سلام وای از دسته تو رایحه عزیز بااین تاپیک توپت داشت ناهار خراب میشد از پس محو خوندن بودم دست همه گلا درد نکنه ایده هاتون خیلی قشنگ بود
یکی از کارهایی که من میکنم اینکه بعضی وقتا مثه دختربچه ها ترسو میشم مثلا تا یک صدای بوقی یادزدگیری میاد میپرم تو بغل شوهرم حتی اگه جای دوری باشیم بدو بدو خودمو بهش میرسونم و میگم صدای چی بود؟! شوهرم درحال که محکم فشارم میده حس میگیره که پناهمهبالبخند ازته دل میگه نه ناااازم نترس من اینجام هیچی نبود







بالبخند ازته دل میگه نه ناااازم نترس من اینجام هیچی نبود

کارای کوچیکشو با تشکر های بزرگ جبران کنین .چر از چند مدتی ازش قدرشناسی کنین یا یه دفعه بوسش کنین بگین مرسی وقتی پرسید چرا؟بگین همین که هستی پیشم تکیه گاهمی خودش یه دنیا میرزه با این حرفتون ممکنه خیلی روش تاثیر بزارین 


علاقه مندی ها (Bookmarks)