جواب بدی!! یه وقت شاید شمسی خانوم بود با یکی از همین خانوم های مکرمه و محترمه بالا کار داشت. میتونی بگی نیستن و از یه سوختگی تلفن جلوگیری کنی!!!
ببخشید لباس های شما چه جوری خشک میشن؟
نکنه شبیه همون مدل اتو کردن لباس تو خوابگاه پسراس که میزارن زیر تشک تا صبح خودش چروکش باز شه؟
روش نوینی داری بگو اینجا برادر ها استفاده کنن.
(اینا همش به این دلیله که شما اصلا خانه داری بلد نیستی و گرنه اگه یه بار لباس چلونده بودی تا بارون رو میدیدی آفتاب بالانس میزدی تا از رو بند جمش کنی)
البته نا گفته نماند.
اصولا آقایون در همه این موارد به تماشای تلویزیون خودشون ادامه میدن
دادش از دست ما دلخور نشیا!!
درس ها خیلی سخته![]()
دانوب (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
راستش رابطم رو با شمسی خانوم قطع کردم خیلی شلخته است
تازه به من میگه وسواس دارم !
من بچه هیچکس رو خونم راه نمیدم
خونمو به گند میکشن
ایکبیری های کوچولو !
وا خواهر جون شما لباسا رو میری تو بالکن پهن میکنی ؟!!
خاک به سرم !
شهرداری گیر میده !
کی می خواد جواب مدیر ساختمون رو بده ؟
خدا مرگم بده !
meysamm (پنجشنبه 06 بهمن 90)
تشکرشده 4,874 در 1,141 پست
نوشته اصلی توسط خارپشت
اه............
پس من بودم تاپيك زدم در مورد رفتار صحيح با بچه هاي خالم دنبال راهكار بودم ميگيد نه اين هم لينكش:
كليك كنيد!
گلنوش67 (چهارشنبه 09 فروردین 91)
تشکرشده 4,467 در 859 پست
:)
متین فرق میکنه
اگه راش ندم توخونه ممکنه بهم صدمه بزنه
البته منم بهش صدمه! میزنم :)
گفته بودم که نمی تونم خودمو کنترل کنم
کلا در این مورد خیلی زدوخورد داریم
بیشتر من می خورم
meysamm (چهارشنبه 05 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)