سلام صحرا جان
گفت تا اخر تابستون میدیم ولی الان دیگه نزدیک آبانه!!!
هر چند که دیشب پدرش گفت من پنج شنبه مقداری از این پولو جور میکنم میدم ولی به عنوان قرضه و بعد باید برگردونید ولی داری ناحق میگه
وقتی داد می زدم سعی می کرد ارومم کنه هر چند اولش اونم قاطی کرده بود برام ولی بعدش فهمید عصبانی تر از این حرفها هستم کوتاه اومد و می گفت از حرفهایی که می زنی پشیمون میشی بعدشم من همه چیزو دیشب کشیدم وسط حتی گذشته رو و تمام عقده هام از پدر و مادرشو
بعدشم بهم گفت چرا وقتی من و خانواده ام اینقدر ادمای بدی هستیم تو تحمل میکنی و..!!
نه پس اندازی نداریم چون تازه خونه خریدیم و هر چی داشتیمو بابت خونه دادیم حتی دیروز من یه قسمتی از طلاهامم فروختم
بعدشم صحرا جون وظیفه ما نیست که بدیم








علاقه مندی ها (Bookmarks)